Azért ez nem ilyen egyszerű mint ahogy ebben a cikkben le van irva
Egyébként a Hidrogén ugyan olyan biznisz mint a benzin v. a gázolaj.
Shell le is csapott rá...
Én személy szerint még mindig a tiszta EV-t (Electric Vehicle) favorizálom.
Motoron igazán a helyhiány miatt nehezebb lenne megoldani.
Autóban a Mitsubishi a MIEV-el már megoldotta a dolgot, nem kis teljesitménnyel.
Kerekekbe épitett elektromotorokkal, 4x 50 kW, EVO kasztniban
MIEV ( Mitsubishi InWheel Electric Vehicle )
kár hogy angol sajna hiába tanulk már lassan 10 éve naj jo csak8 most nem irom le miért
de egy kukkot se értek
egyébként 120.000ért nekem a szimsonomat megcsinálták volna befecskendezös rendszerre.
70.es henger nikaszil hatalmas karbi ... amit el tudtok képzelni akár 120-al is ment volna
És ebből a cikkből az is kiderül hogy a 2T és a 4T esetében a kompresszió viszony is
nagy ban különbözik, 2T jóval kisebb.
Ma is tanultam vmit :)
Wankel-es mocit gyártottak annó ??
Nos, tudtommal a Bimota V-due nál próbálták, de nem sikerült úgy behangolni, hogy elég finoman reagáljon, így porlasztóval gyártották. Vagy talán az első szériát befecskendezővel. Bele is bukot a gyár a dologba... sajnos... :(
Jó kis oldal, sikerült belemélyednem... Pedig a Diszkrét idejű rendszerek komplex-frekvenciatartományban való analízisét kellene tanulnom... Elvonta a figyelmem...
hát jah, csak ha elromlik akkor nézhetsz.... :) nem úszod meg olyan könnyen, mint egy 2T-nél! itt egy cikk a powerről: www.fxp.hu/2t/21technika/tech....
Elnemégett benya nincs, ez a rezó lényege kiszívja a hengerből az elégett benyát, közben kiszív egy kis benyát, de ezt vissza is nyomja, de ezt csak egy szűk tartományban tudja elvégezni ezért kell a power, persze csak ha kihegyezett gépről van szó.
Azt viszont tudom, h a kétüteműeknek a kipuff a lelkük. Mert kell neki a folytás... Magas fordulaton viszont kell hogy távozzon a sok el(nem)égett benya, szal logikailag is helyes.
Egyébként a Hidrogén ugyan olyan biznisz mint a benzin v. a gázolaj.
Shell le is csapott rá...
Én személy szerint még mindig a tiszta EV-t (Electric Vehicle) favorizálom.
Motoron igazán a helyhiány miatt nehezebb lenne megoldani.
Autóban a Mitsubishi a MIEV-el már megoldotta a dolgot, nem kis teljesitménnyel.
Kerekekbe épitett elektromotorokkal, 4x 50 kW, EVO kasztniban
MIEV ( Mitsubishi InWheel Electric Vehicle )