én spontn semmivel...xD semmi 50 es matrica nincs rajta..... Gianelli kipu van rajta.. szólva a hangja se kicsi.:D De én spontán.. kimagyarázom... :) Legegyszerbb, a tisztába vagy mindennel... és zavarba tudod hozni a rendőrt... :) olyannak amihez nemtud hozzászólni, és elenged. :)
Délután úgy fellendült az élet most meg punyadás van....
Valami vitát kéne indítani ahhoz sokan hozzászólnak.
Mellékesen aki 50-es papírral használja az NSR-jét az mivel védekezik a sündőrség ellen? Pl: módosított számlap,vagy hasonló trükkökre vagyok kiváncsi
Hát nekem alapból volt egy Segédmotor jogsim aminek a megszerzése több mint félévbe került... Nem azért mert megbuktam szó sincs erről egyből ment minden csak hát rutin vizsga előtt 2nappal majd én motorozok de csak földúton mert ne kockáztassuk az elkezdet jogsit és hát sikerült feltekernem magam 1 kertés szerűségre...törőtt térd és 3-4jónap lábadozás és csak utána lett meg a jogsim.
És tavalyi nyarat(2010) végig diák munkáztam mert leakartam tenni az A1-es jogsit meg akartam egy ETZ-t.
Csak hát volt olcson egy 50-es kis Derbi megvettem mert jó lesz futkosni mert ETZ nem volt semmi értelmes és a Derbit meg elcseréltem a Hondára amivel elcsusztak közel 40.000ft-ot ráköltöttem és most lett frankos de azért itt ott van rajtak karc de minden mükődik és megbizható.
De most elhatároztam hogy rendszámos kell mert hát suli közbe lenyomtam az A1-et.
persze. jogos.
énse mennék 50 esként 125 sel. sőt utálom is ezt...
mások egyrészt kemény pénzeket fizetnek ki minden évben többek közt énis ilyen címeken mint súlyadó, biztosítás, 2 évente műszaki..
más meg ugyan ezel a motorral elközlekedik negyed annyiból 1 évben...
a másik a jogsi, amiért szintén kemény pénzeket fizettem énis és sokan mások is, erre mások 50 es jogsival vagy b-s jgsival csapatnak.
szóval csak támogatni tudlak hogy lecseréled rendes papiros 125 re, legyen az bármilyen. nagyon helyes.
én is pont ijen arrow rendszert csináltam mint a tiéd
1 perces munka volt
letöröltem a dobot aztán ráraktam egy matricát
egyszer valaki mondta hogy mijen jó sportkipufogó van rajta
Értem én hogy mit mondasz és lehetséges hogy a végdob(hangtompító) Arrow vagy még talán asse csak valaki ügyeskedett engem nem érdekel 50-esként használom nem akarok feltünöskődni nekem bőven elég ez az erő ami ebbe a motorba van.
De félek az éberségtől ezért cserélném el rendszámosra ami akár egy ETZ 125 is lehet mindegy de nekem az a tudat hogy nem basztatnak azt a mínusz 15-20lóerőt megéri.
Sajnos én ilyen félős vagyok.
Üdv
de épp ezaz. egy sportkipufogóról beszélünk. aminek inkább magas fordulaton észrevehetőbb a hatása.
de nézd már meg teis azt a kipufogót. mostmár baszott kíváncsi vagyok hogy mivan..
elhiszem én. de tényleg kíváncsi vagyok rá. én még soha nem láttam oylan arrow rendszert ami úgy nézne ki mint a gyári, csak azért furcsállom. mert egy gyári rendszer az le van rövidítve, és egyenes irányban haladnak a gázok benne, leszámítva a könyököt. de itt több helyen megvan hajtva ami nagyon fura nekem egy sportkipufogóhoz..
Nem értjük látom egymást...Nem szeretnélek meggyőzni semmiről ha szerinted vagy bárki szerint gyári dob hát ok engem nem zavar.
Amúgy a matrica felet és kicsit hátrébb van beleütve.
a másik meg hogy a dob számít e legkevesebbet rajta.
a dobnak annyi szerepe van hogy hangot tompít azért is hangtompító. az ha egy full üres cső lenne akkor is tökéletes lenne.
a rezonátor része a lényeg.
de dobj már egy képet róla mert mostmár tényleg kíváncsi vagyok.
benzinhez való olajat ugy szedtem most ösze 5 literhez hogy mindegyik flakon alján volt kicsi....hagytam öszefojni..nevetséges tudom de sjanos ez van ...szoval örülök ha benzinpénzem van:)
Lehetséges hogy igazad van de akkor mutassál márt nekem egy Arrow dobot meg kiváncsi vagyok hogy h ütötték bele a hangtompítóba azt a szép kis Arrow logót ami azért anyíra nem egyszerű ...:)
De te egy távoli fényképről megmondod akkor király
az nagy nagy tévedés.
nem akarlak elkeseríteni, de ami a tiéden van ( a hirdetésedben a képeken) az közel sincs, még csak köszönőviszonyban sincs az arrowhoz.
az egy full gyári kipufogó egy egyszerű hőálló ARROW matricával.
