jó tudni hogy osztrák a blokk, viszont akkor sem kedvelem az olasz ipar remekeit. Japó az igazi.
Az tény hogy csóri kissrác csak hajtja, nem gondozza, tisztelet a kivételnek...
Ez igy van karbantartást igényel bőven-a beállás mitónál rs nél előfordul ,néha minden törödés ellenére-hegyes motorok.
aMÚGY 125 NÉL NAGYOBBA ÉN SE VENNÉK OLASZT AZ FIX!
nem az a baj az rs-el hogy olasz (egyébként osztrák blokkal) hanem az hogy a magyar ember nem tartja karban. Merthogy igényelné a kötelező szervízt 4ezer km-enként, ahova meg a "falusi gyerek" nem viszi hanem hajtja amíg megy. Ezt a fajta használatmódot a japánok jobban tolerálják az biztos, de pont annyival gyengébbek is mind futóműben, mind motorerőben.
Ha már RS...
egyszer szerencsére összekerültem egy 125-ös RS-el, 2006-os évjárat volt, falubeli kissrác, ki nagynak tartotta magát...
Nekem 250-es ETZ-m volt, pöpec állapotú,na mind1 a LÉNYEG,
Olyan 50-60nál mellém jött, majd kopp ig lehúztam, s csak 110nél vettem észre hogy mellém ért, utánna megszorult neki vagy mi, állítása szerint... majd meg is ált, de akkor valahogy 120nál jártunk...
Jó az RS-is, de sajnos olasz! ennyi a baj...
Majd Blue motion volkswagent veszunk meg eco flex (vagy mi) oplet
Amúgy meg én lazán eltudom képzelni, hogy elektromos járművekkel közlekedjünk...
Annak is meglesz a varázs: halk, nyomatékos, nincs olaj-benzin szutykolás stb....
Nekem volt mitóm is nsr is,úgyhogy leirnám a tapasztalatot-
Az nsr 91 es volt még 2003 ba 1 nyarat üztem -semmi gond pedig nem alapos gazditól vettem.Tényleg HONDA megemelem a kalapom .
Volt nagyobb motor is volt aprilia is bár dúró.
Volt 2008as mitóm is meg körlámpás 92 es is.
DE a mitót -nsr el nem lehet összemérni,.
A mitó szinte pályamotor alapból kő kemény profi futómű-hatalmas fékek ,ha jó a blokk nsr nem éri utól az tuti.
Nem leszólni akarom ugye értitek csak tényleg más világ .
A honda sokkal kényelmesebb lágyabb el kell ismernem!
ÜDV
hát ezt továbbra is állítom. nem azt mondom hogy mindenkiét de sok társával felveszi a versenyt.
ott volt pl "hondafever" motorja. az még sokkal faszábban megvolt csinálva mint az enyém. bár hasonló dolgok voltak abban is. nem emlékszem még mik voltak csinálva rajta neki, de annak a motornak nem nagyon volt ellenfele. max csak végsebességben.
miér mindig nem értem mi volt aprobléma abban a hozzászólásban.
annyit segítettem a srácnak hogy ne csak azt nézze egy motornál hogy mennyi kmer van benne, hanem azt hogy milyen állapotban van. jó tanács ként.
nem játszottam az agyam. csak mondtam egy példát magamat és a motoromat, hogy már 58000 van benne és 19 éves, annak ellenére még mindig remek állapotban van.
ennyit mondtam. ja meg hogy a kora ellenére még mindig nagyon jól megy. ezáltal meghazuttolja korát. kb ilyesmit írtam.
Nem versenyzés a lényeg,hanem a megbízhatóság (persze ehhez kell a gazdi is ).
Közel 18000 km -t mentem az elmúlt évben, de csak a kötelező dolgok kellettek: Lánc+ lánckerék, olaj, ja és a benya- :)
Egyszer sem hagyott ott sehol, minden alkalommal pöccre indul, és mindenhova elvisz kényelmesen. Nekem ez többet ér PL: az rs úgymond kiugróbb gyorsulásánál.
Az tény hogy csóri kissrác csak hajtja, nem gondozza, tisztelet a kivételnek...