Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még valami: valaki eltudja mondani hogy mi történik ezen a fórumon?:
http://www.geneva-racing.ch/fo...

hogy mire jó hogy elvágták azt a hidat?
Na meg hogy mire való a CDI-n aza plusz egy zöld-fehér kábel?
Hello...tudja valaki hogy mi a különbség a CI626 és CI572-es CDI között? segítség kéne
JA ÉS OLCSÓN
Körlámpás eladó olcsón. valakit ha érdekel akkor bővebben msn vagy itt.
és akkor lenne egy gyári kipufogóm
amiből van 1 full hibátlan állapotú mintapéldányom.
A körlámpás 35x47x7,5/10
A cicalámpás: 35x48x11
sziaztok tudja e valaki honda nsr125 tel szimering méretét
Hát ezt miért itt kérdezed? Nagyobb dobbal tetszene? Ha igen akkor csináld. Szerintem egy 2t gépen nagyon nem mutat jól, sajnos az én volt gépemen meg volt gányolva a dob, és nagyon nem tetszett.
Önteni? Na azt megnézem
Száraz úton elmegy simán ha nem vadulsz, de nekem is öreg gumi volt az nsren, és esőben nagyon szar volt, estem is vele kétszer, elsőre kb 30al, és még nagyot sem fékeztem. Amúgy túrázgatni jó lett volna ha nem esik, de egy ilyen gumiban nem bízik az ember.
Vagy esetleg újraönteni... XD
Neked meg ezt találtam. Lehet hogy csak festeni kellene?
De az ára mindent kárpótol ha szerencséd van!
link
Még van öt nap és jelenleg 669 ft
tavaj tavasszal tologattam sokáig, alikhanem áprilisig mer utánna vettem másik aksit
lefulladás volt egyszer a lámpánál de behuztam a kuplungot lökter rajta egyet és hamar beindult
még hamarabb mintha kivettemvolna üresbe és önindíttóztam volna
ytx5l aksi való bele ami 4Aórás
Jogos az aranyközépút...4,5Ah... én nem tudom mi éri meg.
Én ezt vettem volna meg ha nem cserélik ki az aksit!
link
Én meg már álmomban is az önindítót javítom. Az hittem az szívat.
De az legalább fullos lett!
Nekem azonnal felvette az áramot de mikor ráadtam a gyújtást leesett 10,5 voltra már a végén.
Mikor hoztam a mocit, akkor az önindítóm fele hiányzott, és én is tologattam... hidd el nem jó az mindig. Piros lámpánál kutya dolog lefulladni és tologatni. xD
Jah, am körlámpásba milyen aksi kellene? Manualba találtam 4amperórás ajánlást, meg egy kapcs.rajzot, amin 5Ah volt. Most nekem 3-as van benne, és lassan teker.
nemrég én is igy jártam mint te
tavasszal vettem uj aksit aztán az összel mikor jött a hideg akkor nem akarta indíttani a motort
megmértem mindent volt töltés 600mA-el töltött de valamiért mégse vette fel az aksi
aztán még garánciába megcsinálták, ujra savazták most megint jó
de ha tavasszal megint elromlik akkor inkább hagyom a fenébe aztán mindíg betolom
Erről van szó!
most legalább ki van használva a fórum
eddíg többen is irták hogy mindíg keveset irunk meg nincsen semmi téma
Basszus majd elfelejtettem egy hónapos mérecskélés vizsgálódás után na meg az utcasarki mama emlegetése után végre kicserélték az aksimat!
De még mindig nem értem, hogy hogy lehet ez az aksi 5Ah-rás és a Madein EU-ban holvan Kína?
Most legszívesebben azt mondanám, hogy "ne vitatkozzatok, mert egy a szívünk", mert megnéztem az A gyűrűk urát. Viszont csak annyit mondok, hogy nincs értelme vitatkozni, meg basztatni egymást, ha úgy is egy dologért élünk... szal valamilyen szinten egyformák vagyunk.
ez az egész gumi ügy ugy kezdődött hogy mér cseréled le mikor az a gumi nincsen kihasználva
ha kemény a gumi és nem tapad akkor ledöntheti 100-szor is de 100-dikra is el fog esni vagy van akinek sikerült már?
majd szólok hogy pontosan mikor meg hogyan mennénk