Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, már említetted, én meg elhiszem, mert a powerhez tök vagyok.
Akipuff az egésznek a lényege a power pont hogy magas fordulaton nem szól bele a dologba.
Alacsony fordulaton csinál plusz nyomatékot.
250 ccm alatt a 2T igazi előnye hogy jóval kevesebb alkatrészből áll, igy
logikusan kevesebb a meghibásodási lehetőség és a lényeg! könnyebb
maga a motor is! suly vs. teljesítmény....könnyen belátható miért nem
olyan erős egy azonos ccm-es 4T-s.
A másik a befecskendezéses 4T-s motorok minden tekintetben felülmúlják
a 2T-s motorokat, ezért nem gyártanak manapság 2T-seket.
nem de kellett volna nem az én ugy vettem a motort hogy nikaszilos és a gyerek váltig azt állította hogy nikaszilos még akkor is mikor szétszedtem persze megszorult azt azért hozzá teszem.
és a nikaszilnak legalább a töredékét láttam voltna de nem ugyhogy ennyit erröl. jol átbaszott a gyerek ráadásul vagy 4 szer eltörte a hajtokart mire rájöttünk hogy mi a baja.
most szolok mindenkinek aki most akar motort venni
parasztoktol és kalocsaiaktol motort ne vagyetek !
tisztelet a kivételnek de én evvel a faszal ugy beszivtam nah mind1 ez egy nsr topic nem mito majd ott
Hát ja, én is csodálkoztam mikor megvettem, h nem volt még bontva a motor. El is vittem megnézetni h ha kell cserélni dugót, akkor csináljuk, fel voltam készülve a legrosszabbra. Erre azt mondja a srác, h szét ne szedjük, így jó ahogy van. Meséltem a sztoryt, az előző tulajnak, meg h azt hallottam, h 20-25 ezrenként tanácsos cserélni a kihegyezett 2T 125-ösökben a dugót. Erre aszongya, h "persze, az olasz gépekben igen, de ez egy Honda"...
Szal ennyi, megy a gép és hasít.
Vettél bele másik hengert???
MZ-be is lehet sőt ne aggódj a DDR-es kollégák próbálkoztak is vele, csak pont ez a bevonat nem smakkolt nekik amit a japók kitaláltak már annak idején.

Ha jól tudom ez a power-es mz kb 9000 ig tudott pörögni de élettartama a sima hengerfalborítás miatt max 4-5000 km volt
bakker jo neked hogy nikaszilos a hengered!
nekem nem az és én szoptam is érte majdnem 1 honapot!
Ez persze egyértelmű hogy egyszerűbb a technika, de azért a felújításba beleszólnék.

Az Nsr-t nem lehet egyszerűen csak megfuratni!!!!!!

gyürüzni, cspszegezni, dugót cserélni lehet de furatni nem, a hengerfalon a gyártás során óriási feszültséggel szétrobbantanak egy speciális elektródát ami extra bevonatot képez a henger falán többek között króm-ot és nikkelt is, na most te iylet a furatás után nem tucc rá mázolni ergo kb 5000 km után ujra furod meg ujra ddig amig el nem fogy a hengerfal.


De persze mindemellet télleg olcsóbban be lehet hozzá szerezni az alkatrészt mint egyéb típusokhoz.
jah tudom én a mitot volt hogy 1 honapban 5 ször szedtem szét /azota jo/
az lehetetlen banyeg
61000km-és még nem volt 1 dugo se cserélve benne bazzeg:D
igaz bontatlan és a bontatlan motornál sose lesz jobb semmi még a tuningok se amit a gyárral rakattac be még talán az se lesz olyan tartos mint a "sima" motor.

