nekem is itt áll egy "49ccm"-is ...de lehet,hogy tavasszal el kéne adni...valamelyik előző gazdája csúszott vele egyet,de ettől eltekintve ritka szép állapotban van a gép
gyerekek én ittvagyok:D...kérdezzetek ugyse tudok válasszolni:) énis mindig csak kérdésekkel vagyok tele:) dehát közeleg a karácsony kevesen maradunk itt fórumon...
hmm naigen az a legkevesebb majd tisztigatom:) énis leposvason gondolkozom egyenlöre feltettem a sárhányóra ha remeg akor jön a laposvasas alátámasztás...majd mikor elolvad ez a borzadáj kiviszem próbálkozni...
nekem bármijen megoldás jó lenne ami a gyári lámpánál jobb
az a baj hogy ugyan ojan égő van benne mint a simsonba és abba a foglalatba biztos hogy nem gyártottak xenont
Igen az a legrosszabb, iszonyatokat tud káprázni a szemem. És mivel jó a fantáziám mindenfélét belelátok ezekbe
Én mondjuk sötétben is sokkal szarabbul látok, illetve inkább azt mondom hogy sokkal lassabban alkalmazkodik hozzá a szemem.
igen azóta énis ezen gondolkozom:D...hogy apszolut nem sportmotoros de ha nem króm cső hanem fekete lapos vas...valami könyebb fajta feketére fojva...talán ugy meglehet oldani szépre?...ojasmi mint stunt okon szokott látul a kilépő..vagy elül amire rá ülnek mókusnak volt ojanja cbr en...talán talán..vagy más ötlet? :)
a villára ahol a sárvédő van onnan egy krómozott csővel elvezetni a sárvédő elejére és azon a csövön lenne a pámpa...elöl...minnél jobban előre világitson és netakarjon ki a kerék..szerintem igy szebb a dolog:)..
Nekem is van kérdésem. Kinek mi a véleménye erről az aksiról?
link
amúgy miként van használatban az Nsr-ed?segédmotorként vagy rendszámozva?
Egy olyan kérdésem lenne hogy nincs valakinek nsr 125(jc22)-höz spoiler tartói?
Köszi!
Szabolcs
az a baj hogy ugyan ojan égő van benne mint a simsonba és abba a foglalatba biztos hogy nem gyártottak xenont
annyit még hogy esőbe tiszta retek lessz majd mer a sárvédő mindíg sáros szokott lenni nekem
Én mondjuk sötétben is sokkal szarabbul látok, illetve inkább azt mondom hogy sokkal lassabban alkalmazkodik hozzá a szemem.