Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

keréken még a mito is max 26...jól mondja rsata
igazából olyan hüdehüde külömbség csak 70-80fölött van a két motor között ott viszont annyi hogy a tzr kezd fáradni a honda meg ugyanúgy gyorsul tovább... de majd egyszer valoooval nyomunk egy gyorsulást
nagyjából 30-34 közöt mozognak ezek az egy kategóriájú 125ösök sztem!
Az h meik a legjob az meg részletkérdés mert mindenki aztmondja ami épen van neki
Hmm Én úgy hallottam, hogy az olaszban gyártott (mint az enyém is ) NSR-ek gyárilag 33 pacisok Hmm nemtom
Pocok akko aza CBR-es elég egy bamba lehetett érdekes az ns-el egyszinten megy a CBR ami teljesen fellett ujtiva ...
Csakhogy beszólhassatok MITO kb hány paci?
főtengelyen meg keréken?
Mert gyári adat 33.5
ja és ez főtengelyröl mért adat keréken vagy 22
álmodba.... széria RS 125 sincs 30nál sokkal több
nsr meg 30-35 ló
méghozzá elég nagy hülyeség tzr vagy 7-8 ló Cbr meg 14-15
CBR-t még nem vezettem, de már hagytam állva NSR-rel. És az enyém "88-as gyártmányú... És az NS jelzésű... És valszeg nem megy úgy, mint a macskalámpások, de kb 500m-en, kb 100m-rel maradt le a csóka... Egy valamiben jobb a CBR: fogyasztásban... de ha innen közelítem meg, a simsonom meg 2,5 litert evett.
Hát ha ugyanolyan tudású pilótákról van szó akkor nem.
De szerintem eléggé parás mégha csak egy kicsit is lemarad.
azért ez hülyeség hogy a tzr50 megveri.....
ugyan ilyen a különbség a gyorsulásba+a végsebességbe is mint ahogy irták
Cseppet van egy kis különbség: cbr:13 LE nsr: 29LE
cbr:
motor.honda.hu/modellek-supers...
nsr:ha mást nem nézel pillants oda a Le-kre
www.kepesmotor.hu/honda/i?p=82...
Kössz az infókat majd jövőre jó lenne egy nsrt venni
cbr-t gyorsulásra még z3 tzr 50ese is megveri.
ezt komolyan kérdezted???
Semmi közük egymáshoz.
Meg aztán a cbr elég nyüzüge, az nsr szép főleg a macskalámpás.
Az nsr 2t megy mint az állat, cbr meg nem.
Az nsr simán eléri azt a sebességet amit egy cbr max szakadékban, és odáig gyorsul.
Há miért? Olyan sok különbség van teljesítménybe egy nsr meg rgy cbr között?
Ne tedd soha olyat.
Annál még egy 20éves ns el is jobban jársz, nsr ek szívósak nem kell belőlük új, a használt is nagyon jó.
Meg ha veszel egy használtat és ráköltesz még annyit amennyi egy cbr lenne(- persze a motor ára) akkor az tényleg nagyon fasza szép motor lenne.
Akko már ujjonnan max csak egy CBR 125öst tok venni?
Sziasztok!

Ismeri valaki innen személyesen,, vagy valahogy a .Zero! becenevű gyereket? Fontos lenne! Ha meg ő is olvassa ezt a fórumot,, akkor sziveskedjen felhívni!

üdv.
Azért találni néha ilyeneket is, csak keresni kell

Évjárat: 2003 Megye: Jász-Nagykun-Szolnok
Ára: 725 000 Ft Feladás dátuma: 2006.09.21.
Telefon: 0670/386-2529
ELADÓ 2003-as utolsó szériás, gyári tricolor karcmentes fényezésű NSR!MAGYARORSZÁGI!11kw-os papírokkal, tehát A1-el nyugodtan vezethető!Utcai használatra engedélyezett miniindexxel elöl hátul (plussz a gyári), piros felnicsíkkal, elöl, hátul új ferodo fék
E-mail: krasy10@freemail.hu