SZevasztok. nemtud valaki esetleg powerszelep házat? elvileg ebböl kétfajta van egy kisebb meg egy nayobb,nekem a nagyobb kéne. meg még mindig vízszivattyút keresek aminek nincs megrepedve a műanyag fogaskereke
Amúgy megcsinálgattam a Hondikát, most már jó (jobb) a hengere, ez vashenger, számomra azonosíthatatlan típusú dugóval (de van két érdekes bemarás kívülről a felömlőknél, nem láttam még ilyet )
Kompresszió szegényesen 5 bar körül... remélem lesz ez még jobb..
Helló egy külföldi mocinál elöször is ezeket kell csinálni ha forgalomba akarod helyezni itt a link nekem a italjet jupiter volt 130ezer foritba de az regadoval együtt remélem tudtam segiteni http://tommodore.blog.hu/2010/...
Nemkell ahoz henger cserélni a hengert, hogy fojtatlan powered legyen.. elég csak a powerelektorikát cserélni.
A kérdésedre meg a válasz, hogy ugyan ugy fojtott marad ha hengert cserélsz rajta.... :) Nem a powertengelynél van lefojtva, hanem az elektronikánál
hmm szoval a power elektronika is fojtott?....halottam már ijenről de ha én egy másik hengert teszek fel amin más a power akor ez változik?...csupa fül vagyok:) elöre is köszi
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi a menete egy külföldi papiros motor leműszakiztatása itthon, ami 2003-ba lett behozva szóval vám ki lett anno fizetve rá. Felhívtam a közlekedési felügyeletet de azt mondták hogy mennyek be, de ezen a héten már nem tudok és 7végére meg kéne az infó.
Annyit hogy ár talán vagy vmik.
Köszi!
Szabolcs
A macskansr(jc22) ben tv124 powerelektronika van, ci639 cdi, folytott kipu, kis fúvókák, rövid áttételű láncszett és a szívócsonk alatt is van keresztmetszet szűkítő gyűrű(svájci típusok)a jc20 ban pedig minden folytatlan. persze most gyári viszonylatokban beszélek, de a jc22 nél országonként változik a folytások száma és típusa, de ezt wikipedián megtaláljátok.
a keverék csavaron kifelé csavarjál valamennyit
először csak fél fordulatot, ha még mindíg nemjó akkor mégegy felet
utánna már jónak kell lennie
ha ezután megy szivató nélkül de kicsit erőtlen a motor akkor még csavarjál rajta
az alap beálíttás ha becsavarod teljesen és kicsavarod 2,5 fordulatot a síbertű föntröl a 2. állásba legyen
de az elektronika dobozban elbox ban más van ugytudom...ezért van az hogy a régebbiekben nincs tiltás és kiforog 13 ig...macskalámpásokban pedig 10 nél ott a tiltás..
Helló szerintem az a gond ,hogy elvan dugulva a karburátor vagy nagyon keveset kap és akkor vagy az úszó szinten vagy a subertün kel állítani de még akkor is szokót ilyet csinálni ha szimeringes
Kompresszió szegényesen 5 bar körül... remélem lesz ez még jobb..
Csak megláttam a "Fejér"-t és gondoltam hátha itt vagy Mór környékén
Széles Utat!
Igen segített, hála minden papir megvan ami a linken volt megadva.
Köszike!
A kérdésedre meg a válasz, hogy ugyan ugy fojtott marad ha hengert cserélsz rajta.... :) Nem a powertengelynél van lefojtva, hanem az elektronikánál
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi a menete egy külföldi papiros motor leműszakiztatása itthon, ami 2003-ba lett behozva szóval vám ki lett anno fizetve rá. Felhívtam a közlekedési felügyeletet de azt mondták hogy mennyek be, de ezen a héten már nem tudok és 7végére meg kéne az infó.
Annyit hogy ár talán vagy vmik.
Köszi!
Szabolcs
először csak fél fordulatot, ha még mindíg nemjó akkor mégegy felet
utánna már jónak kell lennie
ha ezután megy szivató nélkül de kicsit erőtlen a motor akkor még csavarjál rajta
az alap beálíttás ha becsavarod teljesen és kicsavarod 2,5 fordulatot a síbertű föntröl a 2. állásba legyen