Nekem van komplett fordulatszám mérőm, de a "doboza" sérült meg, de az "agya" tökéletes.Jc 22-es NSR-en volt, de szerintem ugyan az minta jc20-as.
Ha kell szólj megdumáljuk.
nekem ugy eltört hogy nem volt rajta lámpa
az egyik felcsavarozási pontnál már le is törött egy darab meg máshol is el van repedve
nem a magyar utakra tervezték meg már elöregedett a műanyag
majd a nyáron megpróbálom megerősítteni belülröl műgyantával
nem feltétlenül befojásolja a power a fogyasztást
havernak 125 4t-je van és vele mentünk túrára 80-as tempóba 4 litert evett
általába 90-110 között szoktam használni és power fölött 4,5-5 litert szokott fogyasztani
de ha nagyon pörgetem 9-10ezer és sokat váltogatok hogy mindíg meglegyen a magas fordulat akkor 6 liter szokott lenni de ezt csak a kanyargós utakon szoktam csinálni
nekem volt ojan hogy egy nyári délután 400km-t mentem vele némi pihenőt beiktatva
a motor birta csak tankolni kellett énmeg nem fáradtam el
egész kényelmes hosszú távon
Az egyszemélyes túrát szépen viszi. Úgy, hogy a power nyitása ne zabáltassa a géppel a benyát, érdemes 6700 körül tartani a fordulatot. Bár ez ugye beállítás függő. Így 100-110-es utazó. Az én termetemmel 175 cm, 70 kiló bőven kényelmes is. 100km sima ügy.
egy pár éve már nsr-t hajtok és mi cimbikkel kényelmesen szoktunk általában motorozni. 80 120 között nemérzi magát rosszul a gép. legalább is az enyém. két szeméjt azt természetesen megérzi de lehet úgy is túrázni vele gond nélkül. ha van valami kérdésed akkor írj csak. vagyunk itt páran akik válaszolnak. amúgy egész véletlen én az enyémet el is adnám
Köszi az infót!Nem spórolni akarok,csak hát a kíváncsiság:) Peti különben megkérdezhetném,hogy honnan vettél tűgörgőt?Én nem találtam boltot Budapesten,neten meg nem merek rendelni. Köszi
sziasztok laci vagyok van egy macskalámpás nsr em van vele egy problémám egy nagyobbgázfröccs után a fordulat mérő kilencezer fölött felpörög tizenkettő fölé ha valaki tudja a hiba okát szivesen venném ha megosztaná velem előre is köszi.
a végeredmény fasza lett, de ha a spórolásra mész bele se kezdj mert nem éri meg, én teljesítménynövelés céljából csináltam ezt(is). a beállítás pedig elég szopás, én pontosan 38%al nagyobbra cseréltem az összes fúvókát,(kivéve a főfúvókát, az még nagyobb) így fasza lett, de emellett még játszani kell a schieber-tű beállításával, és a levegővel is hogy minden tartományban jó legyen. jah és az összes fúvókába mindent bele értek, cserélj power jet-et is, és még a szívatóét is meg kell növelni különben hidegben fél órát tologathatod(tapasztalat). de most már spórolni nem nagyon lehet vele, a kocsimban is van etanol átalakító de már nem éri meg használni, mert szart se spórolok vele, úgyhogy most benzinnel járok............., ja és ahogy Ricsi írta, nem árt hozzá gyújtást állítani, ehhez értéket még nem tudok mondani, majd ha ki kísérleteztük akkor szívesen megosztom a további tapasztalatokat.
Ha kell szólj megdumáljuk.