Körlámpás NSR tulajok figyelem. Lenne egy kis aranybányám számotokra. Bontott körlámpás alkatrészek a legjobb ajánlat viheti. Vagy ha esetleg konkért dolog kellene azt is megbeszéljük.
Nekem is volt hasonló bajom, úgy füstölt mint 1 ágyu. ki kellett pörgetni addig vágni lehetett az udvart de aztán semmi baja.. sok állástól volt nekem is. vagy elektronik....
Hello, nem vagyok NSR-es bocsánat a bepofátlankodásért, de lenne egy 35 fogas lánckerekem ami NSR-re való. Akit érdekel az írjon e-mailt, rajta van az adatlapomon.
nem szimeringesnek biztso hogy nemaz... vagy gyujtás.. vagy valami a karbitol a hengerig.. membrán karbi, v elektronika v trafó :D
mert... valamikor jó valamikor nem.... volt olyan h felpörgöt rendesen.. csak akadozott a gyujtás
Valaki ! Segítsen már lééci ! Nemindult a motorom, mert 2és fél hónapja áll, széttszedtem a karbit kitisztitani.. kiszedtem minden fuvit.. kifujtam.. és amikor visszaraktam.. nemvolt alapjáratok... és valamiért nem pörög 6-7 e fölé... és füstöl nagyon. ? Mit kell álítani ? És hogyan ? :D Valaki léééci, tökjó idővan... és nemtudok így menni motorozni :(:)
HA egyszer lesz egy végtelenül szétcsellózott motorod, akkor kipróbálhatod, hogy a motor megy gyakorlatilag szinte nulla mérhető sűrítéssel is.
HA leveszed a gyűrűket, szinte semmiylen sűrítést nem lehet mérni, illetve csak nagyon kicsit.
Ilyenkor a motor uygan nehezen indul, és csak magas fordualton megy, de megy.
Miket nem tudsz...
Ezeket megpróbálom megjegyezni, és köszönöm szépen! :)
Volt egy AF1-em, ami 6 baros nyomással még ment, de elég gyengusz volt, viszont volt egy MTX-em, amiben 12,5 körül volt a mérhető végnyomás, nah az nagyon ment
A kiemelés itt nem ordibálsát jelent, hanem a differenciák kiemelését :)
Általában elmondható, hgy a modern utcai 2t motorok nem szoktak (japán módszer szerint) 1/8 asnál nagyobb sűrítési aránynal bírni, és a motorokban mérhető nyomás valahol 10 Bar környékén van.
A mérhető nyomás, mindíg nagyobb a sűrítési arnynál.
a blokkon meg ott az szintjelző
mert... valamikor jó valamikor nem.... volt olyan h felpörgöt rendesen.. csak akadozott a gyujtás
boccs ha hülyeséget mondtam
ebből motorozás lessz délután.
KOMPRESSZIÓ itt meg találjátok de ahogy én látom 6.8!
Tudna valaki segíteni, hogy hol kaphatok NSR kerekekhez gyári távtartókat?
jc22: mekkora a még jó kompresszió?
előre is köszi
HA egyszer lesz egy végtelenül szétcsellózott motorod, akkor kipróbálhatod, hogy a motor megy gyakorlatilag szinte nulla mérhető sűrítéssel is.
HA leveszed a gyűrűket, szinte semmiylen sűrítést nem lehet mérni, illetve csak nagyon kicsit.
Ilyenkor a motor uygan nehezen indul, és csak magas fordualton megy, de megy.
Ezeket megpróbálom megjegyezni, és köszönöm szépen! :)
Volt egy AF1-em, ami 6 baros nyomással még ment, de elég gyengusz volt, viszont volt egy MTX-em, amiben 12,5 körül volt a mérhető végnyomás, nah az nagyon ment
Általában elmondható, hgy a modern utcai 2t motorok nem szoktak (japán módszer szerint) 1/8 asnál nagyobb sűrítési aránynal bírni, és a motorokban mérhető nyomás valahol 10 Bar környékén van.
A mérhető nyomás, mindíg nagyobb a sűrítési arnynál.