hali!
Nem lessz ez egyszerű. Az enyém 260-ért volt hírdetve el se jöttek megnézni.Rendszámos nem egy szar darab. Még megvan. Magyar emberek ilyenek. Ezzel kell élni:D
Anno a dicső nsr -em egyetlen hibálya ez volt -hidegben fuldoklott.Egyértelmüen karburálás-sőt az új mitóm +3 alatt 5e nél torpant.Én nem nyúlnék hozzá várd meg a jó időt -addig úgyse kellemes motorozni..
szeretnék egy kis segítséget kérni.
nos van egy Arrow rendszerem ami nemrég lett kész. át lett fúvókázva a karbi a kipufogó miatt. ha jól emlékszem talán 140 es főfúvókát rakott bele a szerelő, a többit nem tudom.
a régi fúvókákkal nem ment jól. nagyon erőtlen volt. a vége nagyon nehézhesen 120 volt. pedig előtte a gyárival 150 et simán ment.
nos most hogy át lett fúvókázva, sokkal jobb lett. erősebb lett alacsony fordulaton is és magasabb fordulaton is jobb lett, legalábbis úgy éreztem. gyorsulásban is szerintem jobb lett.
viszont ma mikor elmentem kipróbálni jól kihuzatgattam majd mikor a végsebesség próba jött 120 nál megint csak vége lett.
nemtudom mitől. az oké hogy hidegebb idő van most több benzin kéne neki, de annak ennyire nem lenne szabad meglátszania a teljesítményen. vagy mégis?
nemtudom.
mi a véleményetek? ja meg még annyi hogy van mikor 5000 környékén úgy ledadog mindtha nem kapna rendesen benzint, de kicsit játszom a gázzal és utánna már jó.
ebből gondolok csak a nem megfelelő beállításra.
köszönöm előrre is a segítséget.
Ha rendszámos lenne nem adnám el:)
Nem azért eladó mert szar, hanem mert nincs rajta rendszám és így nem tudok 2személyezni, meg nem szeretek 45-el döcögni :)
Helyébe jönne egy kis ETZ.
Csak ezt el kéne adnom.
Szerintem 130-ért egész jó ár.
Szevasz!
80-ért nem is szabad eladni!Én a nyáron az Nsr előtt Simsonokat nézegettem de 80-ért ócskavasakat akartak rámsózni!Sok sikert az eladáshoz!Egy rendszámozás szerintem sokat dobna az áron!
Szevasz!
Akkor légyszíves nézd meg h milyen árban vannak itt (HU) az NSR-ek.
80ezerért egy ébkézláb simsont kapsz. Itt rohad el inkább a garázsba mint hogy annyiért bárkinek is oda adjam.
Bocsi hogy beleszólok, de véleményem szerint egy rendszám nélküli motorért a te esetedben az NSR125-ért sok egy kicsit a 130ezer.
Szerintem olyan 80-85ezer az ideális ár amit a te motrod papirok nélkül megér. Én mint kivülálló külföldi (SK), a mi árainkhoz hasonlitva irom ezt.
Én nem is akarom drágán adni, csak kell az a tetű pénz a rendszámoshoz.Szerintem 130-ért se jó állapotúnak mondható Raident pláne nem macskalámpást nem kapni de még 200ért se nagyon.Nem azt mondom h szalon állapotú a motorom de jó egészségnek örvend.
sajna papírok nélkül ezek a motorok nem sokat érnek mert külföldről filérekért beszerezhetőek,és itthon ha nincs rendszám csak a baj van vele akár milyen tipus vagy márka a 125/50-es motoroknak a 90-es években volt nagy divatja mert senki nem értett hozzájuk DE EZ CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM!
Csak azt sajnálom hogy az emberek nincsenek túl jól tájékozódva NSR témában mert azt hiszik hogy ez ugyan az mint a körlámpás idom nélkül, és mint mind annyian tudjuk hogy inkább macskalámpásra(ugyan az a váz,kerekek,blokk stb) hasonlít.
Ha megnézel egy macskalámpást papírok nélkül akkor én szinte ingyen adom...
nem néz ki rosszul mondjuk látszik hogy használva volt...meg nemtudom mások hogy vannak vele de szerintem szebb ha televan egy motor idommal raiden eken viszont nincs sok:) viszont papir nélküli nsr eket egész olcsón látok...kitudja ki mennyit ad érte...viszont jó eladást kivánok és sok örömöt az ujj motorba
Nem lessz ez egyszerű. Az enyém 260-ért volt hírdetve el se jöttek megnézni.Rendszámos nem egy szar darab. Még megvan. Magyar emberek ilyenek. Ezzel kell élni:D
de akkor megnyugodtam hogy nincs gond akkor. majd ha job idő leszs kiderül hogy szuperál.
nyáron meg power nyitásnál csinálja
köszönöm
szeretnék egy kis segítséget kérni.
nos van egy Arrow rendszerem ami nemrég lett kész. át lett fúvókázva a karbi a kipufogó miatt. ha jól emlékszem talán 140 es főfúvókát rakott bele a szerelő, a többit nem tudom.
a régi fúvókákkal nem ment jól. nagyon erőtlen volt. a vége nagyon nehézhesen 120 volt. pedig előtte a gyárival 150 et simán ment.
nos most hogy át lett fúvókázva, sokkal jobb lett. erősebb lett alacsony fordulaton is és magasabb fordulaton is jobb lett, legalábbis úgy éreztem. gyorsulásban is szerintem jobb lett.
viszont ma mikor elmentem kipróbálni jól kihuzatgattam majd mikor a végsebesség próba jött 120 nál megint csak vége lett.
nemtudom mitől. az oké hogy hidegebb idő van most több benzin kéne neki, de annak ennyire nem lenne szabad meglátszania a teljesítményen. vagy mégis?
nemtudom.
mi a véleményetek? ja meg még annyi hogy van mikor 5000 környékén úgy ledadog mindtha nem kapna rendesen benzint, de kicsit játszom a gázzal és utánna már jó.
ebből gondolok csak a nem megfelelő beállításra.
köszönöm előrre is a segítséget.
Valakinek elfekvő hátsó gumma NSR kétkörlámpáshoz?
Nem azért eladó mert szar, hanem mert nincs rajta rendszám és így nem tudok 2személyezni, meg nem szeretek 45-el döcögni :)
Helyébe jönne egy kis ETZ.
Csak ezt el kéne adnom.
Szerintem 130-ért egész jó ár.
80-ért nem is szabad eladni!Én a nyáron az Nsr előtt Simsonokat nézegettem de 80-ért ócskavasakat akartak rámsózni!Sok sikert az eladáshoz!Egy rendszámozás szerintem sokat dobna az áron!
Szevasz!
80ezerért egy ébkézláb simsont kapsz. Itt rohad el inkább a garázsba mint hogy annyiért bárkinek is oda adjam.
Szerintem olyan 80-85ezer az ideális ár amit a te motrod papirok nélkül megér. Én mint kivülálló külföldi (SK), a mi árainkhoz hasonlitva irom ezt.
Ha megnézel egy macskalámpást papírok nélkül akkor én szinte ingyen adom...