Aha köszi, láttam moci hirdetését. Szép motor, de nem ebben az árkategóriában keresek. Én olyan maximum 400.000 ftra gondoltam. Abban ami németből hozatott mi a rossz? Vannak erről tapasztalatok?( Azonkívül hogy az előélete nem tisztázott, de ez egy itthonival is megeshet szerintem.)
Adatlapomra kattintva megnézheted a gépemet, 700.000ért árulom! Erről azt kell tudni, hogy fojtatlan, 10e km-es, 11KW-os papírral!!!!!!!
Ha találsz 400.000ért 2002eset, akkor az német import, jön rá regadó stb, az benne lesz kb 600ba, és akkor még midnig fojtatlan, nem tudsz semmit az előéletéről, stbstb!
Az enyém garantáltan sérülésmentes, full csúcs műszaki és optika állapotban, mindi és gyári indexekkel, felnicsíkkal, stbstb! Tehát ha úgy érzed, megéri kiadni 100-150ezerrel többet egy 99-es helyett egy utolsó szériásért, akkor írj és megegyezünk!
ja és mondtad hogy van drágább és olcsóbb. Mit kell megfizetni mondjuk egy drágábbon, ami nincs az olcsóbbon? Azért kérdezek ennyit, mert nem vagyok otthon annyira ezekben a dolgokban és szeretnék biztos lenni benne, hogy jól választok. Azzal hogy nézegetem az árakat nem nagyon leszek okosabb, pedig eddig azt csináltam .
köszi a trülemet és a válaszokat!
köszi! De énis ott néztem az árakat és elég nagy eltérések vannak. Ezért kérdezem hogy mennyiért éri meg. pl.: van 2003 as 700.000 ért meg 1999-es 515.000ért de láttam 2002-eset 400.000ért. Ezért vagyok bizonytalan, hogy miért lehetnek ilyen különbségek; nem-e gyanús mondjuk egy "96os 290.000 ért? Mennyit dob az árán ha le van vizsgázatva? Még egy kérdés: hogy lehetek biztos benne valamennyire, hogy nem lopott a motor vagy ilyesmi, ha nincs levizsgázata, ilyenkor ez zsákbamacska?
Sziasztok! Szeretnék új motort venni 125ös kategóriában és az NSR mellett döntöttem. Csatlakoznék EJoska kérdéseihez, de már nem teszem fel újra őket. Én is várom a válaszokat ;) Csak annyit kérdeznék még, hogy a használt, közel azonos évjáratú macskalámpás NSR-ek között néha elég nagy árkülönbségeket találok. Mennyit ér egy kb. 1998as évjárat körüli jó állpotú NSR?
A válaszokat előre is köszönöm!
helló! szeretnék én is jövőre klubtag lenni, (jobban szólva átpártolnék az mtx-től ), és csak egy pár egyszerű kérdésre szeretnék választ kapni:
tudomásom szerint nsr-t 2003 óta nem gyártanak, de a régebbi típusok körlámpásak, az újabbak macskásak...
1.:mikortól gyártottak macsakszemeseket? (egybknt sztem szebb... )
2: a macskás nsr-ek miben mások elődjeiknél? erősebbek?, gyorsabbak?, vagy csak a váz különbözik, meg gondolom az aerodinamikai tulajdonságok?
3: mennyi az az összeg nagyjából, ahonnan egy jó állapotú nsr-t lehet venni (amire nem kell pluszba rákölteni a motorra és egyebekre rövid távon)???
az előző üzenetekben már a hibalehetőségekről és egyéb tulajdonságokról, gyűjtöttem tőletek egy kis infót
válaszokat előre is kösziiii
vdani666 ne haragudj meg hogy ha olyat is írtam amire válaszoltál de esetleg írhatnak még kiegészítést meg most kapkodok és már nem emlékszem mire válaszoltál(remélem fogsz még többre is )Majd holnap átnézem nyugodtan!Arról az af1-es témáról még küldhetnél infot meg persze amiről akarsz!
BÉKE!
Halihó gyerekek ha valaki tud menettulajdonságot jó bőven sok infóvl(műszaki nem kell) gfr, gfr sp,sp01,sp02,mitrol, rs, tzr,ről, gammáról, meg ilyenekről az jöhet!
Nagyon kircsi azt is akarok fel rakni!
Ha felnézel akkor azt keresd hogy "csak egy motoros" magazin az az enyém!
Ott biztos helyről vannak gyári adatok a mocikról de még folyamatosan bővül de ami ott van az fix!
Kényelmes!!!! Jól kanyarodik viszonylag jól fog a fék, csak nem lehet olyan jól adagolni, egy kicsit körülményes hozzáférni a karbihoz, a hátsó fék rögzítése sem valami jó megoldás.