ha vmit elirtam elörre is bocs !+
a power szelep meg egy okos találmány
ezen most gondolkoztam el:
mi lenne ha egy mz-be raknánk powert ?
Fepi, így van... Amúgy én is 4T párti vagyok... nagyköbcentiben. Ott van nyomaték, meg minden, kevesebb fogyasztás, stb. De 125-ben nyomaték nuku, szal pörgetni kell, ott meg ugye van nekünk pörgős 2T motorunk, meg hát ugye a power sem egy hülye találmány.
Sorry, nem Dódó, hanem Dudus...
Dodó, érdekes meglátás. Azonban nem így van. Csak az én gépemet tudom felhozni, mert azt ismerem. Ma fordult át a kilométer óra a 61000-en, a blokk bontatlan és semmi baja. Az erejének sincs. Nemtom h egy 125-ös négyütemű gép mennyit bír, de nem hiszem h sokkal többet. Azt meg kizártnak tartom h félmillió km-t elmenne felújítás nélkül. És ha 20 ezer km-rel korábban kell megcsinálni egy motorgenerált, engem nem zavar 2x annyi teljesítményért. Ja, és mivel a 2T sokkal egyszerűbb felépítésű, olcsóbb és egyszerűbb a generál. Egyéb észrevétel?
Emberek nemjó ez így Én 4t párti vagyok, dehát kis köbcentiben pff Gondolkodjunk már... Teszem azt elmegy a 2t NSRemből elmegy a kompresszió megfuratom veszek 1 új dugót legyen ez 20 000 HUF. Kimegy a CBR 125ből akkor az 309 euró azaz nagyon dúrván 85 000 Ft és akkor még hengerfejet is venni kell hozzá (Igaz akkor MALOSSI hengered lesz). De pl. a 4t kevesebbet eszik, de akkora élményt az életben nemfog adni mint 1 2t. Tehát hajrá 4t de csak 250 ccmtől. És ne hasonlítgassuk a kisköbcentis 2t vs. 4t gépeket mert egyértelmű, hogy a 2t a jobb, igaz a 4t tartósabb..
viszont a 4t vagy 10 szer tovább birja mint 1 2 t tapasztalat
nah így már értem nem is olyan bonyolult....XD
Az egyik 2t a másik meg 4t.
A 2t minden fordulatban robban a 4t meg csak minden másodikban
Lehet nagyon amatőr egy kérdés... De ha ugyanakkora köbcentis és ha ugyanannyit forog a cbr mint egy NSR akkor h-h fele olyan erős?
Nem okoskodni akarok, de mégis azt teszem
viszonylag elfogadható 70es robi nejelent nagy anyagi veszteséget,
főtengely 20e ft
kipufogo 30e ft
henger 40e ft
szij kuplung vario 50ből megvan,
karbi egy 20as
160e ftból nagyjából minden megvan,
ha pl kipufogot karbit használtan veszed az nemgáz mert nem kopnak, és spórolsz rajta,
Ez az összeállítás jól behangolva 95ig nagy különbséggel veri a 150es malaguti ciak-ot (4t, keréken 14
lovat irnak róla papirokon, de az megint más h mire mit irnak,)
ebből következtetek arra hogy a cbr125öt öt is ha verni nem is veri de valószínű h tartja 90-100ig.
az más tészta h elhúz afölött!
és a tuning ami nem sufni hanem teljesen szakszerű nemkerül 160nál többe, + gyári motor ára,
amit már 200ért tuti kapsz fasza álapotut
de a CBR-el még mindig nincs nekem semi bajom!
Az nsr500 meg hogy került oda?
Szia!
Kb az oldal 1/3-ánál van egy nagy táblázat debates.motos.coches.net/showt...
Itt van az összes
Jah, nem is vettem én a lelkemre.
Amúgy ma voltam átiratni a gépet. Hallottatok már olyan típusról, h Honda NSL??? Mert a nő az okmányirodában váltig állította h nekem pedig ilyen motorom van. Én mondtam neki h jöjjön ki és nézze meg, h mindenhova az van írva h NS 125 R, de aszongya az a jó, ami az ő rendszerükben van. És én tudom rosszul, h a hondának sosem volt ilyen típusú motorja h NSL... Szal ilyen néven törzskönyvezték szegényt. Ja és persze az sem volt feltűnő neki, h az előző törzskönyv és forgalmi is NS 125 R névre volt kiállítva. Szal mostantól NSL-em van és nyitok is egy új topikot neki hirtelen.
10-11 vagyis ameddig forgatod de egyébbként asszem 11től piros
hy! Egy cbr125ös mennyit pörög?