Adamomester... te mekkora egy szánalmas ember vagy... mire nem volt elég neked az a gumi? te vagy a "speed" motoros egy nsr 125 f-el?:D igen?:D hadd lássunk már valami bizonyítékot arra, h ekkora istencsászár vagy... bármit: képet v videót.. ja és még a végére annyit, h heidenau k63 még pályán is megállja a helyét teljes mértékben nem hiszem h te kitudtad volna motorozni, ezenfelül Dunlop 100-as és 130-as sportgumi ami a heidenaunál jobb nincs is. Szóval ne vetítsél, menjél ki a faluba a simsonos 13 éves csicskáknak adjad magad, lehet azok még kaphatóak hasonszőrű dolgokra....
kérdeztem a honda szalonba a gyári tüzkarika 6000ft
annyi pézér inkább veszek 2 liter olajat aztán had fójjon amerre akar
hol vetted azt a kipufogó cementet?
énis gondolkozom rajta hogy bekenem ezzel ott is. a régi nem eresztett, max annyit hogy 1000 kmer után volt ott 2-3 csepp olaj, de ennél folyott belőle multkor. bár az azért mert nem volt rendesen összehegesztve ott. szóval nemtom. kenek neki oda is egy kicsit, aztán ha folyik onnan a cucc, akkor meg kenek a hengerhez is.
ezt fújhatnám hetegik szórógittel.
olyan a felszine mint egy lőtér.
ezzel bekenem, lecsiszolom aztán igen fasza lessz.
szerintem tuti le lehet szedni. elvégre is tömítés ez. szóval ezt lehet használni pl egy ladánál vagy ilyesminél közvetlenül a hengeren. szóval bekened vele a kipufogó végét a leömlőnél. felcsavarozod. megköt és frankó kis tömítés lessz belőle.
aztán ha szétszeded, gondolom le lehet pattintgatni róla vagy nemtom, aztán újra bekened felrakod és kész.
legalábbis szerintem.
egész kipufogót fujd le szórógittel aztán csiszold le utánna meg le kell fujni hőálló feketével
ha raksz a csonkra kipufogó cementet akkor azt utánna még le lehet venni ugy hogy ép maradjon minden fém felület?
nehogy ne lehessen levenni utánna
szerintme sem számítanak, csak gondotlam lehet meglehet így csinálni. meg azért is akarom bekenni vele hogy egyenesre lehessen csiszolni. mert ha ezt elkezdem csiszolni még több lyuk lesz rajta.
én még nme használtam a könyöknél, de majd szerintme oda is rakok mert ot is van 1 kis lyuk.
viszont haverom használt ilyet a simsonjához a könyöknél. ezzel fogatta fel a kipufogót. mert nem volt menet neki a hengeren. aztán beklente ezzel a trutyival aztán évekig fentvolt neki. az tartotta meg a könyököt.
énis csak ezért akarom megpróbálni. mert ha ott jó volt akkor szerintme itt is jó lessz.
én azért cserélem le, mert én hogy azt mondjam "speed" motoros vagyok. szeretek eléggé csapatni. városban és lakott területen kívül egyaránt. szeretek kanyarvadászkodni is. viszont ezek agumik arra nem feleltek meg teljesen. nem rosszak, normális vagy annál kicsit gyorsabb tempóhoz tökéletesek, de az én közlekedési stílusomhoz nem feleltek meg.
Dunlop sportgumikra cseréltem őket.
az ára, meg hát azért adom ennyiért mert igazából nem akarok hasznot húzni belőle, egy töredékét viszakapom a másik gumi árából.
gondoltam ennyiért had járjon jól vele valaki.
nemtudom egyépként sokan istenítik ezeket a gumikat, végülis nem rosszak tényleg, csak nekem nem feleltek meg teljesen.
a guminyomásra kell odafigyelni náluk. én elölre 2.2, hátulra 2.3 at szoktam. úgy jók voltak.
jó árban adod, miért cserélted le?nekem pirelli van rajta, de nagyon kemény, szeretnék rá puhábbat lágyabbat!ha esetleg még meglessz jövőhonapban lehet érdekel majd!
nekem haverom a simsonjára ezzel a cuccal szó szerint felragasztotta a kipufogóját a hengerre.
nemvolt neki menet már ahengeren, fogta bekente mint az ökör megkeményedett enki aztán mintha felhegeszetette volna.
azért gondoltam ha ott jó volt, akkor szerintem ilyen kis helyeken kibírja. mert nem nagy nyomásról an ott szó. mert tényleg csak olyan lyukak hogy magas fordulaton épphogy észrelehetett venni hogy kifúj.
