Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Durva... Vsizont ha jól látom, motorozni nem lehet olyan kényelmes vele.
Honda CR125R 2T turbo
Minek variálnak ennyit?
Valakinek túl sok szabadideje van
Bye
Hukk, ezen lepetéztem...
Nah jó éjszakát mindenkinek, én elteszem magam holnapra!
Üdv!
Ez is egy érdekes motor
Deltic Engine
Ja, jól ment a fórum, ha sok jó ember összejön.
Amúgy az enyém is frankón szuperál. Mindig meglepődöm mikor belegondolok, h 18 éves a vas. Azért tudnak ezek a lökött japcsik.
És nem fikázásból!!!!vagy oltogatásból!!!
na 85 hozzászólas a mai napon +ez.
Aha semmi gond vele, még a láncfeszités várat magára (vasárnap?!)...
Azóta vettem egy másikat is, olcsó volt, alkatrészárban :)
Van egy anyagfolytonossági hiány a karteren
Ma sikerült be is inditani, de nem sokáig birta a tömités, levágta a fenébe.
Kitámasztás után viszont ketyegett rendesen, semmi baja a motornak :)
Hehe, a wastegate-et simán ki is vehette volna belőle
42pacit ír a végén.
Nord! Amúgy szuperál az NS?
Ez a Vespa turbo azért kemény.
Gyerekek, de minek?
Sztem szétesne gyorsan, meg sok meló/pénz. Én egyébként nem vagyok a tuning híve. Ha kevés lesz az ereje, gyűjtök nagyobbra.
google ben van valahol turbós 2t vespa keress rá
Sajna túl fárad(meg hülye ) vagyok most ahhoz hogy elolvassam.
CBR 125 R-re nagyobb eséllyel lehetne rávarázsolni
Elvileg egy turbofeltöltőt is rá lehetne fabrikálni.
A Renault R5 Turbo is karbis volt annó.
Na ez érdekes elrendezés.
Én sima turbinákat nézegettem, poén lenne:D
Daihatsum volt