van ugye nekem egy Arrow rendszerem. na de rengeteg lyuk volt rajta. elvittem behegesztetni, de még ígyis maradt rajta pár nagyon kicsi kis lyuk. meg annyi hegesztés van rajta, hogy nem nagyon lehet szépen lecsiszolni egyenesre a felületét.
na most azt gondoltam ki hogy van ugye a kipufogó tömítő paszta. speciel én kipufogó cementet vagy mifélét vettem. azt mondták hogy ezt rakhatom rá ahogy akarom nem fog soha lejönni.
ez tényleg így lehet?
mert aonon gondolkozom hogy az ilyen lyukas helyeken belenem ve, lecsiszolom szépen, lefestem és fasza lessz.
de egyszerűen nem tudom elképzelni hogy ez a pasztaszerű cucc nem fog lepattogni róla vagy ilyesmi.
Szerény véleményem szerint nem véletlenül raktak rá 130-as gumit a gyárba... én amit használtam 17-es supermoto gumi volt 130-as és kitűnő volt contitwist sm vagy mi...
a kenda gumik igen kemények
a 150-es gumit én nem raknám rá a motorra mer a felni összehűzza aztán kicsit ojan lessz mint egy pályagumi csak nem ojan csúcsos hanem gömbölyü marad
Talán... de annyira gömbölyű lenne a gumi, hogy minimalizálódna a futófelület... semmi nem lenne a tapadás. Szépnek szép, gondolkoztam rajta, hogy be kéne próbálni, de az elmélet szerint valótlan mennyiségű powerslide törne elő a motor hátsójából.
Nekem 140-es van bent, és nagyon jól fog... még soha sem csúszott meg, bár lehet, hogy én nem közlekedek vele elég vadul. Márkája Kenda, ami ugyebár köztudott, hogy nem a legnagyobb. Viszont nem eszi a talaj és nagy esőt is könnyen elvezet.
Saját tapasztalatom erre nincs, de 2 cimbim már úgymond megégett a spórolással. 1. fiat brava , 2. seat leon. Amit úgy fél év alatt spórolhattak talán azt most egyben kiadták szervizre (ha nem többet csak nem vallják be) motorgenerálnál. Ja és átalakí7ás nélkül felesben nyomták. Ha már benzines a cucc akkor én maradok a bevált gázrendszernél, ezt sok éve használom tünetmentesen max annyi, hogy a beszerelés több kess.
A jelenlegi vas is 5 -6 éve gázzal nyomul és nem mai gyerek, de még semmi gond nem volt vele ebből adódóan.
apám rakott suzi swift be...régebbibe hát hangosabb lett és gyengébb...ismerősöm régi kopogós 1400 as opel astra caravanba pedig ugy csörgött zörgött és nagyon nem ment az autó de apám suzija karbis...sztem az opel is...
Had kérjek már tőlletek egykis tanácsot... tavasszal venniakarok valami gumit a mocira, mert nagyon nemjó... az első, könnyen megcsúszik, a hátsó meg már slick...:D(az első Countinental)
De.. a gáyri méret, az 130/70-17 szerintetek a 140 es vagy a 150 es beférne alá ?
És ha igen... akkor mijet ajánlanátok ? Én a Pirelli MT75 re gondoltam, arrol csak jókat hallotam. De kinek mi jött be... az a lényeg, hogy jol tapadjon. Esőben is.. persze cak annyira amennyire kell neki :)
Hali!
Érdeklődnék esetleg valamelyikőtök tulajdonában van e egy macskalámpás NSR piros nsr felirattal és piros üléssel? (a rendszáma nem jut most eszembe)
úristen srácok.
hova tűntek azok az emberkék akik jelentkeztek kb 2 hónapja mikor felraktam hogy leszenk gumiaim eladók.
többen is jelezték hogy ők vevők lesznek rájuk.
erre senkinek nem kell?
hozzáteszem a 10.000 nem 1 darabra hanem a garnitúrára vonatkozik.
ennyiért hol kaptok ilyen állapotú gumikat?
nos szóval valakit nem érdekel esetleg 2 db Heidenau gumi?
nem hiszem tiszta benzinnel nagyon jól megy a skoda csak etanollal akadozik.
