neki 50-es van
először gondolkottam erősen hogy a 125-ösre honnan a búbánatbol lehet 18-as fölrakni előre
aztán lesett hogy végig 50-esröl van szó nem a 25-ösröl
itt találsz hozzá láncot, meg lánckereket: http://robogotuning.hu/spl/155...
kétfélével szerelték az NSR125-öt, ha nem tudod, melyik jó a tiedéhez segítünk, csak egy alvázszám kell hozzá
És a mérete is jó lesz a hengeredbe mert én túlméretes KY4 es dugóval még nem találkoztam mivel a MAHLE már nem gyárt dugókat az nsr hez esetleg prox,wössner,vertex,meteor de ezt te tudod....
Bocsi, hogy ilyen problémás vagyok csak még picit messze áll ez a téma hozzám. szart meg nem akarok venni. Remélem hamar belejövök ezekbe a kérdésekbe is :)
3.a után cserélnem kell láncot és fogaskereket. Szét van kopva rendesen.. És én nem tudom hány dekás volt az előző gazdája, de a 18-44 es áttétel elég durván túlméretezettnek tűnik. Elindúlni szenvedés vele.. 4. felett használhatatlan a motor.. Napi 60km megyek majd vele terveim szerint. ebből 40et Pesten és 85kg vagyok. Máshol olvastam, hogy 15*45 az ideális. De ehhez mekkora milyen márka és melyik netes boltban érdemes megvenni? Esetleg Pesti bolt is szóba jöhet csak kevés az időm járkálni a dolgok után. Ja és első betét Csere is szükséges. Abbol sem tudom mit érdemes venni
Akkor a blokkba nem hajtóműolaj való? 80w90es hanem valami jobb minőségű 10w 40? Hajaj akkor ezt el szúrtam. gondolom csak megborítva jön ki belőle amit beöntöttem.
Szevasztok. lenne egy gondom a motorom 6000-res fordulatnál megtorpan és fullad a power jól van bent és a motor is rosz
Arra gyanakszom hogy a membrán halt be és visszalöki az anyagot a karbiba szerintetek mi lehet?:O
A jc 20-as service manual-ba 700ml-t ír.(ha jól emlékszek)
De a Raidenem(jc22) blokkjára 750ml van és 10w40 Castrol.
Amúgy pont ma cseréltem, meglepően szép tiszta volt.
NSR 50-hez meg itt van ni:
http://robogotuning.hu/spl/450...
először gondolkottam erősen hogy a 125-ösre honnan a búbánatbol lehet 18-as fölrakni előre
aztán lesett hogy végig 50-esröl van szó nem a 25-ösröl
http://robogotuning.hu/spl/155...
kétfélével szerelték az NSR125-öt, ha nem tudod, melyik jó a tiedéhez segítünk, csak egy alvázszám kell hozzá
Amúgy Jc22 nél 14-36 a gyári áttétel. :)
7dl kell bele
Megmelegíted a motort, és meleg blokkból szépen kifolyatod.
a felfogatást lenne a leg bonyolultabb megcsinálni
Arra gyanakszom hogy a membrán halt be és visszalöki az anyagot a karbiba szerintetek mi lehet?:O
De a Raidenem(jc22) blokkjára 750ml van és 10w40 Castrol.
Amúgy pont ma cseréltem, meglepően szép tiszta volt.