Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben megcáfolnálak. A Simsonomon rezonátoros kipuff van és konkrétan olyan hangja van, mint a légkalapácsnak. Inkább recsegős, mint öblös. A leendő nsr-emen is sportdob van, kicsit dob rajta, de én nem költenék rá pénzt, annyit nem fog változni a hangja. Ráadásul a motor karakterisztikáját is eltolja kicsit. Középtartományban egy icipicit jobban húz, viszont kb 500 fordulattal előbb leszabályoz... legalábbis az enyém. Egyébként nem tudja valaki, hogy ez miért van?
haver!
nem akarlak elkeseríteni ,de a 2t 125-ösöknek ígyis-úgyis mindnek kávédarálóhangja van !!!
Akármilyen,drága ,márkás,tuningos rendszert+dobot veszel !
én már rájöttem
Sziasztok!!
Akarok csinálni vagy csináltatni egy új dobot a motoromra (Honda NS125F), csak nem tudom mit kellene tennem...
Tulajdonképp az lenne a célem vele hogy minnél brutálisabb öblösebb hangja legyen.
Nagyon nagyon nagyon nagy szivességet tennétek, hogy ha segítenétek-e témában
E-mailom: krst@citromail.hu
előre is köszi mindenkinek és várom a válaszokat
Ja de nem vagyok izé, szövő-varró-kötő-hímző-stb. néni, de mamám az és még őőő sem tudta hol vagyek ilyet.
Hát passz még sosem huzattam át ülést, mert nem volt rá szükség de szét kell nézni, és érdeklődni, hogy hol árulnak ilyen anyagot. Az anyagot te magad is megveheted, nem muszáj ott venned/választanod aki az áthúzást elvégzi...
Akkor jó, kösz!Nekem is így van.
Még kárpitost is nehezen találtam!
HOOOOOOOOOOOOOOOOL?????????????????
első gumi: 2.0 kereken
hátsó gumi:2.2

ez gyári adat!
Minden színben létezik kárpit anyag csak jó helyen kell keresni, aszem láttam is már ilyen aranybarna borítást valahol...
Leírom, hogy mit szeretnék változtatni a vason, hátha ezzel adok valakinek pár ötletet vagy nem. Na hát a felniket és a tükröt le fogom fújni olyan színűre, mint a váz és új matricákat is veszek rá amik szintén olyan színűek, mint a váz, de különben olyan lesz, mint a gyári. Ezenkívűl fém fékcső (olyan színű, mint a váz), a hátsó lánckereket nagyobbra cserélem, szerintem 2 fokkal nagyobbra, az jó nem? Most 130- as henger van benne, szerintetek megéri nagyobbra cserélni? Nemtom. Jaaa és persze 1 sportdob! Ha valaki tud ajánlani egy jó dobot az szóljon!!! És még lenne egy olyan kérdésem, hogy ti milyen guminyomással motoroztok (uccán persze). Meg az ülést is át fogom kárpitoztatni, de az sajna nem lesz olyan, mint a váz, mert szerintem nincs olyan színű így marad a fekete. Na ennyi jutott most az eszembe...
hello!
nagy gondom van az én ns 125ösömmel, mert a drága besült, tom h én hibám, de vmit akarok kezdeni vele, és a legjobb h midnez kb műszaki lejárta elött 1 7ettel. sza la a kérdésem h mit lehete sztetek teni ienkor? eldani így? nem hiszem h kell vkinek is vagy megcsinálni? de menniybe? sok sztem nagyon... és ezután gondolom leműszakiztatni is drágább lezs, nem?
Köszi az infót!
dugó olyan 20.000ft a márkásabbak. nekem Vertex van. 20900ft volt,ami tartalmazza a dugót,csapszeget,gyűrűket,2zégert
ha tűgörgöt is akarsz cserélni akkor az még azthiszem pluszba 2600ft.

www.pinkmotors.hu -ba nézd
Üdv!

Tudna nekem valaki mondani egy körülbelüli összeget, hogy egy első szériás NSR motorgenerálja (dugó, gyűrűk, a szokásos) nagyjából mennyire jön ki? Gondolom jónéhányotoknak van már ebben tapasztalata, én még csak kezdő vagyok ezen a téren. :)
Köszönettel: P.Z.
Helló tudnál nekem is küldeni szerelési akármiket??? van egy nsr- és jó lenne tudni hogy mi hogy van benn!?
lécci küld ide: petykak@freemail.hu
de van, akkor felveszlek, ha úgy gondolod. köszi :)
és aza 300.000 ft az nem túl olcsó egy rendszámosnál? nem jelenthet valami hibát? vagy a motorpiacon ez nem így van?
van msn címed ? mert az enyém : oliverspider@msn.com vegyél fell és akkor kérdezz töllem!!!
na boccs Miközben írtam megelőztek! kösz szúnyog a választ!
Értem. Köszi a választ. Azt hogy lopott-e egy papír nélküli motor azt hogyan lehet megállapítani? Lehet eredet vizsgát csinálni anélkül, hogy forgalomba helyeznénk? Mennyibe kerülhet kb, egy eredetvizsga külön és egy cakom-pakk forgalombahelyezés egy német(+ regadó) és magyar motor esetében? előre köszi!
krasy10:
regadó az nem 100 000 cash(62,500ft az unióssal)!!!! , birtosítást a tiedre is kell fizetni annak aki majd megveszi tölled a mocit ....
Figyelj bögre!
A lényeg az ,hogy rendszámosat vegyél mert az 100%-os papírai vannak (+eredetvizsgálat + minden szar)
én láttam FULL új nsr-t (97" ) 300 000ft-ért ANNYIÉRT ROHADTÚL megérte volna !!!
Az a lányeg ,hogy akkor vegyél motort amikor a motoros szezonnak végevan mert akkor biztosan lemennek az árak!
Arról ,hogy a műszaki állapot : arról csak azt tudom mondani ,hogy a hangjáról meg lehet azé állapítani ...
és mondjuk 300 000-ért RENDSZÁMOS ÚJ nsr-t nemmindennap kapsz
(csak az a gond ,hogy már elkelt)
Hát, 400-ra rájön kb 100regadó, meg műszaki, meg rendszám, biztosítás stb, ez cakkpakk oylan 200e, plussz még a német nsr-ek le vannak fojtva... ami megint macera...és akkor még midnig nem tod mit veszel...mért adja el a német..stbstb...
Igen, én is hasonló árkategóriában keresnék gépeket, csóró vagyok. A németből behozott motorokkal az ismeretlen előéletén túl további kiadásba kell venni, ha közúton is használni akarod, hogy műszakit kell rá csináltatni, ami asszem 60e Ft környéke, és még azért hogy M.o.-on hozod forgalomba, azért kell a regisztrációs adót fizetni...megint nem 2 ft (pontosan nem tudom mennyi )
én is a használtmotoron és a motor.hu-n néztem gépeket...
kérnék hozzáértő egyénektől és tulajdonosoktól használati tapasztalatokat az előbbiekben feltett kérdéseimre...plz
király ez a fórumm
kérdés: szabolcs megyéből, pontosabban Nyíregyházáról nem szoktak ide irogatni motoros kollégák?