Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még mindig eladó http://www.kepesmotor.hu/honda...
megkímélt,az ár irányár(benzinnel olajjal feltöltve,szerszámkészlet,elsősegélycsomag)....csere lehetséges-készpénzre
ferde fogazatú van, nem repedt.
vizszivattyúd nincs véletlenül? mert az enyémen a fogaskerék elvan repedezve a tengelynél.
Az a baj, hogy az NSR hamarabb fogyott hozzá el mint az alkatrészek
A km spirál kopo-fogyó alkatrész, annak egy 20 éves motoron muszáj szarnak lenni, ez a dolga, ki kell cserélni.
(persze, ha kennék... de nem kenik:)

A telószimmering is akkor purcan ki, ha hülyegyerekek egykerekezgetnek vele, normál használat mellett nem.
(ileltve 20éves motoron annak is szabad már ergyának lenni)
A vízforralás sem tipushiba, ahogy az előző kettő sem.
Ennyi pénzért nagyon fain!

Amúgy a hátsó telót lehet felújítani, nem? Én azt hallottam.

A típushiábi a motornak amikről én tudok: kilométeróra spirál, vízforralás(csak ha hengerfejes a motor!), teleszkóp szimering....
ejnye dzsusztó link
Minden szétszedhető
jól néz ki
Ma végre megérkezett Blackpool-ból a sisakom meg egy kis ajándék hozzá!
jah amúgy csak index búra kéne!

köszi
Sziasztok!

szükségem lenne 1pár honda nsr indexre! olyan kéne amilyen a képen van...ha bárki tud segíteni lécci írjon! előre is köszi!
Nem dobozos,de gyári KY4 dugó gyürüvel csapszeggel tűgörgővel.Most hoztam el szerintem 6 pénzért jó volt.mégse indiai:)
Akkor ezek szerint nincs semmi tipikusan a modellre jellemző hiba?
legtöbb motoron az idomok vannak leharcolva de ez megérthető mer 20 év alatt biztos hogy elesnek vele párszor, nekem is sikerült álló helybe az udvarba
de csak füves lett
másodszorra meg nem sikerült kitámasztani és a jobb első index letörött de már megjavítottam
a teleszkópok szoktak elromlani
az elsőt könnyű javíttani, olaj meg szimering kell bele aztán ojan mint az uj
a hátsó az már nehezebb mer ugytudom hogy nem szétszedhető
féktárcsákat érdemes még megnézni hogyha nagyon kopottak meg bordás akkor sokat mentek a motorral
ne csörögjön- zörögjön a blokk mer akkor azt fel kell ujíttani
gyárilag ez való bele
nekem jól működik vele
vehetsz kimondott váltó olajat de jó abba a motorolaj is
ha a dugattyut megkeni akkor a kuplungot is megkeni
ha sír a váltó, teszel bele vastagabbat.
De iylen 90-es olaj nem kell bele, nem traktor ez.
és a 10W-40 az nem nagyon híg neki? Nem ilyen váltóolaj szerű kell bele ami sokkal sűrűbb?
Köszi!
:D
Szevasztok!

Kellene pár tapasztalat, miket "csak " nálatok kaphatok.
Valószínű hogy NSR-lesz tavasszal, de mivel nics környezetemben ilyen gép, így nem tudom mire kellene odafigyelni a vételnél. Volt már több motorom, de mindegyik más.
Miket kell figyelni amiket látszólag észre is lehet venni?
A másik, mivel ezek már húszonéves motorok, alkatrész ellátás biztosított?

köszi
jó szine van ennek
amikor már elhasználódik akkor mindíg sötét szine lessz
rakjál bele másikat
Nagyon sürű volt. ilyet még én sem láttam :-)
Oké vidd ki ,hátha tusdsz meglepetést okozni ,semmi sem kizárt! Amúgy mentél már mitó -rs el próbaképp?
Ha nem érdemes ,ha másért nem a futómű miatt-inkább a mitót ajánlom a futómű kő -de zsir-
dobozába vetted? vagy doboz nélkül?
ha zöld volt akkor vagy zöld olajat raktak bele vagy tényleg valami trutyi
10W40-es olajat rakjál bele 7dl
mennyire volt sürü az amit leengedttél?
sziasztok!
Leeresztettem az oldajat a motorból(JC22),aztán ilyen zöld trutyis olaj volt benne 5dl. Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik olajat érdemes belevennem ill. mennyit kell beleöntenem?
Köszi!