A ford nekem sokkal jobban megy és láthatóan kevesebbet eszik.
(benzin:8-10l/100km,etanol:5-6l/100 km)
mi használunk etanolt 2t-kbe(100%ban azt tankolva), egy szezonos tapasztalat van (8-10.000 km)
Haveromnak nsr125: teljes átkarburálás, gyújtáson nem módosítottunk. A motor erősebb lett, fogyasztás nőtt valamennyit, így spórolni nem nagyon lehet rajta. Különolajzás működik, nincs gond a keveredéssel. Amikor szezon végén szétszedtük a blokkot, azt láttuk hogy szinte alig volt kokszlerakódás. Pl a power tengely és nyelvek mintha újak lennének.
Nekem piaggio nrg: teljes átkarburálás, gyári gyújtás. Alsó tartományban talán erősebb, egyébként nem nagyon érzékelhető teljesítményváltozás, mindenesetre gyengébb nem lett. Kb 100-200Ft-ot lehet vele spórolni 100km-en. Itt is különolajzással megy, (agip city2t).
Spórolni nem sokat lehet vele, de nem büdös, nem füstöl vele a motor, ráadásul környezetkímélőbb sokkal mint benzinnel. Karburátoros járműbe semmilyen arányban nem ajánlott beletenni ha nincs hozzáállítva, mert a szegény keverékképzés miatt károkat okozhat! Gumi meg ilyesmi cuccokat nem bántja, egyedül az ac pumpa alkatrészeit tudja korrodálni, az esetlegesen megkötött víz miatt.
Csá.én ehhez csak annyit tennék hozzá hogy haverom simsonba rakott még a nyáron az én buzdításomra,persze benzin nélkül-tisztán,de olajjal!-és tökéletesen ment,sőt jobban.
Én már lassan egy éve azt tankolok a kocsimba(ford escort.1.4.hengerenkénti injektoros) szintén tisztán!jah és nem mellékes hogy mindenféle átalakító nélkül.Semmi gondom az autóval kivéve hogy nagy hidegben nehezebben indul,mint pl egy régi diesel,de sokkal jobb a teljesítmény fogyasztás arány.
Ellen példa:Fater rakott a skodába(felicia 1.3 hengerenkénti szintén)és neki rángatott pedig csak felesbe merte benyával.
De a lényeg hogy nekem faja.......
a cuccot nem kizárolagosan csak nsr hez gondoltam..hanem véleményeket esetlegesen az ember autójában gondoltam hátha hozzáteszek valamit a témához:)...bocsi ha off volt
ez már érdekesebb kérdés, mivel a kenési elméle szerint, a karterban az olaj kiválik a benzinből, illetve az elpárolog, az olaj meg marad.
De nemtom...
50/50 be keverve nem volt baj vele, vélhetően különolajózossal is ez van.
van ugye nekem egy Arrow rendszerem. na de rengeteg lyuk volt rajta. elvittem behegesztetni, de még ígyis maradt rajta pár nagyon kicsi kis lyuk. meg annyi hegesztés van rajta, hogy nem nagyon lehet szépen lecsiszolni egyenesre a felületét.
na most azt gondoltam ki hogy van ugye a kipufogó tömítő paszta. speciel én kipufogó cementet vagy mifélét vettem. azt mondták hogy ezt rakhatom rá ahogy akarom nem fog soha lejönni.
ez tényleg így lehet?
mert aonon gondolkozom hogy az ilyen lyukas helyeken belenem ve, lecsiszolom szépen, lefestem és fasza lessz.
de egyszerűen nem tudom elképzelni hogy ez a pasztaszerű cucc nem fog lepattogni róla vagy ilyesmi.
szerintetek?