Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasz. nekem van vízpumpám meg poverszelep ház is de nemtudom neked jó e. nemtudtam hogy 2 fajta van belőle.
SZevasztok. nemtud valaki esetleg powerszelep házat? elvileg ebböl kétfajta van egy kisebb meg egy nayobb,nekem a nagyobb kéne. meg még mindig vízszivattyút keresek aminek nincs megrepedve a műanyag fogaskereke
sziasztok. nsr alkatrészek eladók. ha kell valami bátran kérdezzetek.
Amúgy megcsinálgattam a Hondikát, most már jó (jobb) a hengere, ez vashenger, számomra azonosíthatatlan típusú dugóval (de van két érdekes bemarás kívülről a felömlőknél, nem láttam még ilyet )
Kompresszió szegényesen 5 bar körül... remélem lesz ez még jobb..
Hát ez van Neked is Széles Utat
Nem vagy közel
Csak megláttam a "Fejér"-t és gondoltam hátha itt vagy Mór környékén
Széles Utat!
Megpróbálom amit mondasz :) KÖSZÖNÖM SZÉPEN A SEGÍTSÉGET:)
Felújított motor simering meg minden:) a subertű a 2.ba van majd állíok a leveő csavaron KÖSZI A TANÁCSOT:)(Y)
Jól beszélsz, ifjú padavan :D
Mányon de mért olyan fontos ?
Örülök hogy tudtam segíteni
Sziasztok!
Igen segített, hála minden papir megvan ami a linken volt megadva.
Köszike!
Fejérben merre vagy?
kb 100000 friss műszakival a nevedre irva
Helló egy külföldi mocinál elöször is ezeket kell csinálni ha forgalomba akarod helyezni itt a link nekem a italjet jupiter volt 130ezer foritba de az regadoval együtt remélem tudtam segiteni http://tommodore.blog.hu/2010/...
Nemkell ahoz henger cserélni a hengert, hogy fojtatlan powered legyen.. elég csak a powerelektorikát cserélni.
A kérdésedre meg a válasz, hogy ugyan ugy fojtott marad ha hengert cserélsz rajta.... :) Nem a powertengelynél van lefojtva, hanem az elektronikánál
hmm szoval a power elektronika is fojtott?....halottam már ijenről de ha én egy másik hengert teszek fel amin más a power akor ez változik?...csupa fül vagyok:) elöre is köszi
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi a menete egy külföldi papiros motor leműszakiztatása itthon, ami 2003-ba lett behozva szóval vám ki lett anno fizetve rá. Felhívtam a közlekedési felügyeletet de azt mondták hogy mennyek be, de ezen a héten már nem tudok és 7végére meg kéne az infó.
Annyit hogy ár talán vagy vmik.
Köszi!
Szabolcs
A macskansr(jc22) ben tv124 powerelektronika van, ci639 cdi, folytott kipu, kis fúvókák, rövid áttételű láncszett és a szívócsonk alatt is van keresztmetszet szűkítő gyűrű(svájci típusok)a jc20 ban pedig minden folytatlan. persze most gyári viszonylatokban beszélek, de a jc22 nél országonként változik a folytások száma és típusa, de ezt wikipedián megtaláljátok.
a keverék csavaron kifelé csavarjál valamennyit
először csak fél fordulatot, ha még mindíg nemjó akkor mégegy felet
utánna már jónak kell lennie
ha ezután megy szivató nélkül de kicsit erőtlen a motor akkor még csavarjál rajta
az alap beálíttás ha becsavarod teljesen és kicsavarod 2,5 fordulatot a síbertű föntröl a 2. állásba legyen
Csak akor ezt már be kell hozatnom mivel Szerbián vok...
de az elektronika dobozban elbox ban más van ugytudom...ezért van az hogy a régebbiekben nincs tiltás és kiforog 13 ig...macskalámpásokban pedig 10 nél ott a tiltás..
Enyém is eladó
Nincs gond mert külföldi vagyok.
Helló szerintem az a gond ,hogy elvan dugulva a karburátor vagy nagyon keveset kap és akkor vagy az úszó szinten vagy a subertün kel állítani de még akkor is szokót ilyet csinálni ha szimeringes