nemis volt szó róla hogy a nagyobb motorokkal felveszi a versenyt.
egy szóval sem mondtam.
azt mondtam hogy kategóriatársaival. az a 125 ös motorokat takarja. jó persze mittom én 2010 es mitoval meg ilyenekkel nem volt dolgom, azok biztos hogy jobban mennek. de nemis próbálok meg egy közel 20 éves motorral versenyezni egy 5 éves motorral. én régebbi apriliákkal mentem, azok ellen sikerült nyernem.
persze azt sem mondtam hogy másik motorokon nincsenek jobb megoldások. de én ebből elég sokat kihoztam. persze a telóval már nemtudok mit csinálni, ígyis felvan keményítve, de hát egy rs apriliáéval nem veheti fel a versenyt. hiszen az egy jóval komolyabb fordított teleszkóp.
de amit lehetett megtettem.
Senki sem mondta, hogy versenyzők vagyunk.
A fordított teleszkóp igaz, emiatt túrja az elejét szerintem, de a Mító véresre töri a seggemet, az AF-1es a csigolyáimat feszíti.... ízlések és ficamok. Ha minden motor minden hibáját felhánytorgatjuk, akkor több szerverre lesz szüksége a fórumnak.
Megállja a helyét? A vele azonos évjáratú 125 -ös sportmotorokban már mind fordított teleszkóp volt, az nsr -nek meg még a legújabb fajtája is hagyományos
Egyéb téren nincsen akkora különbség közöttük, hogy érdemes lenne vitatkozni, az olasz gyártmányoknak kicsit többet csal az órája, ennyi.
Ez az ilyen-olyan motort legyorsultam már vele szöveg meg egy vicc, bármilyen motorra fel lehet ültetni galambot, nem vagytok ti versenyzők, hogy a motor teljesítményén múljon, hogy melyikőtök "nyer"...
Hát persze,hogy sportmotor még ha kicsi is :)
Nem téma az Rs, mitó stb... dolog sem mert ha lever hát lever. Viszont ő háromszor annyit szervizel mint mi (nekem is volt Apriliám).
Az még benne lehet a dologban, hogy Adamomester nsr-je fickósabb, ugyanis extravaxos spray versenymotor fényezéssel látta el.
És tudni kell az nagyon jól csúszik és ezért a légellenállása is kicsi. Bocs, nem lehetett kihagyni.
Én spec sportgépnek tekintem az enyémet. Egy Rigához képest biztosan az. Egyértelmű, hogy nem versenyezhet 1000ekkel, 600asokkal, de még 400asokkal sem, de a kategóriájában megállja a helyét. Amink van megbecsüljük, és nagyra tartjuk, örülünk neki. Nem fogom azt mondani soha sem, hogy gyenge a motorom, meg a nagyobbak jobbak. Tudom, így van, de akkor is...
Amúgy Rongyember NSR-je szerintem 92-es, mert az enyém forgalmijában a dátum 1993, és kék-fehér-piros. Ez hihetőbb, mint a 85-ös forgalmi... már ha neten utánanéz az ember.
rendben.
először is az alap egy teljes mértékben folytatlan japán belpiacos motor.
lendkerék könnyített rajta. a henger az alapjában az eredeti henger amin polírozva van az összes járat. + a hengerfej is.
a kipufogó az egy Arrow kipufogó. ( nemrég lett teljesen kész).
a kipufogó miatt újra kellett fúvókázni is. sajnos csak a főfúvóka méretét tudom az pedig 140 es ha jól emlékszem. bár a szerelőm sem emlékezett rá pontosan mekkorára fúrta fel a régit.
természetesen ezzel együtt a többi fúvóka is ki lett cserélve ahogy az kell. a membrán az karbonlapos membrán. nem a sima.
ja és még + ban van benne 1 sportlégszűrő.
alkatrészekről annyit hogy Vertex dugó, erősített hajtókar.
aztán vannak még más finomságok a gépen csak azok már nem a teljesítményhez tartoznak mint pl fékrendszer stb.
szerintem ez megfelel egy sportgép felszerelésének. ha nem akkor én kérek elnézést.
ja és még előtte említette a kedves kolega hogy a sportgép 1000 cbrnél kezdődik vagy valami ilyesmi. hát szerintem nem. mivel van 50 estől kb korlátlan méretig sportgép.