Alacsony fordulaton halott, de 6 fölött feléled és utánna már egész jól megy.
Viszonylag könnyű gép, elég brutálisan néz ki. Még utast is egész jól lehet vele vinni.
Kisebb első lánckerékkel már alacsony fordulaton sem olyan rosz.
őőő.
Jó moci.
Idom nélküli változaton 120nál ha nem hajolsz rá a tankra már eléggé fúj a szél, mundjuk hogy fojtogat.
Apriliát veretem már vele még nagy lánckerékkel, kis lánckerékkel már alázás lett volna.
Forgalomban kis súlya miatt elég jól használható.
És tényleg kényelmes, talán egy kicsit vastag a kormány,de nekem kicsi kezem van és csak 110km után kezdett ez zavarni.
14,5 literes tank és 18km/ liter
164km/h a vége
15,4 mp / 163,3 km/h
127 kg
27,8 Le
Elől 2 dugatyús tárcsa fék
hátul dob
26-os Del"Orto karbi
Sűrírési arány: 6,5:1
6 sebesség
csövi sven nem kell ahoz ütnöd vágnod jó megy az a gép a HONDÁSOK A SVEN GÉPE KIRÁLY!!!sven gyere el venniakarok egy ugyanolyanszínű motort mint a tiéd hétvégén megyek is érte nem jössz velünk?
10 literes
enyém 6 litert eszik 100on, ha ütöm-vágom...
másoktól azt hallotam 6-12 között...
de nekem is ilyen van, mint neked, ezért sztem 5-7 között.
Adatlapomra kattintva megnézheted a gépemet, 700.000ért árulom! Erről azt kell tudni, hogy fojtatlan, 10e km-es, 11KW-os papírral!!!!!!!
Ha találsz 400.000ért 2002eset, akkor az német import, jön rá regadó stb, az benne lesz kb 600ba, és akkor még midnig fojtatlan, nem tudsz semmit az előéletéről, stbstb!
Az enyém garantáltan sérülésmentes, full csúcs műszaki és optika állapotban, mindi és gyári indexekkel, felnicsíkkal, stbstb! Tehát ha úgy érzed, megéri kiadni 100-150ezerrel többet egy 99-es helyett egy utolsó szériásért, akkor írj és megegyezünk!
köszi a trülemet és a válaszokat!
vannak olcsók és vannak drágább nsr-ek!
A válaszokat előre is köszönöm!
tudomásom szerint nsr-t 2003 óta nem gyártanak, de a régebbi típusok körlámpásak, az újabbak macskásak...
1.:mikortól gyártottak macsakszemeseket? (egybknt sztem szebb... )
2: a macskás nsr-ek miben mások elődjeiknél? erősebbek?, gyorsabbak?, vagy csak a váz különbözik, meg gondolom az aerodinamikai tulajdonságok?
3: mennyi az az összeg nagyjából, ahonnan egy jó állapotú nsr-t lehet venni (amire nem kell pluszba rákölteni a motorra és egyebekre rövid távon)???
az előző üzenetekben már a hibalehetőségekről és egyéb tulajdonságokról, gyűjtöttem tőletek egy kis infót
válaszokat előre is kösziiii
BÉKE!
Ha felnézel akkor azt keresd hogy "csak egy motoros" magazin az az enyém!
Ott biztos helyről vannak gyári adatok a mocikról de még folyamatosan bővül de ami ott van az fix!
Alacsony fordulaton halott, de 6 fölött feléled és utánna már egész jól megy.
Viszonylag könnyű gép, elég brutálisan néz ki. Még utast is egész jól lehet vele vinni.
Kisebb első lánckerékkel már alacsony fordulaton sem olyan rosz.
őőő.
Jó moci.
Idom nélküli változaton 120nál ha nem hajolsz rá a tankra már eléggé fúj a szél, mundjuk hogy fojtogat.
Apriliát veretem már vele még nagy lánckerékkel, kis lánckerékkel már alázás lett volna.
Forgalomban kis súlya miatt elég jól használható.
És tényleg kényelmes, talán egy kicsit vastag a kormány,de nekem kicsi kezem van és csak 110km után kezdett ez zavarni.
164km/h a vége
15,4 mp / 163,3 km/h
127 kg
27,8 Le
Elől 2 dugatyús tárcsa fék
hátul dob
26-os Del"Orto karbi
Sűrírési arány: 6,5:1
6 sebesség
Ha 90-es és tényleg gyári akkor ő az!
Meddig kellene pörgetni (7-től 10-ig az normális) vagy a 10.000 ezres fordulat sok lesz ?
enyém 6 litert eszik 100on, ha ütöm-vágom...
másoktól azt hallotam 6-12 között...
de nekem is ilyen van, mint neked, ezért sztem 5-7 között.