Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok érdekelne valakit bontott 125 ös 2003 as alkatrésze..korrekt reális áron?
30 605 6883
Ez milyen szép
Pénteken telefon,hogy megvennék az nsr-t...de mivel messze van tőle ezért máris induljak vele Miskolcra majd ott átadom....ez ajándék lenne a szüleitől és neki szombat reggelre ott kell,hogy legyen a motor....ja,hogy ez így nem kivitelezhető?Akkor nincs üzlet

nincs hát
Ki eneserezett szemben velem a kalamáron vas délután?
idomtalan(hihi) fekete motor
Igen,kell tekernie.
Aha okés holnap megnézem, de attól kell tekernie az önindítónak, mert az nekem teker elég rendesen ?
Jó a szó. Nekem a pára miatt volt kontakthibás....
Run - Stop felirattal.
Azzal tudod elvenni a gyújtást, hasznos dolog.
A jobb oldali kormánymarkolat körül nézelődj!Egy piros gomb!
Sebesség, kanyarív igazából minden normális volt, de rossz helyen volt az a kátyú. Mondjuk tudom, hogy könnyebb mást hibáztatni. Én is ludas vagyok, mert haver mellett elmenvén jeleztem neki, h megy az indexe, és akkor már beelőztem.... ha leszarom az indexet, akkor most egyben a motor.
okés köszi szépen a segítséget
Aha okés de ez hol van egész pontosan mert így nem vágoms
kisfeszültségen ha lenne szikra akkor nemkellene a trafó
kipróbálhatod másik trafóval is a hibakeresés idejére de ne használd tartósan akármijen trafóval csak a gyárival mer valahol utközbe meg fog álni alattad a motor
tönkremehet a trafó, gyertya, cdi
ijenkor szezon elején sokan perecelnek
aszthiszik hogy nyárvan meg már fél éve sokan nem ültek motorra
vissza kell szokni a motorra
Csináltam pár képet.
Itt megnézheti aki kiváncsi
honda nsr 125 komplett kuplung eladó(kosár,menesztő,lamellák,hézagolólemezek,rugok,kinyomocsapá
gy)
szacsomotor@freemail.hu
de most nézem h jc20 as a tiéd, az tuti hogy fojtatlan, soha egy darabbal se találkoztam jc20ból ami fojtott lett volna.
van még egy megoldás ha ricsi kollégámé nem tetszik, a folytott powerelektronika azért folytott, mert csak 70%ig nyit ki a power, tehát nem nyit ki teljesen, csináld azt hogy be indítod a motort, fel pörgeted 9-10 ezerig, és egyből le veszed kulcsal a gyújtást, akkor a power nem kap áramot és nyitva marad, na ezután fel nyitod a tankot és megnézed hogy a powermotornak a csigáján amibe a bovdenek be vannak akasztva azon tudsz e még kézzel csavarni a HI állás felé. ha tudsz akkor folytott, ha nem akkor folytatlan. de ez a cigányabbik módszer, az az igazi amit b_ricsi mond, abból tutira kiderül, mert látod ha jel előtt megáll a power kis 'félhold'-ja.
nem, ami az ülés alatt van az a cdi(gyujtáselektronika) a power elektronika a légszűrődoboz alatt van(macskalámpásnál) a vázhoz erősítve.
Köszi szépen, megjött rendben a csomag, jó is lett a motor, ugyhogy megyek is motorozni:) köszi még1x
szóval voltaképpen ha azt akarom hogy a powerem ne legyen fojtott akkor a motor hátuljában lévő elboxot kell cseréljem?....ami az ülés alatt van ugye?...jól tudom? :)
Nézd meg a leállító kapcsolót (hvják még: vészleállító). Ha sok pára van a környezetében, akkor kicsapódik benne, és nem fog indulni. Én is így jártam. Elég csak föl és le kapcsolni....
Jaja énvettem :)
leveszed a powernél a fedelet, meg az oldalidomot persze, ha van. Alapjáraton nyitva kell lennie, majd ilyen 3-4ezernél bezár, ezt tudod figyelni a jelek alapján, hogy jeltől jelig mozdul-e. Ha eddig jó akkor emeled a fordulatot ilyen 8-9ezerre, és ott újra nyitnia kell. Ha ott nem nyit ki teljesen akkor fojtott.
Hát egyáltalán nem mindegy. Szerintem ne nagyon kísérletezz.
most néztem az adatlapod. te vetted az önindítót tőlem azthiszem.