Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyugi nem fikázni akartalak h hány pacis a géped enyémre is ráfér szentem tavasszal dugocsere
Ez így van, de dupla annyi teljesítményért is...
a F1ben ölnének azért a 9-11 minusz kilóért
Figy, nem fikázom én a CBR-t jó kis moci az, csak más kategória. Hogy az enyémbe hány paci uralkodik azt nemtom... de kompressziómérésen 10,5 bar volt az érték, szal olyan nagyon nem lehet alatta a gyári értéknek. Meg azért ha érzésre nem is mondja meg az ember, h mennyi Le, azért azt lehet érezni h van benne erő. Meg nemtom, én nem szeretem arra verni magam, h 22 vagy 32 Le, ponleszarom. Jól megy, nekem egyenlőre elég a teljesítménye, szeretek vele közlekedni, ennyi. Ja és mennyivel is könnyebb a CBR? 9 vagy 11 kilóval?
mondjuk cibri könnyebb az nsrnél és azt honnan tod h abba az NSbe épp hány paci uralkodott???
Én mondom.
Ha te mondod
De futóművet meg a dizájnt is vegyétek figyelembe.
Azért az nsren tisztességesebb kerekek vannak, meg azért azzal már élmény kanyarogni.
Petii!
Ezt hol hallottad? NS: 2T, 125ccm, 26Le. CBR: 4T, 125 ccm 13 LE. Az pont a fele, szted ugyanúgy mennek? Nem volt annak a CBR-nek semmi baja. Egy kétütemű motor nem összemérhető egy négyüteművel még akkor sem, ha van köztük pár év. Ennyi a különbség. Ja és én sem vagyok olyan nagyon profi gyorsulásban, szal nem hiszem h a pilótakülönbségen múlt volna.
Egy "normális" 70-es robesz úgy indul meg kb 70-90-ig (beállítás kérdése), aztán a cbr otthagyja őket!
Arról meg nembeszélve, hogy azokkal a híres tuningrobikkal csak a baj van. Egy igényes tuning összeszámolva, kb annyiba jön ki mint egy gyári cbr ára. És arra még nem is költöttünk akkor....
Jól sejtem hogy az alcast vázasok olasz gyártmányok mind? (és csak a motor japán)
És ezt nem most találtam ki hanem motorokkal foglalkozó ismerös mondta
Nem tzr-re gondoltam, hanem pl a mito-mra, igaz van mit költeni még ere nemmostanba lesz sportkipu
ha te mondod én elhiszem
CBR-hez viszatérve elég lusta de szép jószágok
De sztem vmi alap szintű 70es tuningrobi othagyja gyorsulásra!
igaz nekem a 70es csak 100at ment végre de adig viszonylag gyorsult :)
hát tzrre marha sokat számít ég és föld...
Volna pár kérdésem okos emberekhez!
Egy sportkipuff sokat számít ezekhez a 25ös paripákhoz?
mert robogonál az a lényeg h alacsony fordulatra vannk folytva és azért rakják rá a rezót h forduaton legyen ereje,
na de itt gyárilag is elég nyitott csövek vanak rajtuk, akor ér erre a sportkipu annyit amennyibe kerül?
jah full gyári rs a full gyári rs 95öt megy végre (50es) és aTZR is ugyan az a blokk van bennünk szóval béne volt a "pilóta"
valahogy úgy
Amugy egyik haveromnak is 50es TZR-e van!
kinézetre nagyon otvan, de gyorsult szintén fullgyári RSel és 3/3 kikapott
tzr50es opic is döglött
Amúgy bocs hogy idetolakodtam az olasz motorommal az NSR fórumba,
De itt legalább van élet
De egy cagiva freccia-nál erőseb a mito nem?
power ide vagy oda
nekem nincs elektronika "all the time open"
akkor a tuning kipuss rses adott le 25öt?
nincs az annyi... volt a vidik közt mérés és a mito is 22-t adott le
26 az egész jó :)