Szia!
Köszönöm a gyors válaszod
És típusszámot honnan tudtál? Vagy annyi hogy "JC20", tehát a motor típusszáma?
Manualt le lehet esetleg tölteni valahonnan?
Ha szükséged van valamire az Amerikai Ebay.com oldalról, vásárlás és szállitás,(csak fixáras termékek esetében) komplett ügyintézés.
Hetente jön légi konténerem az USA keleti partjáról Budapestre.
1, lépés: küld el a kiválasztott termék linkjét!
palykadaniel@freemail.hu
én motoros boltban megmondtam a típus számot és egyből adták ami kell
de várj megnézem a manuálba:
hmmm
a 66-67 oldalon van
de nem tudom kibogarászni h melyik az
Valaki egy '88-as JC20-as felső tűgörgő méretet/típust tud nekem mondani? Érdemes csapágyboltból venni, vagy csak motorszaküzlet?
Ezer hála és saját benzinkút!
Ja csak szarból nem lehet várat építeni. Néhol hibáztak az anyagminőségek. (az meg hogy ennek a selejtaránynak a fele leginkább ment haza a sufniban az meg már megint egy érdekes kérdés)
Csak egy adalék, a keleteurópai munka minőségéről:
A rendszerváltáskor hazánkba települt nyugati gyárak a selejt tekintetében az ázsiában szokásos 8-10 % körüli selejtaránnyal számoltak.
Meglepve tapasztalták, hogy a MAgyar-és jelleemzően a keleteurópai- munkások jóval precízebben dolgoznak ennél, megközelítették a nyugateurópában elfogadott 3-5 % os szintet.
Bele kelelne fejezni ezt a "csehszlovákok összedobálják" című szöveget.
Az európai szoci motorokat rendszerint nem dobálták össze, hanem normálisan összerakták őket.
A szoci gyárak szűkös anygai lehetőségeik ellenére szinte kivétel nékül alkottak valami komolyat a versenysportban.
A CSeh JAwa és Czetka is.
Jaja én volta,
de ha tényleg az van h kiforogj terhelés nélkül akkor az elektronikát hagyd.. más lesz a gond
van egy NSR ugyan ezzel a problémával de régebbi típus most szereljük ha jó idő lesz kipróbáljuk h mi lett vele (blokkban módosítottunk 1-2 dolgot)
nézd meg h a power jól van-e beállítva és esetleg az olaj keverést is lesd meg (de az kevésbé lehet ennyire tapasztalható gond) + gyertya,de gondolom az megvolt...
meg a másik, ha folytott lenne az elektronika, akkor csak 9500 at forogna minden sebességbe.... (de ezt a folytott elektronikát csak a Svájci NSR ekbe rakták, tudtommal. Mert azt folytották agyon. )
Hát... gondolom akk cicalámpásod van... nekemis 639 es volt benne... beletettem a 626 ost.. és én nem vettem észre semmit.. ugyan annyi volt a vége.... mondjuk.. nemtudom mert egyszerre cseréltem a power meg a CDI elektronikát :D
A gyárban lefojtották mert csak így lehetett eladni. Nem azért mert annyira nagyon jó nekik ez. Ha átvágod azt a vezetéket akkor nem lesz fojtott a gép. De ezt elég könnyű észrevenni. Kipörög rendesen, vagy még mindig nem? Ha nem történt semmi gyanús hogy nem ez a baja, hanem mondjuk beállítás probléma, vagy már elkopott a dugó a gépben, és azért nem megy.
Nah mondjuk én nem barbárkodnék í módon. Valamit, ha egy gyárban valamit megalkotnak, azt szándékkal teszik... nem cseh-szlovákok ezek, hogy "összedobálják" a motort... ha odatették, akkor valszeg ott kell lennie. Jah és lehet, hogy számít valamit a gyújtásban, vagy pl nem fog reagálni a sztenderre, csak még nem vetted észre a különbséget.
Jah meg találtam a valami francia fórumon olyat hogy a CDI-n átvágnak valami hídat....a google úgy fordította hogy CDI felszabadítás.
Na én átvágtam de semmi nem történt.
Néztem a kipufogót...nincs benne semmi.
Powerelektronikát cseréltem TV-78-ra
Karbiba vettem nagyobb fúvókákat, amit még anno a wikipedia írt.
Vettem jc20-asból membránt ami szintén nagyobb.
Csak a CDI-t nem cseréltem még. (amúgy CI639 van benne most)
Ahogy tudom CI626 kellene....vagy hát ami még fojtatlan és jó bele.
Atikahu! ha te dolgozol a Bécsi úton...akkor a tiéd volt nállam a múlthéten. De azért köszi
Az nem feltétlenül csak a CDI-tol van, nézdm eg a kiput-t ha az fojtott az fog vissza a legtöbbet, a power elektronika is kva sokat lefog(igaz az inkább gyorsulásból)
én pld teflonos tűgörgőt kértem