Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem körlámpáson ment a macska elktonikája ha a zöld fehér szálnak testet astam
A.J. kérdezte, hogy jó e a körlámpás CDI-je rókalámpásra, vagy cicalámpásra vagy milyen állatlámpái vannak...

Am most nézem, hogy APEH-nek vagyonszerzési 2250Ft
Azután NKH-nak 9300Ft
Majd 6200Ft Közlekedési hatósági vizsgadíj
Meg volt 15000 a törzskönyv cseréje... ha jól emlékszem. És egy évre ugye 6rugó a biztosítás...ha valamit kihagytam akkor bocs, de szerintem minden pappert átlestem.
milyen CDI kell neked, nekem van 1...
basszus még1... az egész kb törzskönyvcserével, eredetvizsgával, köbcenti szerinti lófarokkal, meg mindennel együtt 50 volt...
2600 ft volt nekem augusztusban...
Valaki van, aki itt régi CDI-t használ rókalámpáson... régebben volt róla szó... szóval mennie kell vele... meg ugye a blokkban sincs akkora különbség h ne menjen. Ahogyan én tudom.
Itt se kapsz hitelesebb infót, bőven változhatott azóta amióta utoljára átírta valaki itt a motorját...
De nagyságrendileg látod mennyibe kerül.
600as cbr-re viszont már borsosabb a súlyadó.
köszi, mindenre használom a google-t csak az ilyen írásokban nem szoktam hinni, mert:
mindig változtatgatnak, nah meg nem tuti h igaz :)
OK ezt a sztender dolgot kipróbálom.
Ugye jól tudom hogy a CI572 a jc20-asba való fojtatlan elektronika, míg a CI626 a jc22-be.
A kérdésem annyi lenne hogy a CI572 jó-e jc22-be mint fojtatlan elektronika?....mert CI626-ot égen-földön nem kapok.
Ahogy néztem csak ez a zöld-fehér kábel a különbség.
Most CI639 van benne de nem így nem akar a motor 120-nál többel menni.....gondolom ez lehet a baja.
Valakinek van tapasztalata?
http://motorteszt.com/site/ind...

Első találat a google-ben, de van még egy pár ilyen cikk, és hivatalos oldalakon is fent vannnak.
és van valami cm3-manként is kell fizetni, vagy nem? am köszi ^^
nekem 50 be került a cbr 600at átírni..

de nem tudom már felsorolni hova mi merre.. eredetvizsga 16 ezer asszem most meg új forgalmi meg mittudomén
Bácsik, tudom 1 rakattszór le volt írva de azér PLS

egy motor átíratása mennyibe fáj? mind pénzileg mind időben.
hova kell rohangálni vele, meg ilyesmi. nem nsr hanem konkrétan cbr600 ról lenne szó... ha valaki jártas benne vázolja fel lécci!

am megint jön a rossz idő szóval nuku motor...
Van fuvikészlet :)
Fúvókakészlet nélkül nem fog menni.
nagyon szépen kőszőnőm
A hideg idő végett kell az állítás, mert más a levegő minősége.
A hideg idő miatt elállítódhatott amúgy ?
Okés, köszi szépen, holnap akkor belövöm.:)
Kifelé dúsít/befelé szegényít...(állítócsavar)
Kevesel...több üzemanyagot kell neki adni,vagy dúsítsd a kevállító csavarral vagy nagyobbb alapjárati fúvóka!
Valaki, HA tud válaszolni nekem, 1. Miért csinálja azt a motorom, ha elkezdtem neki, huzni, és megállok, nem esik vissza 1500 ra a fordulat, hanem fentmarad 4000 en és kb fél perc után szépen lassan lemegy... (de ha ráhuzom, meg visszanyomom a szivatot.. egyböl lemegy ?! Valaki, esetleg hogy mitöl van ?
2. Német forgalmit , lehet valahonnan kérni ? :D
ja és még mindig eladó körlámpás cicalámpás blokkal 8500km-es és rendszámos. meg vannak alkatrészek is
ha jól tudom akkor a zöld fehér kábel az a sztenderrel van összeköttetésben. ha lenvan az oldalsztender akkor nem ad szikrát hiába tekerteted. ha fenvan akkor indíthatod. ha körlámpásba tennéd ezt a cdi-t akkor annak a kábelnek adjál testet a vázrol és már ki is iktattad.
Van NSR-re egy gyári kipufogóm jó állapotban!
ár: 4000ft
e-mail: cicfarok2@citromail.hu