srácok! mostanában vinném szerelőhöz átnézetni a mocit, és gondoltam pár tuning dologra.
mi lenne, ha:
rövidebb áttételt és más fogaskereket rakatnák a gépbe, h gyorsuljon mint az állat, mert engem nem zavar ha "csak" 120at vagy 140et megy. ehhez mit szoltok? igy rövidtávon én lehetnék a nyerő!:D tegnap éccaka gyorsuláson megvert egy 94"es csupasz nsr 37lovas gyárilag
vagy mi lenne ha esetleg dugót kéne venni bele újat és akkor vennék bele 125ös helyett egy 150est vagy nem tudom mekkorák vannak elfogadható árakon. szóval vmi tuning féleségre gondoltam, amitol azért nem megy szét az egész.
vagy sportlégszűrő? az se lenne rossz! menynibe van mostanság egy ilyen?
mit szoltok ezekhez? vagy lenne vmi más ötletetek? elöre is köszi a segítséget!
hali! egy olyan kérdésem lenne, hogy gondoltam rá, hogy veszek egy sportlégszűrőt a vasba, és erről szeretnék véleményt hallani, hogy milyet érdemes, dob-e a teljesítményen? Azt gondolom, hogy a hangja morcosabb lesz, szal...
előre is köszi
Le a tanksapkával srácok! Ez egy nagyon jó fórum, segítőkészek vagytok. Köszi a tanácsokat. Ja én is gyertyára gyanakszom, de az öregem nagyon vágja és ő azt mondta, hogy fellazult az akkumulátor sarok... Vagy max zárlatos lett valami... A matricára visszatérve... Nekünk dekoros csinálta 15. 000 HUF-ért...
Ilyen lett...
Nekem is volt ilyen, hogy egyszercsak elszállt a gyújtás, világítás... Kihúztam a kulcsot aztán bedugtam vagy 5-ször mire újra reagált a gép. De aztán simán ment. Arra a kérdésemre meg nem válaszolt senki, hogy Százhalombatta környékén hol találok jó szerelőt! Aki esetleg tud itt helyben, Érden vagy a közelben az szóljon!!!! Köszönöm
Ugyan ez volt nálam is!!!Nem a sebesség miatt állt meg, hanem a fordulatszám miatt. Túlpörgetted, de ha sebességben megtolod beindul. Töldsd fel az aksit, aztán menni fog az önindítóval is. Én sem tudom miért csinálja ezt, de nem a blokk miatt van. Szerintem vagy apower vagy gyertya vagy mitom én, de én is tervezek egy szerelőlátogatást...
Nektek mennyit megy végre az NSR? Az enyémet 150 megállítja. Milyen gyertyát használtok? Nektek történt már ilyen: Mész, mint a hülye, és egyszer csak elmegy minden (lámpa, az órák kiakadnak, powerszelep)??? Utána nincs semmi és be kell tolni a pacit... Kábelhiba lenne? Ha valaki tud valamit hozzászólni, akkor DÁNke a Sűn!
elég gáz, ha enyi idő alatt még nem volt generálozva..persze attól függ menyi km van benne!nekem 145öt is viszi 2 személlyel, szal ha ez csak 120at, akkor arra már igencsak áfér min. egy dugócsere, de talán egy komolyabb generál is...könnyne lehet, hogy ilyen idősebb gépnél a vételárat mégegyszer elköltöd mire jó lesz...akkor meg már talán megéri újabbat venni...ki kell próbálni, többet is, és érezd meg melyik milyen
Úgy tűnik nemsokára márkatárs leszek. :)
Lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz: Egy "88-as paripáról lenne szó. Poweres, nem önindítós, de pöccre indul. Azt mondja a srác, akitől veszem, hogy henger még nem volt rajta bontva tudomása szerint, meg hogy 2 személlyel 120 a vége és hogy 140-nél ő jobban nem szokta kínozni. Mit mond ez a dolog nektek? Mennyire valószínű, hogy jó állapotban van a henger? És ha javíttatni kell, gyűrűk, dugó, stb javítása cirka mennyit kóstálnak?
Előre is köszönöm a válaszokat!
P.Z.
