Félreértésbe ne essünk, én nem a másik típust irom le, pont arról beszélek hogy egy tuningolt japán semmivel se lesz megbizhatobb egy olasznál. mondjuk ezzel a 2honappal kicsit keveset mondtam, inkább ugy mondom h 12-15e km et megy egy vacsi uj dugóval. de én azt egy nyár alatt beletekertem. az pedig hogy egy jol beállított gyári rs odabasz, na arra azért nem vennék mérget, de sztem idén ki fogom vinni a gépet madarasra, aztán ott meg lehet nézni mit tud, max sírva jövök haza :)
Stock NSR nem veszi fel a többi gyárival a versenyt. Olaszban a legkisebb kategóriás jogsival bármilyen teljesítményű 125-öst lehet vezetni, így azok biztosan erősebbek, mint azok a japánok, amik ugye fojtatlanul 30 lovasok, de exportra vannak szánva, így mivel úgyis fojtják ezek, nem tolják fel a max teljesítményt. Ez mondjuk most okoskodásnak számít, de ha így van, akkor kaptunk egy marék megbízhatóságot.
Na jó ha tuningolod sok pénzt ölsz bele nyilván levered az rs.t
De szériaállapotúról beszéltünk alapesetben.
Nyilván az rs -mitó kap 1 db sp gyári! hengert -jolly rendszert -kis karbi finomitást akkor azért a 4 éves tuningodat .....
Hát ugye a futómű -fék összehasonlitást ne is feszegessük.
De nem bántani akarom a motorod elhiszem hogy gyilkos de nem szimpi hogy leirod a másik tipust.
Peace
én már hasonlítottam össze 123as hengerrel (rs-é) az én hengeremet(amikor még gyári volt), és sokkal nagyobbak voltak a felömlők, egyébként van most egy af1-em épülőben, azon is ugyan ilyen henger van.
hát ez a dolog pedig rendőrönként változik. van aki le vágja h 25ös, van aki nem. aki le vágta az azért vágta mert motorozott, olyannnal is találkoztam már aki mondta hogy neki ugyan ilyen nsr-je volt 10 évvel ezelőtt és hogy mennyire szerette... ők mivel motoroznak, nem basztattak, de persze ehhez az is hozzátartozik hogy szépen és tisztelettel beszélünk a biztosúrral, és nem flegma köcsög módon, hogy mért állitott meg a szemét.
a másik felükkel meg az a tapasztalatom hogy nem értenek a motorokhoz, nem is szeretik a motorosokat(mert közveszélyes őrültek) na ezekhez pedig jó beszélőke kell, mindenből ki lehet magyarázni magad, csak bő szókincs kell hozzá. be bizonyítani csak úgy tudják h nem 50es ha el küldenek kpm-re de azt nem teszik meg, mivel az rengeteg papírmunka nekik. tehát én simán elmotorozgattam vele per50 ként itt budapesten, és abban a kerületben ahol lakok, ott pedig szinte az egész kapitányság ismer már,mivel itt már minden rendőrnek volt hozzám és a barátaimhoz szerencséje(nyáron esténként bandában motorozás) és így előbb utóbb meg ismernek, és ha te normálisan beszélsz velük ők is rendesek lesznek veled(nagy többségben) szóval itt a kerületben egyáltalán meg se állítanak. de ezekről a dolgokról b_ricsi is tud mesélni, ő is benne van a 'bandában' mivel itt lakik tőlem két utcára
mostmár megvan a jogsim nagyra, nemsokára érkezik a 600rr, de én jogsi nélkül nem akartam nagyobb motort venni,és csak így lehetett megoldani hogy egy gyorsabb és erősebb motorom legyen, nagyon sok tapasztalatot ad ha tuningolsz egy motort komolyabban, az élmény amiket nyújtott a 4 év alatt az pedig felbecsülhetetlen, szóval nem bántam meg hogy ennyit beleköltöttem! a másik pedig hogy tudod milyen büszkeséggel tölt el amikor jön a hülyegyerek a 125ös rs-el előadja h az övé 190et megy meg nincs ellenfele és akkor te a 'szar' kis nsr-el már a rajtnál lehagyod a p.csába.... ezek azok a dolgok amiért nem bántam meg hogy ennyit foglalkoztam vele.
Motoros ruházat valakinek?
Shox Mondial M-es, tökéletes állapotban!
Ára FIX 30.000 Ft, postával 32.000 Ft.
Meg van egy Sidi Vertebra csizma 42-es, 20.000 Ft-ért, a képen látható sérüléssel, abszolút nem vészes, a talpa nagyon minimálisan van megkopva (ahogy a képen is látszik).
Ha mind a kettőt elviszed, akkor 45.000 FT!
Sürgős lenne!
