Az a gond hogy mindenféle árak repkednek, próbáltam megnézni mennyit ér egy ilyen, de igazából elég széles palettán mozognak. Szerintem HA megbontom, 45-öt kérek érte, amiben benne van a forgalmi, rendszám az új érvényesítő matricával 1 év és 10 hónap műszakival, a váznak a vázszámos része (illetve akár egyben a két oldala), és a motorblokknak az a deknije, ami a motorszámot tartalmazza, hogy csak át kelljen építeni, és gázt adni.
De nem tudom hogy bontom-e még..gondolkozok nagyon.
Lehet hogy bontás lesz, és mivel a váznak az az oldala, ami vázszámos nem sérült, így gondolom papíros váz-blokkszámot egyben el lehet adni, friss műszakim van rá, majdnem 2 év 2012 november, meg ilyenek. Rendszámos, forgalmis, tisztázott motor, nevemen van, biztosítás fizetve. Szerintetek?
Hát ha van feles 130ezred akkor egyértelmű.
Ha nincsen, akkor is
Én megcsináltam, amit nem bántam meg mert utána még ~1évig nálam volt (még azon az őszön összetörtem, aztán nyáron rendbepofoztam és használtam egészen idén őszig) De mondjuk nem mindenki olyan megszállott mint én.
Mivel annyira nem ritka motorról van szó, talán célszerűbb elbontani, és venni egy másikat, talán olcsóbban jössz ki, na persze ha nem nyúlsz bele megint...
Szerintem most kéne elbontanod a motorodat, dehát gondolom úgysem fogod, úgyhogy tényleg készülj fel a végeláthatatlan kiadásokra. Mire ezen a motoron minden rendben lesz, már csukott szemmel fogod összerakni :) Viszont mivel úgyis egy vagyont fogsz a motorra költeni, bármit csinálsz, szerintem ne spórolj az alkatrészeken, főleg ne a vázon. Amiből lehet kapni, abból én a gyárit ajánlom (hengert dugóval majd eldöntöd, lehet bele rakatni vasat, állítólag azzal sem lesz rosszabb, de ha keménykrómosat veszel, akkor azt márkaboltban vedd ~80ezer forint). Csapágyakból is amit tudsz, azt inkább márkakereskedésben vedd, amik meg "átlagos csapágyak" (pl főtengelyé), azokat meg sima csapágyboltban, de jócskán a drágábbik féléből. Szimmeringeknél is 1-2 nél nem árt ha hőálló, jobb oldalra a főtengelyhez meg dupla rugós való, teflon bevonattal. Ha elkezded felújítani a motort, akkor a blokk részével hozzám nyugodtan fordulhatsz, sok cikkszámom van, árakkal, a szétszedés nagy része fotókkal dokumentálva (pl olyanokkal hogy egy balta fele áll ki a blokkból ) na és persze rengeteg emlékem is van.
Am delort! Led TV érdekel a motorodért?
és akk szereznem kéne egy jófajta fényképezőt.. de nemtom h honnan :S
Mennyiért adnád így egyben az egészet.
találtam itthon pár kacatot,amelyek lehet mások számára érdekesek lehetnek!
ha kell valami irj! :)
De nem tudom hogy bontom-e még..gondolkozok nagyon.
Üdv
Ha nincsen, akkor is
Én megcsináltam, amit nem bántam meg mert utána még ~1évig nálam volt (még azon az őszön összetörtem, aztán nyáron rendbepofoztam és használtam egészen idén őszig) De mondjuk nem mindenki olyan megszállott mint én.
1.) Donort veszek hozzá gyújtás-esztétika hibával 60 körül
2.) Elbontom
Nem tudom melyik célszerűbb...
És hol? Tudod, itt az a gáz, hogy a középső blokkfelfogató-fültől indul
és reped felfelé, ahogy a képen láttad