Ok, köszi a segítséget! Hát amíg jó idő van addig kihasználom, aztán, ha már nem lesz, akkor elviszem a dokihoz. Tavaszra amúgy is tervezek jó néhány változást, amitől sokkal szebb meg egyedibb lesz a paci. Majd, akkor teszek fel róla képeket.
Sok más problémája is lehet amitől nem pörög ki normálisan, átnézetni meg szerintem 2-5ezer kb mert hogy nem nagyon kell hozzányúlni(nem szereli)csak átnézi!Az meg egy profi szerelőnek nem problem!
De ha nincs baja akkor szerontem vagy keveset kap levegőből vagy benzinből vagy a gyertyának vannak gondjai
Hááát ha gáz lenne a blokkal, akkor az haladszódna a hangján, de szép hangja van, és egy éve volt felújítva, akkor került bele a 130-as henger. A power szelephez meg nem igazán értek (na nem mintha a blokkot meg tudnám javítani). Szerinted mennyi lenne átnézetni szerelővel? Végülis mostmár egy-két hétvége aztán megy téli álmot aludni...
Hello! Gyerekek nagy segítségre lenne szükségem, elcsúsztam a motorral és kitörött az index az idomból ezt még valahogy megtudom ragasztani de az a helyzet h a fékkar és a kormány is elgörbült egy kicsit (nagyon minimálisan) és amikor a ráhuzom a gázkart akkor úgymarad (érezhetően szorul), ezt h tudnám helyrehozni? Írjatok pls! Előre is kössz!
Nem tud valaki Százhalombatta környékén, vmi jól megbízható, ügyes motorszerelőt???(Érd...)
Azért érdekelne mert mióta megvettem a mocit még nem volt átnézve, a márkaszervíz meg gondolom,
"kicsit" drágább. Mondjuk nincs gond a géppel, de ha lesz... Édekes az előbbiekhez szólnék hozzá az enyém is megy mint a mérgezett egér 140-ig, de aztán vége . Pedig pillanatok alatt eléri azt a sebességet... Nem tudom miért van ez, lehet h a kipufogó? Le is akarom cserélni, ha lesz rá keret.
Sztem azt se árt megnézni hogy két nyomon megy e a motor ! mivel sztem elég balesetveszélyes dolog! ezt úgy tod megnézni legegyszerűbben hogy kérsz egy vödör vizet kilocsolod a járdsára nyíl egyenesen megpróbálod áttolni a vasat és ha mákod van akkor 1 nyomot fogsz látni de ha már nem akkor meg se vedd a motort esetleg ha nagyon olcsón adja mondjuk 30:000-ér akkor megéri (ALKATRÉSZNEK )de ha mér van ára akkor hagyd a francba
Én simson után szeretnék nagyobb gépre váltani. Sokáig nsr-t szerettem volna venni, de árban nem felelt meg egyik sem (drága volt :)). Most az ismerettségi körömben ráakadtam egyre, anyagi okokból eladó a gép. Nagyon bele vagyok zúgva, de azért mielőtt szerelemből megvenném, megkérdezném a hozzáértőket, mire figyeljek oda a vételnél, nehogy meglepődjek aztán. Szóval ez lenne a kérdésem, leköteleznétek ha írnátok pár sort, hogy külsőleg, belsőleg, visekedésileg mire figyeljek oda.
Köszönettel:
P.Z.
mi lenne, ha:
rövidebb áttételt és más fogaskereket rakatnák a gépbe, h gyorsuljon mint az állat, mert engem nem zavar ha "csak" 120at vagy 140et megy. ehhez mit szoltok? igy rövidtávon én lehetnék a nyerő!:D tegnap éccaka gyorsuláson megvert egy 94"es csupasz nsr 37lovas gyárilag
vagy mi lenne ha esetleg dugót kéne venni bele újat és akkor vennék bele 125ös helyett egy 150est vagy nem tudom mekkorák vannak elfogadható árakon. szóval vmi tuning féleségre gondoltam, amitol azért nem megy szét az egész.
vagy sportlégszűrő? az se lenne rossz! menynibe van mostanság egy ilyen?
mit szoltok ezekhez? vagy lenne vmi más ötletetek? elöre is köszi a segítséget!
KIRÁLY A FÓRUM!