Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyulladóképes keverék optimális aránya 1/14,7
A teljesítményi keverék 1/13,5 a fogyasztásminimum 1/16

Az 1/17 már nem gyulladóüképes normál motorban.
Hmm. Ezzel évek óta kűzdök, ugyanis egyes manualok hozzák a 7:1 Ratio-t, máshol olvasom a 11-12 bar-t, és meg vagyok zavarodva de rendesen.
Köszönöm!
Engem a HENGERFEJBEN MÉRHETŐ MAXIMÁLIS SŰRÍTÉSI NYOMÁS érdekel, mivel kompressziómérő (nyomásmérő) órám van, ezzel tesztelném az NSR-em. Ha ilyet tud valaki..egyébként 11-12 körül van sztem gyárilag, 9-10 jó, alatta gyenge...szerintem..de javítsatok
Kompresszió VISZONY (Ez egy arány)
és sűrítési vég NYOMÁS (EZ MEG NYOMÁS)
összekeverred a gyulladóképes benzin-levegő arányt a sűrítési viszonnyal:)

A többiek meg a kompresszió VISZONYT a MÉRHETŐ SŰRÍTÉSI CSÚCSNYOMÁSSAL

A kompresszióviszony, mint a neve is mutatja, egy viszonyszám, azt mutatja meg, hogy aránylik egymáshoz a henger és a furat köbtartalma.
Ez mind jó, és szép lenne, csakhogy ilyan viszonyszámot többféle képpen lehet értelmezni!

Európában a geometriai viszonyszám hazsnálatos, ez az előb mondott henger, és ehngerfej köbtartalmának az aránya.

VISZONT!

A japánok nem ezt használják!

A japánok egy oylan viszonyítást hazsnálnak, ami akkor jön létre, amikor a dugattyú a kipufogóablakot már bezárta.
Értelem szerűen, ez egy kisebb szám, mint a geometriai módszernél megadott.

További öröm, hogy EGYIK VISZONYSZÁMNAK sincs sok köze a fejben mérhető SŰRÍTÉSI CSÚCSNYOMÁSHOZ.

Az előbbiek valamiylen pl 1/10 módon jelennek meg, de EZ NEM NYOMÁS!

A nyomás mértékegysége a bar, ezt kell megkeresni a mauálban.

Magyarul, ha azt olvastad a manuálban, hogy a sűrítési arány 1/7 akkor az nem azt jeletni, hogy 7 BAr nyomást fogsz találni a hengerfejeben.
Nem értem mire gondolsz, de ettől függetlenül könnyen meglehet hogy igazad van. Ha jól tudom benzin-levegő 17:1 a belsőégésű motoroknál, vagy e körül. Ez keverési arány.
Sürítés? A motorban mérhető kompresszió szerintem egyenlő a légkeverék sűrítési mértékével. Asszem. Nem?
az nem a levegő-üzemanyag sűrítési arány?
User Manualban (igen, sikerült leszednem :) Compression Ratio: 7:1
olyat találtam hogy 11kg/cm2 ami elvileg 10.787 315 bar.....
hát leszívom magam
ww.manualedereparatie.info/manuale/honda/Honda_NSR_125_F_R_Manual_de_re
paratie_www.manualedereparatie.info.zi...
Ja és
www.manualedereparatie.info.zi..." title="http://manualedereparatie.info/manuale/honda/Honda_NSR_125_F_R_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">http://manualedereparatie.info...
10 bar +- 2bar vagyis 8-12-ig.. efölött esélyes, hogy elpukkan valami... alatta, meg nem haladsz.
Hali....

Mi a kompresszió pontos értéke ami még jó?....mert nehezen hámozok ki bármit is a francia nyelvű usermanual-ból.
sajna angolt nem találtam
Az előbb lementem a garázsba mondom járatom egy picit az Nsr-t.
Picit mentem is vele mert hát mégis régen ment.
Lehet hogy mégsem kéne eladnom ezt a motort ez valami szuper jó... .
Bárcsak rendszámos lenne tuti nem hirdetném....
húú srácok.
ma feldobtam a kipufogómat, és gondoltam járatom a gépet 1 jó órát hogy faszán ráégjen a kipufogótömítű paszta. száradt 4 napig, piszkálás nélkül. egész jól megszáradt.
na felraktam szépen, beindítotam. járt már vagy fél órája gondoltam egy kicsit megrángatom a szarvát. gondoltam jobban is szárad.
faszán adtam neki olyan 10.000 környéki fordulaton, mire lenézek a kipufogóra és a paszta midnenhol oylan hólyagos lett, mintha kb valami tésztát kentem volna rá.
mondom az anyád.. gyorsan hoztma egy rongyot, és visszanyomkodtam. ezt többször is megtettem mert több ilyen akciót is csináltam egymás után, mire vagy jó 1 óra pöfögés után hegesztés keménységűre száradt, és onnantól kezdve már bírta a kiképzést.
szóval nemtom, tutira nem így kellett volna megcsinálni, de végülis fasza lett.
valami tapasztalat, járt már így valaki?
hali, megint kérdezném, hogy közületek vagy ismerőseiteknek tulajdonában van e egy fekete macskalámpás nsr piros feliratokkal és üléssel UBB-809 frg rendszámmal?
sziaztok nem tud valaki elado nsr125 kuplung kart
Sziasztok,eladó lett a gépem,sajnos
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Hidd el, nem bántásnak szántam. Nekem is van Babettám és imádom... megunhatatlan teremtés. A szocimotorok végett kezdtem a gépészettel foglalkozni, és mentem el technikus inasnak... szal nem bántás. Viszont láthatjuk, hogy pl. egy 350-es Jawa-n az elektronika minden felé lóg, és nincs összeszedve. A Babetta is hozzáférhetetlen.
szia
ha megkérem és módosítom a címet alapból mehet nállatok
csak ha nézel valamit válaszd ki hogy magyarország hogy szállízják e ide!? Engem még egyszer sem vertek át egyszer rossz volt a termék vagy 100ból de azt is visszautata az árát!
küld a linket írj inkább az emailemre
palykadaniel@freemail.hu
Mennyibe fáj hogy eljuttasd nekem B-A-Z megyébe! Kinéztem valamit, korrekt az ára. És mennyire biztos hogy nem basznak át az amcsik? Válaszod előre is köszsönöm
Hello érdekel valakit egy eladó Honda Ns 125? vagy valaki tud hozzá előre egy nagy idomot!
Köszi találtam is párat
Hmm, nem rossz. Nagyon zizeg már.