Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah és mellékese, tényleg 120 e ft... én pl kb olyan árakbol jöttem ki a csináltatásbol amennyit Emzoli mondott. Nekemis kb ezek voltak cserélve.
Én mondjuk megheggesztetném..... Emzoli szerintem sokkal olcsóbban kijönne heggesztetéssel mint ha evven egy másikat.. heggesztés... max olyan 5-6 e ft.. Nekemis volt heggesztve a váz, igaz nem ilyen helye, hanem egy fülvolt letörve ami a blokkot tartotta.
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni , hogy van-e valakinek alig használt hátsó féktárcsája JC22höz?
Jahm...hát, leginkább a váz zavar. De ez ugye csavarozott váz, hátha tudom a felét cserélni...persze az motorszétszedés, de akkor is. Még a villát is ki kell vennem...
Vélhetően, eldurrant valami a mociban korábban, és egy ambikával összerakták járóképesre(de rosszul:) te meg megvetted.

Pech...

Just kinlódását végigkövettem az elmúlt éveben, ő is rápacsált kissé, és költeni keleltt rá rendesen.
Vázakat lehet külön venni.
Szerintem olcsóbban mint meghegesztik.

Továbbá a hegesztés, ha jó is lesz, és nem reped majd mellette, akkor is szinte garantáltan el fogja húzni a cuccot.

Vázat tuti enm hegesztetnék a sarki avis faszingerrel.
Rémálmaim lesznek a realitásodtól
Sokkal jobb lenne ha azt mondanád: "ááá ez nem nagy ügy, 500 ft az egész..."
Szarból sajnos nem lehet várat építeni.
Hüvelyezés 15-25
Dugó:15-25
Főcifelújítás(ha nem kell új hajtókar) 15 ha kell akkor 30
Csapágyak szimeringek 30-35
Blokk szét -össze 20 körül
ez eddig 90 rugó alaphangon, és nagyon olcsón számítva...
Azért nem gondoltam hogy ennyire drágák a dolgok, a váztól meg én is félek. Sokat kétszemélyezek, ne legyen semmi gond ..
Hát a blokkjához ilyen szinten sajnos nem nagyon tudok hozzá szólni de az a 100-130 ezres ár szerintem eléggé magas(úgy gondolom meglehet oldani olcsóbban persze nem a minőség rovására.).
A váz hegesztés megoldható szerintem sőt eléggé biztos és sose fogod hátrányát érezni csak olyan ember csinálja aki kicsit jobban ért a fémekhez mint a többség.
nem oldalra, haem csvargatással próbáld meg.
Nem keménykedni akartam, csak leírtam mit láttam a vidin.

H a vázad tényleg repedt, az simán hegeszthető, de én nem tenném.
uhh :D
Ja felső tűgörgő nekem volt hogy kiszedés után szétesett sok pici darabkára :)
Igen, nekem volt 4bar kompresszió.
Húha...keményeket írsz.
Főváz repedt. Alu. Heggeszteni sem lehet. Spec térhálós szerkezetű.
Hajtókart oldalra billegtetni tudtam, tehát enged kottyanni a görgő
Henger dugóstul meg tuti cserés..plusz szimmeringek is rosszak ittott...meg hátsó gumma csere...meg ilyenek
1:
A hajtórúd alsó szemét, nem le-fel lehet ellenőrizni, hanem a felső szemnél fogva, csavargatással.
Ha valamemymit is tudsz rajta csavarni(kis kotytanás) akor az alsó görgő kuka.

2:
A felső götgőt úgy lehet ellenőrizni, hogy bedugod a helyérea csapszeggel, és ott a helyén, szintén semennyit sem szabad csavarásra kotytanni, de nem is foroghat akadozva(mert akkor szorulna, de neked lötyögnifog:)

Az nemn baj, ha a gögőskoság önmagában lötyög, az új is oylan.
( ahajtórúdszemet elnézve, ez a motor ment olyaj nélkül, vagy valamiylen nagyon rossz körülmények között, ésn a képről a hajtórudat elszibeződöttnek látom.

