Hali!
Pár hete cseréltem hengerfej és hengertalp tömítést szóval mondom sorba mit hogyan:
Hütőből víz leenged--hűtő levesz(felül fogja 1 csavar alul meg 2--kipúfogó levesz--
hengerről vedd le a hőfokjelző csatiját--a henger talp 4csavarját vedd le és letudod húzni a hengert.Nekem a dudát is le kellet vennem mert útban volt.A hengert alul fogja 4 csavar nem felülröl látható 6db az csak a hengerfejet fogja a hengerhez,szóval azt a 6-ot ne bántsd ha csak dugót akarsz cserélni.
Én nem vettem ki a blokkot szerintem felesleges.
kiszedett blokkal sokkal kényelmesebb és sok mindent nem kel leszedned csak 2-3 csati akk a víz/benzin/olaj csövek de megpróbálhatod a helyén úgy h kiborítod a blokkot úgy h a hátsó csavar tartja mert teljesen a helyén szerintem még a hengert se húzod le
125F-es NSR-en hogy férek hozzá legkönnyebben a hengerhez? Ki szeretném bontani a dugót, egy felső tűrgörgő csere erejéig mindenképp, lehet hogy dugócsere is lesz, kompressziótól függ.
Ki kell hogy vegyem hozzá a blokkot? Vagy hol kezdjek el kapirgálni?
Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam,
kimegyek a garázsba megnézem a Vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre,
bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.
Kurvára várom már a nyarat,
kínomban zabálok még egy kis halat.
És ezt így addig-addig csinálom,
míg az egészet sugárba kihányom.
Azt mondom én neked motoros barátom,
motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony!
Azoknak akik esetleg nem tudtak ebbe a jóide motorozni,de persze azoknak is Boldog Karácsonyt Kívánok akik tudtak.Szerencsére én tudtam egy jót gurulni,.Kaptam egy motoros kabátot úgyhogy jól telik a karácsony,remélem a többieknek is ilyen jól telt/telik.
ma motoroztam egyet. kurv@ jó volt.
kipróbáltam az Arrow rendszert, meg a Dunlop gumikat.
valamit brutális a kipuff, a gumik is faszák. iszonyat jó volt.
remélem lessz még mostanában ilyen jó idő. sőt remélem vége a télnek.
Csináltam pár képet tudom kicsit sáros de hát elégé ratyi idő van erre meg hát nem is beállitott környezet csak az udvarunk de remélem azért tetszeni fog.
mielőtt kihalna az NSR fórum egy pár kérdés aztán mindenki mehet karácsonyozni
mekkora a vastagsága az új féktárcsának és fékbetétnek?mennyi olaj kell a teleszkópokba? és lehetőleg milyen legyen?és....és...
ha szerencséd van, és nincs ott olaj, akkor szárazon megúszod. a balancer-től nyomhat át oda a hajtóműből és kellemetlen, ha ugyan csak mondjuk fél deci, de mégis szétfolyik.
Miután levetted az önindító védő lemezt feltéve ha volt rajta akkor a gyújtás felőli deknit(balt) le kell venni utána alatta 2db 8-as csavar fogja magát az önindítót ha jól emlékszek és ha azt kivetted akkor le tudod szépen húzni a helyéről.
nos emberek. ezekről a gumikról lenne szó.
jelentkezzen akit érdekel. 2 kép róluk. igaz ezek még akokr készültek mikor raktam el a gépet de így néznek ki most is csak nincsenek fent.
Pár hete cseréltem hengerfej és hengertalp tömítést szóval mondom sorba mit hogyan:
Hütőből víz leenged--hűtő levesz(felül fogja 1 csavar alul meg 2--kipúfogó levesz--
hengerről vedd le a hőfokjelző csatiját--a henger talp 4csavarját vedd le és letudod húzni a hengert.Nekem a dudát is le kellet vennem mert útban volt.A hengert alul fogja 4 csavar nem felülröl látható 6db az csak a hengerfejet fogja a hengerhez,szóval azt a 6-ot ne bántsd ha csak dugót akarsz cserélni.
Én nem vettem ki a blokkot szerintem felesleges.