Miért vagytok ilyen rosszindulatúak egymással?
A srác tényleg néha-néha furán fogalmaz de Istenem nagyobb bajotok sose legyen nem azt mondta h egy busát nyomot le 3.ból indulva.
nyomtam le vele RS-t.
1997 es rst. pedig azon is sportrendszer van és azsem gagyi cucc. rengeteget motoroztam haverommal együtt akinek rse van. szóval erről ennyit.
és ebben mi nem felel meg a valóságnak?
te tudod hogy ebben a gépben milyen tuningok vannak? hogy van fúvókázva, milyen alkatrészekkel van felújítva meg miegymás?
mert szerintem egy fullos sportgép ott kezdődik h cbr1000rr v gsxr.de legalábbis ilyen kaliberü motrok. a másikhoz meg annyit h akkor nyomj le egy rs-t vagy egy mitot vagy egy exc-t. szoljatok ha nemigyvan. nahennyi
na mert te maga vagy a szakértelem nem? te mindent jól tudsz. elvégre is te vagy itt a valaki.
mind 1 is.
bár megint nem hozzád pofáztam, de hát te beleköpsz más levesébe.
az én gépem 19 éves. 58.000 kmerrel.
de fullos sportgépnek csináltam meg (sok alkatrész verseny vagy sport cucc) és legtöbb 125 ös társát veri.
és ha rajtam múlik fogis még menni jó sokáig. szóval ne azt nézd mennyi idős egy gép. hanem hogy milyen állapotban van. a km er semmit nem számít. lehet hogy az a motor épp fellett újítva 3000 kmerel ezelőtt, de a gazdája szétgyilkolta és ott vagy mindtha megvettél volna egy szakadt gépet. csak max az jobban néz ki vagy ilyesmi. érted.
sok sikert a vételhez.
Hi!
Ja igen, ezt néztem, hogy vannak 20éves gépek is, s mégis mennek, valószínű a tulajok vigyázztak rájuk...
Viszont, kapok én új féktárcsát hozzá? Betétet? Kuplung mennyibe fáj?
Ja és a legfontosabb, erről tudtok valamit? http://www.kepesmotor.hu/honda...
egy szóval sem mondtam.
azt mondtam hogy kategóriatársaival. az a 125 ös motorokat takarja. jó persze mittom én 2010 es mitoval meg ilyenekkel nem volt dolgom, azok biztos hogy jobban mennek. de nemis próbálok meg egy közel 20 éves motorral versenyezni egy 5 éves motorral. én régebbi apriliákkal mentem, azok ellen sikerült nyernem.
persze azt sem mondtam hogy másik motorokon nincsenek jobb megoldások. de én ebből elég sokat kihoztam. persze a telóval már nemtudok mit csinálni, ígyis felvan keményítve, de hát egy rs apriliáéval nem veheti fel a versenyt. hiszen az egy jóval komolyabb fordított teleszkóp.
de amit lehetett megtettem.
A fordított teleszkóp igaz, emiatt túrja az elejét szerintem, de a Mító véresre töri a seggemet, az AF-1es a csigolyáimat feszíti.... ízlések és ficamok. Ha minden motor minden hibáját felhánytorgatjuk, akkor több szerverre lesz szüksége a fórumnak.
Egyéb téren nincsen akkora különbség közöttük, hogy érdemes lenne vitatkozni, az olasz gyártmányoknak kicsit többet csal az órája, ennyi.
