Köszi az infókat. Olyan kérdésem lenne még, hogy a blokkba milyen és mennyi olaj kell? valamint hogy hogy tudom ellenőrizni, hogy mennyi olajat kap a motor. Nem akarok meglepetést inkább átnézek mindent :)
Nekem anno semmi baja nem volt az nsr-emnek-pedig valami futárféle használta elöttem 1bő évet -semmihez nem nyúlt még le sem mosta -én lemostam és tavasztól nyár végéig űztem 0 hiba.
Szóval megbizható az fix.
hali. eladó pár nsr alkatrész: nagyon jó blokk gyujtás henger önindító nélkül ami jc22 ben volt, jc22 kábelköteg és feszszabájzó, első féknyereg, trafó, indexrellé, membrán, jc20 tank, cdi, povermotor+poverelektronika, kuplungszerkezet, hengerfej stb..
Állítólag ezek gyenge pontok a motor, amikor vettem nekem ezek voltak az első hibák. Sok tesztben is ezeket emlegették elsődleges hibaforrásnak. Egyértelmű, hogy minden használódik. Csak lehet, hogy ezek jobban....
Hát nemtudom ahogy nézem lehet hogy pászolna csak kéne akkor konkrétabb méretek fotók hogy tuti biztos legyek benne. Ottan ahol fogatódik fel a vázra arról nemtudol képek küldeni?
Hali!
Nekem van majrévasam(hátsókapaszkodó) Nsr-hez.De Cicalámpás 125-ös höz.
Rakok fel képet. Fent a sarokban láthatod.
Ha megfelelő vagy feltudod tenni akkor szólj ,1500ft-ért oda adom.
hord93@freemail.hu
Nem alarlak elkeseríteni, de a kis nsr nél komoylabb elektromos rendszerű (kis)motorokban a töltés, és a világítás tök független rendszerek, azokban könynebb elintézni az iylesmit.
A hondában viszont sajna a töltés és világítás emlékeim szerint egyetlen tekercsről megy, onnan van leválasztva, és a feszültségszabályozója is elég unintelligens megoldással 2darab ellenállás...
(ez ad egy folyamatos terhelést a generátornak, tehát azt az energiát, ha kell ha nem folymatosan megtermeli-felemészti, ennél azért korrektebb műszaki megoldás volt már a 60as évek végén is a simsonokban is.)
Köszönöm a választ. Akkor most elgondolkozhatom, hogy miként nyúlok bele a világításba.. helyzetjelzőket, féklámpát, műszerfalat akartam volna ledesíteni, de így vagy nem fogom megcsinálni vagy egy rakás egyenirányító+fesz szabi kell :) Na de mindegy most a fékbetét, lánc és a motorozni tanulás van a soron :) Első fékbe faszán belerohadt a 2 csavar ami a betétet rögzíti és vason is fognak..
ezeknek a generátora terheléses szabályozású, (szerintem mielőtt kibelezed az elektromos rendszert nézz után hoyg működik egy iylen, mert autókban iylesmivel nem igen találkozhattál.) tehát terhelés nélkül a generátor kimenőfeszültsége a névleges sokszorosa is lehet akár.
Sehol se keressél problémát, a kisebb motorok elektromos rendszere iylen vegyes, váltó-egyenáramú.
Ennek részint az egyszerűség az oka, másrészt a motor teljesítménye.
Értelmetlen volna egy 6-8 loerős motorra egy akkora generátort tenni, ami már alapjáraton is kiszolgálja a motor elektromos rendszerét.
Ráadásul, az iylen kis motorok pár ezer fordulat alatt nem hazsnálhatóak nem is használod ott őket, lényegtelen, mit világítanak alapjáraton.
Sziasztok. Nemrég vettem meg az első motoromat egy NSR 50 AC 08 ast. Eddig csak autókkal foglalkoztam. auvill műszerész vagyok. Leg zavaróbb, hogy akksiról nincs világítás csak index, duda, gyujtás. lámpa miért nem az akksiról megy? elég zavaró, mert alapjáraton (1300) szinte semmit nem világítanak az izzók. Hol keressem a problémát? vagy ez így normális? Ja és 11000 ren meg olyan 15-16v körűl tölt de nem egyenletesen és ki is vert egy ledet amit próbaképp betettem :) segítségeteket előre is köszönöm
Üdv, mindenkinek.
Nekem szükségem lenne egy hátsó kapaszkodóra- csomagtartóra egy Honda NSR 50-es mocihoz. A segitséget, ajánlatokat tippeket előre is köszönöm.
van par felesleges alkatreszem..
Szóval megbizható az fix.
Nekem van majrévasam(hátsókapaszkodó) Nsr-hez.De Cicalámpás 125-ös höz.
Rakok fel képet. Fent a sarokban láthatod.
Ha megfelelő vagy feltudod tenni akkor szólj ,1500ft-ért oda adom.
hord93@freemail.hu
A hondában viszont sajna a töltés és világítás emlékeim szerint egyetlen tekercsről megy, onnan van leválasztva, és a feszültségszabályozója is elég unintelligens megoldással 2darab ellenállás...
(ez ad egy folyamatos terhelést a generátornak, tehát azt az energiát, ha kell ha nem folymatosan megtermeli-felemészti, ennél azért korrektebb műszaki megoldás volt már a 60as évek végén is a simsonokban is.)
Ennek részint az egyszerűség az oka, másrészt a motor teljesítménye.
Értelmetlen volna egy 6-8 loerős motorra egy akkora generátort tenni, ami már alapjáraton is kiszolgálja a motor elektromos rendszerét.
Ráadásul, az iylen kis motorok pár ezer fordulat alatt nem hazsnálhatóak nem is használod ott őket, lényegtelen, mit világítanak alapjáraton.
Nekem szükségem lenne egy hátsó kapaszkodóra- csomagtartóra egy Honda NSR 50-es mocihoz. A segitséget, ajánlatokat tippeket előre is köszönöm.
enyém is nagy szar lett
már nem csillapítt semmit
pedig amikor megvettem akkor még elég jó volt
olaszok meg a kínaiak raknak ijet a robogókra
robogó alkatrészeknél szerintem biztos találsz
nagyon megbízható