3: a dugó több helyen ragadt, a nyomokból az is látszik, hogy iylen kiváló minség, vagy nem megfelelő a geometria, vagy az anyag kxar.
dugó kuka
4: hengerben szerintem eldurrant egy felső görgő, és az szántot alulnézetben baloldalon.
Henger kuka, vagy hüvelyezés.
(neked nem volt kompresziód uyge?)

Szóval leki szemeid előtt egy blokkfelújítás jelenjen meg,a hozzá tarotzó minima 100-130 ezres összeggel.

A ázból semmi nem látszik, ha a fővá repedt, bontsd el a motort, és begyél másilkat az árából.
Üdv mindenkinek
Szerintetek az alábbi alkatrészárak mennyire reálisak?Hozzáteszem,hogy saját motor és tudom mennyire rendben van rajta minden,svájci a gép fojtott blokkal és még nincs benne 22000km és nincs leharcolva-tehát
-fojtott blokk hengerrel...50.000
-karbi...10.000
-idom kompletten gyári festés kis töréssel...30.000
-első kerék...20.000
-hátsó kerék...30.000
a kerekek tökéletes gyári fekete fényezéssel új gumikkal és új féktárcsával vannak szerelve és centírozva
-kormány csutkák kapcsolóval bovdennel kompletten...10.000/db
-gyári kipufogó...4.000
-láncszett...5.000
-első lámpa(plusz a törött)...10.000
-hátsó lámpa...5.000
-elektronika(gyújtás és power)...15.000
-műszerfal(egyedi km/h mérővel)...10.000
-első fékrendszer új LUCAS fékbetétekkel...10.000
-hátsó fékrendszer új LUCAS fékbetétekkel...10.000
-hűtő ráccsal együtt...10.000
-első teleszkóppár...10.000
-űlés gyári kulcskészlettel...8.000
-váz lábtartókkal 10.000
...nagyjából ennyi,majd teszek fel képeket,hogy lássátok milyen megkímált állapotban van a gép
ja és nem áll szándékomban megbontani,saját részre újítgattam rajta de sajna el kell adnom ha valaki bontásra viszi az nem érdekel
Nos, srácok, szétkaptam az NSR-t.
Segítséget kérnék, videoban, így egyszerűbb.
Sajnos találtam 1-2 nem várt meglepetést
Köszönöm, hozzászólásodnak azért is örülök, mert az Ambikáról könnyű lebeszélni, de a Meteor és a kb. 10-essel drágább társai között nagyon filózok, nem tudom hogy jobb-e a prox annyival, hogy olyat tegyek bele. Néha én is megforgatnám, talán tartós lesz.
Ezek szerint neked jól húzza.
Nekem meteor van a motorba.. eddig 14 e km ert mentem. Nagyon megvagyo kvele elégedve... :) Azthittem nemfog ennyit bírni (mert sezretem forgatni a motort.. és hát.. azthittem hamarabb cserés lett.. de eddig jó :)
Üdv

Honda NSR 80 felnire milyen gumi való a gyári adatok szerint?
Az első felni 2.15-ös, a hátsó pedig 2.75.
Zombika nagyon nem, meteorral már elmegy.
NSR-t generálozni kell. Tegnap próbáltam indítani, semmi. Rámértem, 4bar a kompresszió.
A kérdésem: tapasztalatok dugókkal?
Ambika van egész olcsón, indiai,
aztán a 14-15.000 ft-os meteoron át a 24.000-es vertexig minden előfordul, milyet érdemes tenni bele? Nem vagyok versenyző, ésszel megyek, de néha megforgatom.
Köszi!
na. remek akkor.
örülök hogy jók lettek.
Isten ments hogy kelljen, volt má nekem is 3-4 nsr em. Azért kérdeztem, mert lehet hogy lenne nekem is eladó.