inkább 30-40%. Egyébként meg nem lesz elég csak a főfuvit változtatni, de gondolom tudod. Amúgy erősebb lett vele, de majd Peti elmondja. Árban meg már nem nagyon éri meg sajnos, mert együtt emelik a benzinnel...
A gyújtás viszont gyári értéken volt, ha jön a jobb idő akkor tervbe van véve hogy azt is hozzálőjük.
OK....gondoltam már rá....Mert tény hogy annyira nem értek hozzá.
Elbizonytalanodtam ebben a kipufogó ügyben, mert én úgy tudom hogy fojtatlan, habár ha gyári akkor lehet hogy fojtott mert a Wikipedián azt olvastam hogy a franciákat ott is fojtották.
tényleg, emlékszem. Én megmérném a hengert, gyűrűhézagot, bár ha a kompresszió rendben akkor ezek sem valószínűek. Az egy dolog hogy kiégettétek a kipufogót, de biztos hogy nem fogjtott? Sztem majd gyere át valamikor ha jobb idő lesz és rápróbálunk egy másikat.
Az a baj, hogy ki nem ért hozzá, annak magyarázhatod, hogy "ne lassan essen a fordulat"
Ráadásul, ha alul jól meg van etetve, felül meg kurvára kevesel, akkor a fordulat egész értelmesen esik, miközben tök fehér a gyertya úgy kevesel a tetején...
Továbbá, feribá (tábori) hiába látta a hengert, ha mondjuk a henger és a dugó között át lehet köpni.
VAlakinek meg kellene nézni tüzetesen, é szisztematikusan aki ért is hozzá.
Nem hiszem hogy elektronikai gondja lehet....minden fojtatlan benne....
Még ott is voltál mikor kicseréltük a powert fojtatlanra.
A kipuffogót meg nem rég égettük ki....csomó korom ki jött belőle....szép lett a hangja....de ennyi
másik kipufogóval próbáltátok, nincs eltömődve? CDI-t milyen van benne? Azt próbáltad hogy a power kinyitod kézzel, és lekötöd a csatit hogy biztosan úgy maradjon?
Az értékeket megtaláltam már, de azt, hogy mikor csavarjam ki nem akarták elárulni... vagy csak nem vettem észre. Most lementem és kiszedtem gond nélkül... + nem volt rajta rendesen a pipa, ami nem általam volt úgy. :/
mijen vákum?
nincsen ott vákum
amugy ha lehúzod róla a kábelt akkor is megtudod mérni az elenálást, nem kell kivenni
a műszer egyik zsinórját a jeladó tetejére rakod ahonnan levetted a kábelt a másik zsinórt meg oda teszed ahol megfognád a villáskulcsal
Kipuff gyári....membrán jc20-asé van benne....ahogy mértem 3mm-el nagyobb mint a jc22-é, jól zár....de ettől se nagyon ment jobban.
Gyertya új van benne.....és a 120-at elég gyorsan el éri.
Úgy van hogy 4.dikben 10000-nél 120km/h.....5.ben visszaesik 8500-re de a sebességet tartja.....6.ban a fordulat csökkenéssel jön a sebesség csökkenés is.
Nem tudom hogy a hengerrel mi lehet....ki volt szedve....megmutattam az öregeknek a tábori tuningnál...azt mondták hogy ettől még mennie kéne
az csak néhány km/h-t számít, valami mással lesz gond. Csak emiatt ne vegyél másik lánckereket.
Ha ennyi mindent kicseréltél, akkor már csak arra tudok gondolni hogy fojtott a hengered, vagy nem belevaló dugattyú van beletéve. Kipufogód milyen? Membrán zár rendesen? Gondolom másik gyertyát próbáltatok. Egyébként a 120-at hogy éri el? Addig gyorsul rendesen és ott hirtelen vége, vagy már nehezen gyorsul odáig is?
A gyújtás viszont gyári értéken volt, ha jön a jobb idő akkor tervbe van véve hogy azt is hozzálőjük.