Sziasztok!
Bocsi, hogy offolom a fórumotokat, csak olvasgattam a hozzászólásokat, és ezen fennakadt a szemem!(Én lennék Adamomester haverja, aki az 1997-es RS 125-öt hajtja!)
Ádám! Mikor is volt az ominózus eset, mikor lehagytál?
Én egy ilyen esetre emlékszem, mikor az Ipari parknál gyorsultunk és 2-3 között sikerült találnom egy rejtélyes ürest, és akkor tényleg lehagytál! Ezt be is vallom, nincs abban szégyen!
Másik: Mióta van az én motorom alatt sportkipufogó rendszer? Jó volna ha megmutatnád rajta, mert szerény véleményem szerint semmi ilyesmi nincs rajta,szimplán egy kiherélt rezó+gyári karbon bevonatos dob!Igaz most télen vettem rá egy 2008-as gyári RS 125 ovál dobot = "sportrendszer"
Különösebben nem zavar, hogy te egyenesben hogyan motorozol, és itt hogy szájhősködsz a motoroddal, de azt tudom, hogy a kanyarok nem az erősségeid! lásd.: TESCO parkoló
A TE versenycuccokkal megáldott motorod, nem tudom mit jelent, de nálam ott kezdődik, hogy jó minőségű sport gumi, és fékrendszer! Szerintem a te motorodon ezek nem találhatóak meg! Emlékszel mikor én stopival álltam meg előttünk, te pedig behajtottad a tükrömet a kérésem nélkül? Ez nem a jó fékeket bizonyítja!(pedig nagy sebesség különbség nem volt köztünk) De ezek nem is érdekesek számomra!
Viszont jó volna ha nem fikáznád se én, se más motorját, főleg ilyen szinten!
Én sem fikáztam soha sem a motorodat, mert az a lényeg, hogy neked tetsszen! A két motor közti különbségeket inkább nem is részletezném, csupán felrakok egy képet, hogy legyen viszonyítási alapotok! Itt nem az én motoromat szeretném dicsőíteni, csupán, hogy ti is lássátok, hogy mit fikázott, mivel!
Motorikusan az én Rs-em, mikor hozzám került, leélt állapotban volt, mely egy gyári henger, egy erősített hajtókar és egy Asso Verke 2 gyűrűs dugó beszerelése után teljesen megbízható, és költségmentes volt(olaj+benzin)!22 000km-ert mentem el vele semmi gond nélkül, csupán egy kilométer meghajtó ment tönkre rajta!Idén február 25-én eltört a dugattyún a fölső gyűrű, és belehúzott a darabja a henger falába is, mely után egy használt, de tökéletes állapotú henger, és egy új dugattyú beszerelésére kerül sor még a mai napon!
Bocsánat, hogy ennyit írtam, de nem tudtam szó nélkül hagyni, hogy Ádám ilyen jelleggel osztja az észt másoknak!Nem igazán kell mindent komolyan venni, amit ír!
Köszönöm, hogy tisztázhattam a dolgot!
További jó fórumozást kívánok, és sok baleset mentes kilométert a szezonban!
Üdvözlettel: Tóth Béla
én mióta megvettem az nsr t azóta végig motoroztam a telet jobbhijján és eddig semmien hiba nem jelentkezett csak kopott kicsit a hangerem és gyenge...én vagyok 85 kg és barátnőm is van 70 és nagyobb dombon lendületből nem venni észre semmit ha ugyanugy huzom a gázt...nem esik vissza a fordulat kopott hengerrel szoval szerintem sok km es távokra tökéletes és igen tetszik a csajoknak:)
igen heggesztve vannak de belülröl mindig csiszolják a rezón a heggesztéseket...hogy belülröl ne változtassa meg a kipufogógáz áramlását...minden igazi tuning oldalon van erröl szó:) inkább kifelé látszódjon a heggesztés mint befelé
én kerestem egy időben sőt még mostis keresek csak az a baj hogy sokallom:)...mert ha nemlenne rejta hangtompitó vagy lenne valami baja heggesaztés elengedett volna vagy nemlenne javitva ugy jobb lenne pár ezerért...mert sajnos anyagi hejzet...és ugyis rendbetenném és méreteket vennék több kipufogó gyártása végett
A hengerfejtőmítés megadja magát akkor forralja.
Amikor hozzám került a Raiden akkor forralta nagyon durván és ezt a kis malőrt kijavítottam utána nem volt semmi gond, abszolúte fel sem merült azóta ez a probléma még a vörösbe se ment a mútató meg semmi.
Megbízhatóságra csak is 5-ös és sokkal többet elmennek mint az olaszok ,de nem is olyan erősek de nekem bőven elég és szerintem másnak is, aki ebbe a kategóriában van.
NSR az egyik legmegbízhatóbb 125-ös sportgép.
A vizet akkor forralja ha hengerfejes.
Két személlyel nem a legjobb egy ekkora teljesítményű gép, de el lehet karistolni vele. A csajoknak bejön.
A szervíz ára szerintem átlagos, de mivel jobban bírja, mint egy Mító vagy egy RS, ezért nem olyan vészes. Bár az olaszok gyorsabbak.
Sziasztok!
1-1,5 hónapon belül tervezek venni egy Honda Nsr 125 1998--
Lenne egy jó pár kérdésem:
1. Menyire meg bizható a motor. Ugyértem a nagyon vigyázokrá, akor menyi km-bir le menni. Kell-e félnem hogy meg áll az út mellet, 2. 400-500 km-es távokat birja-e
3. A két személy alatt hogy megy...
4. A vizet milyen könyű fel foralni
5. A szervizelés drága?
6. Vagy inkáb egy RS 125- (nem nagyon szeretném de ha jobb akor nemkérdés)
Eladó egy 1 szezont használt láncszett
DID 520 as aranyszínű 14-41 es átétellel
15e forint
ha valakinek kell
msn: shooter911@vipmail.hu
email: adam92513@freemail.hu
plusz van egy 28 as dellorto karbim 10e
egyenlőre még 1 darabbol nem tudják legyártani ugyhogy jó ez igy ahogy van
gyárilag is hegesztve van
meg a tuning arrow és giannelli is hegesztve van csak az 60ezer
jaja. ez volt. csak még mindig kevés volt neki az üzemanyag magas fordulaton. nem volt kedvem már visszavinni még 1 × megint átfúvókázni.
felraktam a gyárit semmit nem állítottam rajta, és úgy megy mint az álom. baromi jó lett. hagyom így.
De az adatlapomon meg tudjátok esetlegesen nézni!