Itt érdeklődj:
Tel.: 06303889491
E-mail: 06303889491@citromail.hu
De sztem ahelyett hogy szarrá tuningolsz egy nsr-t és ráköltesz " 350 ezret" meg az évi felújítást és inkább félrerakod a pénz-t lerakod a jogsit és veszel egy nagyobb ccm-es motort voálá.... máris jobban megy.
Vélhetően igazad van, viszont az af1 hengerében a felömlők konkértan kisebbek mint ez nsr hengerében
HA nem tudnád milyen motoron van, és egymás mellé tennéd a két bicigli hengerét, szerintem 10 ből 8 ember a hondát mondaná egyértleműen nagyobb teljesítményűnek.
Szerintem, a hondában vannak lehetőségek, egyszer megérne egy misét, kiélesíteni egyet.
sziasztok, hozzászólnék a témához. tökmindegy milyen motort veszel, ha az ki van hegyezve, pl apriliák, az szét fog hullani, ha megveszel egy megbizható nsr-t az meg szart se megy, én végig jártam a tuningolás útját, a vételáron kívűl 350ezer forintot bele öltem a motoromba, veszettül megy, de szezon után felújítás, tehát az élettartama kb 2 hónap, szóval a napi utcai használatra teljesen alkalmatlan lesz. most is épp a hengeremre várok h kész legyen, tavaly június óta áll a motor.... de nemsokára kész lesz, akkor szivesen ki állok bármilyen hűdeversenysport gecciremegy 125ös ellen......... egyébként adamomester, nem kötekedésként, de áruldmár el hogyan könnyítetted ki a lendkereket? (mert hogy a gyárit nem lehet, sport lendkereket meg tutira esélytelen h kaptál ohzzá) a tuning meg nem a 140es fúvókánál meg a kipufogónál meg a felömlőpolírnál kezdődik......... és ilyen összeállítással pedig kétlem h egy nsr-el egy idős mondjuk af1 et oda vertél volna amin gyárilag 34es karbivan, a hengert kétszerakkora felömlőkkel szerelték, és a blokkban pedig jópár dolog könnyítve van(pl műanyag olaj és vízpumpa fogaskerék) és ilyenekről h kompresszióviszony, nem is szeretnék beszélni. szóval azért csak mértékkel vakíts a népnek, mert ha ezt a szöveget egy hozzáértő ember elolvassa, v élőbe elmondod neki, tuti kiröhög.
Igazad van!
Kókányolják össze-vissza utána meg sírnak ,hogy hamar tönkremegy meg sokat eszik!
Mertha nem, akkor elhelyezkedéstől függően, a látszólag nyagobb is lehet kisebb.
lehet hogy más gyártótol vették
de ha még gyártanának akkor biztos drága lenne
De szériaállapotúról beszéltünk alapesetben.
Nyilván az rs -mitó kap 1 db sp gyári! hengert -jolly rendszert -kis karbi finomitást akkor azért a 4 éves tuningodat .....
Hát ugye a futómű -fék összehasonlitást ne is feszegessük.
De nem bántani akarom a motorod elhiszem hogy gyilkos de nem szimpi hogy leirod a másik tipust.
Peace
henger is reszelve van?
a másik felükkel meg az a tapasztalatom hogy nem értenek a motorokhoz, nem is szeretik a motorosokat(mert közveszélyes őrültek) na ezekhez pedig jó beszélőke kell, mindenből ki lehet magyarázni magad, csak bő szókincs kell hozzá. be bizonyítani csak úgy tudják h nem 50es ha el küldenek kpm-re de azt nem teszik meg, mivel az rengeteg papírmunka nekik. tehát én simán elmotorozgattam vele per50 ként itt budapesten, és abban a kerületben ahol lakok, ott pedig szinte az egész kapitányság ismer már,mivel itt már minden rendőrnek volt hozzám és a barátaimhoz szerencséje(nyáron esténként bandában motorozás) és így előbb utóbb meg ismernek, és ha te normálisan beszélsz velük ők is rendesek lesznek veled(nagy többségben) szóval itt a kerületben egyáltalán meg se állítanak. de ezekről a dolgokról b_ricsi is tud mesélni, ő is benne van a 'bandában' mivel itt lakik tőlem két utcára
Shox Mondial M-es, tökéletes állapotban!
Ára FIX 30.000 Ft, postával 32.000 Ft.
Meg van egy Sidi Vertebra csizma 42-es, 20.000 Ft-ért, a képen látható sérüléssel, abszolút nem vészes, a talpa nagyon minimálisan van megkopva (ahogy a képen is látszik).
Ha mind a kettőt elviszed, akkor 45.000 FT!
Sürgős lenne!
Itt érdeklődj:
Tel.: 06303889491
E-mail: 06303889491@citromail.hu
HA nem tudnád milyen motoron van, és egymás mellé tennéd a két bicigli hengerét, szerintem 10 ből 8 ember a hondát mondaná egyértleműen nagyobb teljesítményűnek.
Szerintem, a hondában vannak lehetőségek, egyszer megérne egy misét, kiélesíteni egyet.