Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

trafója esetleg valakinek? elkezdett durrogni, a fordulatmérő is ugrált aztán egy pár kilóméter után leállt. gondolom a trafót kéne először kicserélni. (?)
http://fullzx12r.free.fr/diver...
Ha valaki okít, hogy ez V blokk az csárázza le magát... én is látom.

http://images01.olx.in/ui/11/5...

http://www.cars-bikes.e
u/conte...
Köszi Csoki525 Vágod "rajza vagy egyebe".
Találgatni én is tudok... Viszont mint az eddigi fórumozásokból kiderülhetett sem a sufnituningnak sem a gányolásnak híve nem vagyok. Ha van rajz lehajtatom a kellő cuccokat aztán góóóó.
A kísérletezést szeretném kihagyni, azért köszi :)
ha jobban megnézed, a sárgánál ottvan a lámpa, csak ledes :))
a kipuf felett a kis idom ba
a piros motoron ugylátom hogy a rezó az megy a blokk alatt aztán a villa szárak között van felhozva a cső az ülés alá
2 dob valahogy össze lehet kötve vagy lehat hogy csak az egyik működik a másik meg disz
nem alakíttanám át igy mer ennek nincsen értelme
minek kell mégegy dob?
meg hol lessz ezután a lámpa?
inkább vegyél 250-es tzr-t ha ijen kipufogót akarsz a motorra
amit ide leirtál ez igy nem jól van megfogalmazva
a jeladó nem a gyujtás tekercs mellett van hanem a lendkeréken kívül
a mágnest nem kellene csiszolni mer veszíthet a mágneses erejéböl
Emberek, van valakinek valami rajza mi egyebe arról, hogy oldják meg azt amikor az ülés alá kerül a kipufogó ?
szia veszel egy 22 crova fejet és abból csinálsz hozzá én is igy csináltam tökéletes lett.
hali én megoldottam a fordulat számmérő problémát a hiba oka egyszerüen javitható leveszed agyujtás felén a deknit és a jeladót agyújtó tekercs mellet találod van rajta kettő vezeték fel kell csiszolnod +a lendkeréken van mágnes érzékelője azt is pucold meg biztos,hogy jó lessz.
jah. értem. azért köszönöm az érdeklődést.
amenyiért megérné nekem az a pofátlanság határát súrolja sajnos...és nemis vagy sajnos közelben...tudom tudom posta de azt meg nem szeretem:)...de ha környezetemben valakinek kelleni fog irni fogom:)
és mennyit érne meg neked? mondj egy árat.
és mikor volt már az a nokiás gyorsulás. különben sem arra gondoltam. az eszembe sem jutott.
rengetegszer gyorsultunk városban lámpánál. és rengetegszer volt hogy nekem sikerült előre kerülnöm. szó sincs róla neked is rengetegszer sikerült. attól függött hogy ki hogy kapta el a rajtot.
a kipufogódról én azt tudtam hogy sportkipufogó. már amennyire kívülről látszott.
a másik meg hogy nem mindenki teheti meg hogy 50 rugóért vegyen rá egy gumiszettet. mert én pl kurvára nem tehetem meg.
onnantól kezdve már bukott az a dolog hogy kanyarokban jó legyek. ebből is lett az általad is említett TESCOs eset....
de ha jobban belegondolsz én a szar gumiaimmal ugyan úgy csapattam mint te. ha belegondolsz majdnem akkora sebességgel tudtam tolni neki énis mint te az RSel. jó persze ezsem volt minden esetben de azért voltak dúrva akcióim nekem is annak ellenére hogy milyen takony gumik voltak fent.
fikázásról hát a faszom sem tudja hol volt szó. nemis érdekel mivel nem annak szántam.
a 2 motor közti különbséget meg nemis kell részletezni mivel van köztük röpke 5 év és nem nagyon érdemes összehasonlítgatni őket.
a fékről meg hát annyit hogy nemigazábn tudnék már mit csinálni az első fékkel. csavarok erősebbek lettek beletéve. fékbetét sem szar benne. fém fékcső ugye. mást nemtudom mit lehetne csinálni rajta.
a házatok előtti eset meg hát ugye te sem gondolod hogy azért nem álltam meg mert szar volt a fék vagy ilyesmi nem?
azt se tudtam hol laksz, egyszercsak felnyomtad elsőkerékre én meg téptem utánnad 120 al ha nem többel. épp nem azt figyeltem hogy mit ügyeskedsz előttem, mire visszanéztem már ott álltál és mivel nem számítottam rá hogy itt fogunk megállni nemis lassítottam. majd hirtelen fékeztem és kikerültelek és a 2 tükör összeért. ez volt a nagy eset.
magyarázkodni nem fogok tovább mivel nincs miért úgy érzem. és leis zártam a dolgot.
hali