Ez az ilyen-olyan motort legyorsultam már vele szöveg meg egy vicc, bármilyen motorra fel lehet ültetni galambot, nem vagytok ti versenyzők, hogy a motor teljesítményén múljon, hogy melyikőtök "nyer"...
Nem téma az Rs, mitó stb... dolog sem mert ha lever hát lever. Viszont ő háromszor annyit szervizel mint mi (nekem is volt Apriliám).
Az még benne lehet a dologban, hogy Adamomester nsr-je fickósabb, ugyanis extravaxos spray versenymotor fényezéssel látta el.
És tudni kell az nagyon jól csúszik és ezért a légellenállása is kicsi. Bocs, nem lehetett kihagyni.
Amúgy Rongyember NSR-je szerintem 92-es, mert az enyém forgalmijában a dátum 1993, és kék-fehér-piros. Ez hihetőbb, mint a 85-ös forgalmi... már ha neten utánanéz az ember.
először is az alap egy teljes mértékben folytatlan japán belpiacos motor.
lendkerék könnyített rajta. a henger az alapjában az eredeti henger amin polírozva van az összes járat. + a hengerfej is.
a kipufogó az egy Arrow kipufogó. ( nemrég lett teljesen kész).
a kipufogó miatt újra kellett fúvókázni is. sajnos csak a főfúvóka méretét tudom az pedig 140 es ha jól emlékszem. bár a szerelőm sem emlékezett rá pontosan mekkorára fúrta fel a régit.
természetesen ezzel együtt a többi fúvóka is ki lett cserélve ahogy az kell. a membrán az karbonlapos membrán. nem a sima.
ja és még + ban van benne 1 sportlégszűrő.
alkatrészekről annyit hogy Vertex dugó, erősített hajtókar.
aztán vannak még más finomságok a gépen csak azok már nem a teljesítményhez tartoznak mint pl fékrendszer stb.
szerintem ez megfelel egy sportgép felszerelésének. ha nem akkor én kérek elnézést.
ja és még előtte említette a kedves kolega hogy a sportgép 1000 cbrnél kezdődik vagy valami ilyesmi. hát szerintem nem. mivel van 50 estől kb korlátlan méretig sportgép.
A srác tényleg néha-néha furán fogalmaz de Istenem nagyobb bajotok sose legyen nem azt mondta h egy busát nyomot le 3.ból indulva.
1997 es rst. pedig azon is sportrendszer van és azsem gagyi cucc. rengeteget motoroztam haverommal együtt akinek rse van. szóval erről ennyit.
te tudod hogy ebben a gépben milyen tuningok vannak? hogy van fúvókázva, milyen alkatrészekkel van felújítva meg miegymás?
nemhinném.
na mert te maga vagy a szakértelem nem? te mindent jól tudsz. elvégre is te vagy itt a valaki.
mind 1 is.
bár megint nem hozzád pofáztam, de hát te beleköpsz más levesébe.
a fékbetét a leg olcsóbb, a tárcsa már drága mer azt nem vesz mindenki
de fullos sportgépnek csináltam meg (sok alkatrész verseny vagy sport cucc) és legtöbb 125 ös társát veri.
és ha rajtam múlik fogis még menni jó sokáig. szóval ne azt nézd mennyi idős egy gép. hanem hogy milyen állapotban van. a km er semmit nem számít. lehet hogy az a motor épp fellett újítva 3000 kmerel ezelőtt, de a gazdája szétgyilkolta és ott vagy mindtha megvettél volna egy szakadt gépet. csak max az jobban néz ki vagy ilyesmi. érted.
sok sikert a vételhez.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
hát-ha ismerős nektek ez a gép, vagy a tulaj...
Ja igen, ezt néztem, hogy vannak 20éves gépek is, s mégis mennek, valószínű a tulajok vigyázztak rájuk...
Viszont, kapok én új féktárcsát hozzá? Betétet? Kuplung mennyibe fáj?
Ja és a legfontosabb, erről tudtok valamit?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
vagy az a tulaj születési éve volt?