Ki kell kicsit bővíteni a jeladó furatát. De csak egyik irányba, hogy ovális legyen. Tudod mennyivel nagyobb előgyújtás kell az etanolnak, és annyit marsz bele pontosan. Így Lesz két pontos végállása a cuccnak, ha etanollal megy akkor az egyik felé tolod el, ha benzinnel akkor meg a másik irányban, természetesen koppanásig. Na de ugye ez nem egy gombnyomás :) Hanem legalább 8 csavart kell csavargatni, idomos gépnél meg mégtöbbet.
Na ez egy egyszerű megoldás, ha terv szerint csak etanolt akar valaki tankolni, akkor ez alkalmazható fájdalommentesen.
Ha nem, akkor egy elektronika kell ami programozható. Ez se olyan nagy probléma, csak többe kerül :)
A kipufogócement igazából az elégtelen illesztésekhez (pl: tűzkarika ) használandó. Ezek a felületek bekenése után ugye összenyomod majd hőt kap és megkeményedik. Ezt így a kipufogó külsején nem tudom elképzelni. Ha van a közeledben "TEKNOS festékbolt" ott néz körül, nekik volt olyan vasprimer alapozó festékük ami hőálló és csak szikrázott rajta a flex 6 óra múlva. És ha jól emlékszem úgy kb 2000 ft volt a 0,5l -es kb. 1,5-2 éve. Ezt akár higítás nélkül rá radiátortedivel, majd csiszolás simára és festés valami fedőanyaggal.
persze.. bár azt tudni kell róla h nekem jobb volt ha kicsit megfüstöltem :D mert az elején nagyon púpos volt és hirtelen dőlt a kanyarba adtam egy picit neki és voálá tökéletes
arra is gondoltam hogy a tüzkarikát betekerem teflonszalaggal és ugy tanán nem eresztené az olajat
aszem 900 ft volt.
simán megéri. ilyen olcsóbb de tökéletes megoldás.
annyi pézér inkább veszek 2 liter olajat aztán had fójjon amerre akar
hol vetted azt a kipufogó cementet?
olyan a felszine mint egy lőtér.
ezzel bekenem, lecsiszolom aztán igen fasza lessz.
szerintem tuti le lehet szedni. elvégre is tömítés ez. szóval ezt lehet használni pl egy ladánál vagy ilyesminél közvetlenül a hengeren. szóval bekened vele a kipufogó végét a leömlőnél. felcsavarozod. megköt és frankó kis tömítés lessz belőle.
aztán ha szétszeded, gondolom le lehet pattintgatni róla vagy nemtom, aztán újra bekened felrakod és kész.
legalábbis szerintem.
ha raksz a csonkra kipufogó cementet akkor azt utánna még le lehet venni ugy hogy ép maradjon minden fém felület?
nehogy ne lehessen levenni utánna
csak nefelejtsd el
én még nme használtam a könyöknél, de majd szerintme oda is rakok mert ot is van 1 kis lyuk.
viszont haverom használt ilyet a simsonjához a könyöknél. ezzel fogatta fel a kipufogót. mert nem volt menet neki a hengeren. aztán beklente ezzel a trutyival aztán évekig fentvolt neki. az tartotta meg a könyököt.
énis csak ezért akarom megpróbálni. mert ha ott jó volt akkor szerintme itt is jó lessz.
legalább valahol kifolyik az olaj
ezt a kipufogó cementet már használtad a csonknál?
Dunlop sportgumikra cseréltem őket.
az ára, meg hát azért adom ennyiért mert igazából nem akarok hasznot húzni belőle, egy töredékét viszakapom a másik gumi árából.
gondoltam ennyiért had járjon jól vele valaki.
nemtudom egyépként sokan istenítik ezeket a gumikat, végülis nem rosszak tényleg, csak nekem nem feleltek meg teljesen.
a guminyomásra kell odafigyelni náluk. én elölre 2.2, hátulra 2.3 at szoktam. úgy jók voltak.
legalábbis amikor én rendeltem nemség még ilyesmi összeg volt.
nemvolt neki menet már ahengeren, fogta bekente mint az ökör megkeményedett enki aztán mintha felhegeszetette volna.
azért gondoltam ha ott jó volt, akkor szerintem ilyen kis helyeken kibírja. mert nem nagy nyomásról an ott szó. mert tényleg csak olyan lyukak hogy magas fordulaton épphogy észrelehetett venni hogy kifúj.
Na ez egy egyszerű megoldás, ha terv szerint csak etanolt akar valaki tankolni, akkor ez alkalmazható fájdalommentesen.
Ha nem, akkor egy elektronika kell ami programozható. Ez se olyan nagy probléma, csak többe kerül :)
aonon= azon, belenem=bekenem