Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, igen kiszedtem mindent.
Az úszó jó, belefujtam... és rendesen zár.
Hát ömleni nemömlik a benzin, de az tuti h sokat kap. a fuvik jolvannak visszarakva. nemhagytam ki semmit.
Szerintem karbulálni kellesz.... csak annyira a karbihoz még nem konyítok :S
Fuvóka az nemnagy.... szerintem. 145 ös van benne, de ugyan ezt csinálta a 140 essel is, amúgy sport kipum van, meg a légszürön is van babrálva.. .szóval nemkéne nagynagy lennie..
Nemdugtam sehova semmit. Csak komresszorral fujtam ki a fuvikat.. és szépen visszaraktam
Amúgy az a kérdésem még, hogy a jobb oldalán, csavar mit állít egészen pontosan ?
Mertz csavargattam minden hova.. hogy hol a jó... de nemváltozott semmi :S Mi a kis, és mi a nagy csavar ? ennél nemtudtok egy olyat mondani, hogy jol beállítsam, hogy teljesen be, 2 fordulatot ki ?
vagy hasonló ?
Szépen beírod a gugliba: "greg bender dellrotyó"

az oladlaon megkeresed a karbidat, beálíltod az ott leírt ufószintet, leellenőrzöd, hogyindent jól raktál e össze, és jóccak.
Szerencsére a dellrotyó hüylebiztos,nem lehet a fúvókáit elcserélgetni.
HA hidegen füstől, az normális.
Tiszttításkor mit csináltál? Teljesen darabokra szedted a karbit kivetted a csavarokat és a fúvókákat is?
Én nem hiszem, hogy a benzinszinttel lesz a gond. De ellenőrizni úgy tudod, hogy fejjel lefelé fordítod a karbit, nézd meg hogy az úszó szépen jár-e nem akad-e meg sehol, ha így van akkor elengeded a saját sújával had nyomja le a tűszelepet. Ilyenkor full zárvav van. Ha belefújsz a benzincsőbe akkor nem szabad átengednie szelelnie. Most megméred a karbi fém pereme és az úszó legfelső pontja közötti távolságot. Ez a benzinszint, ha jól emlékszem 23 vagy 24mm-nek kell lennie, de ezt nézd meg egy nsr manualban mert pontosan nem emlékszem. Állítani úgy tudsz rajta hogy az úszón lévő tűszelepet lenyomó kis fém lapot óvatosan feljebb vagy lejjebb hajtod.

Az általad leírt tünetek tényleg arra utalnak hogy sokat kap de ahhoz hogy ennyire rossz legyen ömleni kell bele a benzinnek, ha tényleg ennyire rosszul zár akkor a tulolyódon is folynia kellene a benzinnek.
A fúvókákat nem piszkáltad jól vannak berakva nem hagytál ki semmit? Az alapjrati keverék csavar jól van beállítva? Súbertűt megfelelő pozícióba raktad vissza? Akkor csinál hasonlót ha túl nagy fúvóka van belerakva. Esetleg nem dugtál be tisztításkor valamit az alapjárati fúvókába tűt, drótót amivel esetleg kitágíthattad?
Üdv márkatársak.Augusztusba lettem boldog gazdája egy 2000-es évjáratú 125-ös Nsr-nek Csak hamar jött a tél és sajna nem tudtam annyit motorozni mint amennyit szerettem volna
Éppen ezaz, hogy nemfojik túl..... de valamiért nem pörög 6 e ffölé a motor... meg füstöl.... de viszont ha elzárom a benzincsapot... és amikor kifogyoban van a benya... akkor olyan 2-3 ms ig.. ameddig kinem fogyik.. rendesen felpörög.
Amúgy ez úgy keződött, hogy nemindult a motorom... levettem a karbit kitisztitani, és kifujkáltam... kivettem minden fuvit.. mindent... és amikor visszarakta, nemvolt alapjárat, füstöl, nempörög
Miért állítottad el?

Megkeresed zépen a karbidna megfelelő manuált, miliméteren belül pontosra visszaálíltod,és jóccak.
(ha túlfolyoik nem aza megoldás, hogy visszaveszed a szintet
13 L
Valaki, Léci... Karburálásrol lenne szó... minden bizonnyal elálítottam az úszó szintet... hol, és hogyan kell állítani ? :) Léci vaalaki segítsen :)
Egyenlőre nem lesz meg az NSR-em, mert most mást veszünk, talán 1 hónap, vagy meg sem lesz, nem tudom, mennyi KP fog összejönni... Ha lesz, fogsz róla hallani. Üdv
Ja :D akkor igen.. nemtudtam pontosan h 12 v 13
Bocs benéztem 13 liter és ebből 2,8 liter a tartalék a helyes fordítás :)
A micro manuál szerint 13 liter + 2,8 liter tartalék
Csak ennyi, hogy "nsr 125 bikespec" és kiadja az adatokat az évjáratokhoz...
Szerintem is 13liter
Meg a wikipedia szerint is.
Wikipedia Honda NSR
13 literes a tankotok, szerintem.
Sajnos a féklámpa kapcs ami nekem van az nem jó NSR-hez.
Van tartalék állás és működik is mert amúgy tuti nem tudtam volna hazajönni vele.Akkor az a gumicső vagy rövidebb nálam vagy több volt a motorba mint gondoltam amikor rátankoltam.
Üdv
Sziasztok!
Még mindíg keresek első fékhez féklámpa kapcsolót és macskalámpás műszerfalat!
100% hogy 3 liter... :)
12 literes a tank.
Csavard le a benzin csapodat... és nézd meg... hogy valameik juk bba van e egy gumi cső.. ha van... akkor jó.. és lesz tartalékod.. ha nincs akkor nemlessz :D
Sziasztok! Elnézést, hogy hirdetéssel zavarom meg a fórumot. (sajnos) sérült R6-om eladó. 2001-es 29e Km-el, működőképes. Idomokat kell javítani, pótolni rajta. Ha valakit komolyabban érdekel írjon. i.á.:650
Ezt lenne jó kideríteni!
Lehet, hogy csak 2 liter a tartalék...
Akkor valami nem rajz szerint lesz nálam mert szinte porzott a tank amikor raktam bele 4litert és most kellet tartalékra raknom és mentem vele 50kilómétert kereken.
Elvileg 3 liter
Valaki megtudja mondani nekem hogy Cicalámpás NSR-nél amikor tartalékra rakjuk a benzincsapot akkor menyi van még benne?