Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ez nem ilyen egyszerű mint ahogy ebben a cikkben le van irva
Egyébként a Hidrogén ugyan olyan biznisz mint a benzin v. a gázolaj.
Shell le is csapott rá...

Én személy szerint még mindig a tiszta EV-t (Electric Vehicle) favorizálom.
Motoron igazán a helyhiány miatt nehezebb lenne megoldani.
Autóban a Mitsubishi a MIEV-el már megoldotta a dolgot, nem kis teljesitménnyel.
Kerekekbe épitett elektromotorokkal, 4x 50 kW, EVO kasztniban
MIEV ( Mitsubishi InWheel Electric Vehicle )
kár hogy angol sajna hiába tanulk már lassan 10 éve naj jo csak8 most nem irom le miért
de egy kukkot se értek
egyébként 120.000ért nekem a szimsonomat megcsinálták volna befecskendezös rendszerre.
70.es henger nikaszil hatalmas karbi ... amit el tudtok képzelni akár 120-al is ment volna
Az oldal átnézéséhez ha rendesen csinálod egy nap is kevés lenne.
És ebből a cikkből az is kiderül hogy a 2T és a 4T esetében a kompresszió viszony is
nagy ban különbözik, 2T jóval kisebb.
Ma is tanultam vmit :)
Wankel-es mocit gyártottak annó ??
Ezt csak úgy érdekességnek írom: fenykapu.free-energy.hu/pajert...
Ez a következő projekt csak kéne hozzá valami 4t.
Ez egy 2002-es cikk, azóta gondolom fejlesztettek még rajta.
click here
Hát igen , kipróbálnék azért egy olyat, csak finomítani kell rajta.
Hali!

Nos, tudtommal a Bimota V-due nál próbálták, de nem sikerült úgy behangolni, hogy elég finoman reagáljon, így porlasztóval gyártották. Vagy talán az első szériát befecskendezővel. Bele is bukot a gyár a dologba... sajnos... :(
Én jobb szeretem a karbit:D
Hajómotorokban már létezik.
click here
Á, minek? jó a karbi is.
Én úgytudom kisérleteznek 2T közvetlen befecskendezéssel is.
Erről tud vki infót a neten ?
Most csak azért mert nem egymás oltogatása megy?
Nah jó legyen 30 ezer (a felújítás költsége) és nem fúrásra, hanem perselyezésre gondoltam
És a téma is érdekes
Jó kis oldal, sikerült belemélyednem... Pedig a Diszkrét idejű rendszerek komplex-frekvenciatartományban való analízisét kellene tanulnom... Elvonta a figyelmem...
most elég jol megy a forum
Ha már ott vagytok olvassátok el az egészzet ne csak a powert.
LSD mikor kezdő sufnituningosok kiveszik a simsonból az öszes folytást és még sem megy nekik csak üveghangon... Kiszellőzik a motor
Mi állna az útjába?
hát jah, csak ha elromlik akkor nézhetsz.... :) nem úszod meg olyan könnyen, mint egy 2T-nél! itt egy cikk a powerről: www.fxp.hu/2t/21technika/tech....
Elnemégett benya nincs, ez a rezó lényege kiszívja a hengerből az elégett benyát, közben kiszív egy kis benyát, de ezt vissza is nyomja, de ezt csak egy szűk tartományban tudja elvégezni ezért kell a power, persze csak ha kihegyezett gépről van szó.
Hát ha ugy vesszük hogy a nyitás után nem áll semmi a kipufogógáz utjába akkor persze
Azt viszont tudom, h a kétüteműeknek a kipuff a lelkük. Mert kell neki a folytás... Magas fordulaton viszont kell hogy távozzon a sok el(nem)égett benya, szal logikailag is helyes.
És az mz gyár egyik mérnöke jött rá hogy hogy kell razót csinálni, de az mznek nem kellett