De tud válaszolni ( a viszonyulásra az olajokhoz) mert kipróbáltuk.
repsol scooter és elf moto xt2 volt pl az alany, meg valami ásványi xar.
Feles benzin-e85 +olaj kombóval nemvolt semmi baj, szépen keveredett, nem ülepedett ki.
Viszont tisztán e85-tel ezek egyike sem volt hajlandó tisztességesen keveredni, az elfből például fehér porszerű ülédék lett az alkohol aljára leüleve valami zaccként.
Mint az elektronika leírása is említi, hogy "központi injektoros"
Neked ilyen nem igen van a mocidon (NSR) így maximum a felesben tankolás esélye maradhat. Ugye ezzel az elektronikával a befecskendezett cuccok menyiségét szabályozza az adott keverékhez viszonyítva (hány % benya és hány % e85), ehhez neked állandóan fúvókázni kellene ahhoz viszonyítva, hogy milyen arányban tankoltál. Ja, és arra még senki nem tudott felelni, hogy ez a cucc miként viszonyul a különböző 2t olajakhoz. Szóval igatzábol nem tudom, hogy megéri-e a kockázatot a dolog.
Hát, elégéé, úgymond ramaty állapotban vettem meg... sőt... nagypn... :S
Nemvolt lámpabúra... a foncsol magába 50 e ft volt, 3 x ujjra lett fujva, csapágyak, meg ilyen apróságok.... a blokkom most full uj, minden eggyes alkatrész, sport kipu, a többi, meg ugy összejött ... apróságokbol :)
kiváncsivagyok a végeredményre nagyon drága a benya szal jólenne az etanol de van egy linkem mivel elméletileg átalakitó kell hozzá http://www.bsselektronika.hu/i...
CDI állítás... bár ezek gyárilag konfigurált cuccok azt hiszem, és nem lehet berhelni, mert ugye akkor a fojtott CDI-s mocikat bárki ki tudná ütni. Szakik valószínűleg tudnak állítani rajta, vagy átalakítani, viszont az vagyon lehet.
Az ért hozzá, aki igen és én nem....:S
simson meg mz kupásoknál néhányan használnak gyujtás módosítót
arra jó hogy egy elektronika beálítja az adott fordulathoz tartozó előgyújtást
de azzal csak késleltetni lehet a gyujtást ugyhogy ezse jó
Én is kicsit utána olvastam és tényleg kicsapódik de nem azonnal hanem több hét alatt fokozatosan szóval nem ugy h a kúton bekevered aztán haza se érsz és megszorul:).Aki tudja hogy sokat fog motorozni az simán nyomhatja szerintem.
Én is gondolkodok hogy kicsit kísérletezek vele de azért számolok 1-2 karbi pucolással az első tankolás után mert hát igencsak feloldja a lerakodott "dzsuvát" az etanol.Igaz múltkor kipucoltam de azért elég agresszív oldószerről beszélünk és lehet hogy talál egy kis mocskot itt-ott amit a benzin megtürt maga mellet.
Pár fokos előgyújtás kellene neki de márt írtátok ti is hogy nem megy az NSR-nél.
Erre valami megoldást kitalált valaki?
Még mindig kellene balos lábtartó konzol nélkül ha van akkor szóljatok.
Üdv
de azok az olajok igen drágák
ugyhogy amennyivel olcsóbb az etanol annyival drágább az olaj
a nyáron ezt már kibeszéltük az etanol fórumba, hogy nem nagyon éri meg a 2t motorokba
4t az még egyszerübb eset mer a mostani motorokon a sok elektronika mindent beálít hogy ugyan ugy mennyen mint a benzinnel
megy mele csak az etanolbol kicsapódik az olaj ugyhogy csak abba érdemes használni ahol jól működik a különolajzás, meg nagyobb előgyujtás kell neki és tudomásom szerint nem lehet álítani az nsr-nél mivel a jeladó fixen van a dekniben
trabantba hogyan oldja meg az olajzást hogy rendesen működjön?
Szerintetek az etanolt menyire szeretné az nsr? mert 1ik tanárom például 2t trabantba nyáron azt tankolja és semmi baja tőle csak télen nem szeret indulni de az nsr kicsit komolyabb gép és ne tudom meg érné kísérletezni v se?
Aadams debrecenre sem tudok ilyen jót mondani neked mert már ott is láttam sokszor azt a kis szürke kpm es papírt a nyáron is kapott pár barátom de egyébként a rendőrön múlik szal ha nincs szerencséd úgy is elküld vagy meg büntet!bár ezek csak az én tapasztalataim.
hát hallod.. engem faluba... jobban basztattak, mint pl debibe.. amúgy ezis teljes mértékben rendőr függő... :) KPm re biztos nemvisznek be.. vagyok 80% mert... kva sok papir munka.. stb. :D
Hello nekem volt egy papíros nsr-em 6 évig mikor meg vettem az első 1 hónapban kétnaponta büntettek meg valamiért a rendőrök,levettem a rendszámot és utánna úgy használtam 5évig és megléptem a rendőrök elől nagyon sokszor az így eltelt 5év után eladtam azóta minden rendben a motorjaimon de ezt nem ajánlom senkinek!De szerintem ha a rendőr nem egy tudatlan és nem 60 éves akkor már ők is ismerik a motorokat és mivel HONDA NSR vagy 20 éve van főleg ha városon belül van rendszámos és 50-es ként futó ugyan olyan motor akkor azt te sosem magyarázod ki hogy a tied nem 125 ös!Ez nálunk hajdú biharban így működik.
Környéktöl is függ amúgy..... itt annyira nincsennek ráutazva... it a fő cél az ittas vezetők.. :)
Volt már olyanis, hogy láttam hogy igazoltatnak.. és fostam ,hogy megállítanak.... látták, hogy motorral vagyok... intettek, hogy mehetek továb... :)
Hát.. 3x... ebböl 1 x lefotózták a motort... és aztmondták.. hogy bevizsgálják... (Alvázszám alapján) Csak a hülyék arra nem gondoltak, hogy alvázszám alapján nemtudják lekérni.. mert nem volt MO-n még forgalomba helyezve.. :)
De amúgy.. nyáron papiroztatom lefele... :P
Fáj is már a fejem miatta :S
700 e ft ba van eddig, vételárral együt :S
repsol scooter és elf moto xt2 volt pl az alany, meg valami ásványi xar.
Feles benzin-e85 +olaj kombóval nemvolt semmi baj, szépen keveredett, nem ülepedett ki.
Viszont tisztán e85-tel ezek egyike sem volt hajlandó tisztességesen keveredni, az elfből például fehér porszerű ülédék lett az alkohol aljára leüleve valami zaccként.