jaja. lehet kapni jó pénzért újat. én speciel használtan vettem, olyan ritka mint a hintalószar egyépként.
nem olyan mint a gyári henem rendes sportkipuff. egyenes, semmi olyan hajlat nincs benne mint a gyáriban.
a legjobb teljesítmény érdekében.
eddig még csak 1 kis kört volt szerencsém menni vele, de így jobban megy mint a gyárival, pedig a karbi sincs beállítva, csak úgy felraktam találomra tekertem a keverékcsavaron aztán hátha jó. szóval oylan hogy megyeget, de ha faszán be lessz lőve és jó idő lessz. összehasonlíthatatlan lessz a gyárival.
egyépként ha sokallod a 6 ezer forintot a kipufogóért akkro egy viszonyítási alap hogy valamelyik nap épp találtam egy sportrendszert nsrre, márka nem volt rajta csak egy sima sportkipufogónak mondanám, az ára átszámítva 126.000 ft volt.
Valami vitát kéne indítani ahhoz sokan hozzászólnak.
Mellékesen aki 50-es papírral használja az NSR-jét az mivel védekezik a sündőrség ellen? Pl: módosított számlap,vagy hasonló trükkökre vagyok kiváncsi
de az a lényeg hogy mostmár van A1 ed és hivatalosan is 125 ös motort vezethetsz.
És tavalyi nyarat(2010) végig diák munkáztam mert leakartam tenni az A1-es jogsit meg akartam egy ETZ-t.
Csak hát volt olcson egy 50-es kis Derbi megvettem mert jó lesz futkosni mert ETZ nem volt semmi értelmes és a Derbit meg elcseréltem a Hondára amivel elcsusztak közel 40.000ft-ot ráköltöttem és most lett frankos de azért itt ott van rajtak karc de minden mükődik és megbizható.
De most elhatároztam hogy rendszámos kell mert hát suli közbe lenyomtam az A1-et.
énse mennék 50 esként 125 sel. sőt utálom is ezt...
mások egyrészt kemény pénzeket fizetnek ki minden évben többek közt énis ilyen címeken mint súlyadó, biztosítás, 2 évente műszaki..
más meg ugyan ezel a motorral elközlekedik negyed annyiból 1 évben...
a másik a jogsi, amiért szintén kemény pénzeket fizettem énis és sokan mások is, erre mások 50 es jogsival vagy b-s jgsival csapatnak.
szóval csak támogatni tudlak hogy lecseréled rendes papiros 125 re, legyen az bármilyen. nagyon helyes.
1 perces munka volt
letöröltem a dobot aztán ráraktam egy matricát
egyszer valaki mondta hogy mijen jó sportkipufogó van rajta
De félek az éberségtől ezért cserélném el rendszámosra ami akár egy ETZ 125 is lehet mindegy de nekem az a tudat hogy nem basztatnak azt a mínusz 15-20lóerőt megéri.
Sajnos én ilyen félős vagyok.
Üdv
de nézd már meg teis azt a kipufogót. mostmár baszott kíváncsi vagyok hogy mivan..
ha nincsen rajta dob akkor alacsony fordulaton még gyengébb lenne
viszont nagy fordulaton kicsit jobban megy dob nélkül
van mikor énis csak megyek megyek, már rég tartalékon már majd kifogy a benzin de nincs miből tankolni, menni meg kell sokszor.
Amúgy a matrica felet és kicsit hátrébb van beleütve.
a dobnak annyi szerepe van hogy hangot tompít azért is hangtompító. az ha egy full üres cső lenne akkor is tökéletes lenne.
a rezonátor része a lényeg.
de dobj már egy képet róla mert mostmár tényleg kíváncsi vagyok.
látom hogy egy matrica van rajta...
ha bele lenne ütve akkor meg különben sem kék-sárga lenne hanem dombornyomott..
akkro nem szóltam bocsi.
sajnos ezt az érzést ismerem énis. sokat találkozom vele.
De te egy távoli fényképről megmondod akkor király
nem akarlak elkeseríteni, de ami a tiéden van ( a hirdetésedben a képeken) az közel sincs, még csak köszönőviszonyban sincs az arrowhoz.
az egy full gyári kipufogó egy egyszerű hőálló ARROW matricával.
Én a membránra írtam hogy van eladó olcsón:)
nem olyan mint a gyári henem rendes sportkipuff. egyenes, semmi olyan hajlat nincs benne mint a gyáriban.
a legjobb teljesítmény érdekében.
eddig még csak 1 kis kört volt szerencsém menni vele, de így jobban megy mint a gyárival, pedig a karbi sincs beállítva, csak úgy felraktam találomra tekertem a keverékcsavaron aztán hátha jó. szóval oylan hogy megyeget, de ha faszán be lessz lőve és jó idő lessz. összehasonlíthatatlan lessz a gyárival.
egyépként ha sokallod a 6 ezer forintot a kipufogóért akkro egy viszonyítási alap hogy valamelyik nap épp találtam egy sportrendszert nsrre, márka nem volt rajta csak egy sima sportkipufogónak mondanám, az ára átszámítva 126.000 ft volt.