ja és persze lehet fikázni.
nem feltétlenül a kényelemre gondoltam, nekem mondjuk kényelmesnek mondható a magam 170 centijével. A másik dolog amit itt irtak hogy egy jó állapotú RS-t sose ver oda egy NSR. Azért irtam hogy 4-500 km-es túrákra ne vegyél RS-t mert annyira nem tartom megbízhatónak, és gondolom nem szeretnél havonta vagyonokat költeni rá :) Teljesen függetlenül állítom a dolgokat, nem kell megsértődni a véleményemen senkinek, de tapasztalataimból ez jött le.
Köszi, megpróbálom.
Ma hátsógumi-csere, mert defektes lett, két helyen is.
Aztán ezt meghúzom, és elméletileg kész is.
Még a jobboldali légbeömlőt szeretném színre fújni, de ennyi az összes játék vele
fogsz egy pontozót/vésőt meg egy kalapácsot és elkezded a megfelelő irányba kalapálni, ha a lengővillatengely a túloldalról rendesen meg van húzva akkor úgysem fog kihullani, ez csak egy biztosító, bőven elég ha rákalapálod................
Vashengert vettem.
Érdekes meló lesz ennek a meghúzása, nem hiszem hogy tudok úgy megmarni vascsövet. Lefelé lejött gond nélkül a cucc, csak az imbuszt lazítottam, de felfelé meg kellene húzni valahogy azt is.
Most kb. meghúztam, de azért félek hogy letekeredik, aztán az nem lenne optimális dolog.
keressél ojan csövet ami pont akkora átmérőjű mint a biztosító anya
és abba a csőbe kellene csinálni pont akkora bevágást ami belemegy az anyába
jobbat nem tudok kitalálni
a vasperselyes hengert vetted vagy megcsináltattad?
az elfogadható minőség
de előfordul hogy eltörik egy gyürü
Sziasztok!
Lassacskán összeáll az NSR-em, ami vázhibás volt (német mesterheggesztőn keresztül profin megjavítva, erősebb mint a gyári, feltöltve, stb), ami hengerhibás volt (vasperselyes hengerre cserélve, jó dugóval), beállítgatva, fagyállózva, stbstb, csavarjaiból raktam össze.

EZÚTON IS KÖSZÖNÖK MINDEN SEGÍTSÉGET AMIT AZ ÖSSZERAKÁSHOZ KAPTAM,
ígérem adok képet róla ha teljesen kész

Kérdés: A fővázat a hátsó lengővillával összekötő belső hatlapfejű (imbusz) csavaros tengely jobboldali végét egy érdekes "biztosító-anya" rögzíti pluszban. A vázba belecsavarodik a tengely jobboldali vége, és megszorításképp egy biztosító-anya van rajta, amin 4 bemarás van, gondolom azzal kellene meghúzni valahogy.
Hogy csináljátok ezt? Mivel tudom a biztosítót meghúzni? (a tengelyt rögzítettem, csak a biztosító csavarodni akar lefelé)
Jaj. Akkor mégsem a vax segített :)
És ezennel bebizonyíttatott hogy adamo egy szájhős :D
Nem leszek netközelbe hívj fel és megbeszéljük.
Háhááá csak nem igazam lett? :D XD
Nem értem minek kell játszani itt a szájhőst megint...nem igaz hogy nem veszed észre,hogy ezekkel magadat égeted csak le. És igen biztosan nagyon jó dolog lehet mások lefikázása, de azt ne felejtsd el, hogy ő egy rohadt rossz szót sem mondott a motorodra, meg amúgy is ha már itt tartunk szerintem ő is tudna mivel lefikázni téged. A másik meg. Ha nem tudod, hogy mért romlott el a motra vagy, hogy s mint volt az egész, akkor fél információkból amit facebookon szereztél nem kell itt keménykedned, vagy fikázódnod megint csak. Kicsit magadba nézhetnél azt hiszem, és rájöhettél hogy az a fullos sportgép nem is olyan fullos sportgép, és még azt hiszem sorolhatnám az ilyen dolgokat. Szóval szép órákat a tükör előtt!