Szevasztok csak azt akarom kérdezni h menyit megy max egy 1993-as nsr 125 macskalámpás?meg h mi a véleményetek egy ilyen "93-as motorról?azért kérdem mer ilyet szeretnék venni majd január körül.
Megvan!!!Tudom miért állt meg alattam a motor!Lehet, hogy gyökér vagyok, de én azt hittem, hogy 11000-et kiforogja, de nem mert 9000-nél el kell váltani különben lefullad.Valamit baszogattak a blokkal...de lehet azért, mert volt tavaly egy hengercderéje? Szerintem elvettek felülről, hogy a közép- és alsó tartományban erősebb legyen, ezért forog kevesebbet.(már az előző tulaj)
bocs de kicsit tisztázni kellene magadban mit szeretnél...2-4t...."NSRben, főleg azért, mert 250esek között csak a Ninját találtam" van ám még más 250-is....
csá mindenki! Én most gondolkodok egy NSRben, főleg azért, mert 250esek között csak a Ninját találtam, amitől kicsit elrettentem a hallottak alapján (állítólag egy hónapot kell várni az alkatrészekre, és még ezután is csúnyán le van húzva az ember) a többi 125ös (RS, CBR...stb) meg nem győzött meg. Szóval arról szeretnék meggyőződni, hogy ha veszek egy 4-5 éves NSRt, akkor egy jó és megbízható motort veszek, amivel nem fogok szopódni, amikor valami bekrepál, és nem is lesz túl gyakran ilyesmi. A Hondában, mint márkában, eléggé megbízok, autóm még csak ilyen volt :D, és azok nagyon bejöttek, de motorral nincs még tapasztalatom. Ahogy én néztem, a CBR 125 kicsit visszalépésnek tűnik ehhez a mocihoz képest, ezt jól látom? Tudtok valamit mondani arra, hogy mi a reális ár pl. egy 2003asra (úgy tudom, ez az utolsó évjárat), meg hogy mire érdemes odafigyelni mikor megveszem, mikor már megvan, illetve mennyire költséges a mocit fenntartani? Gyakorlatilag bármilyen infot, amit úgy éreztek, érdemes lenne velem megosztanotok, szívesen fogadok. Köszi szépen mindenkinek, és gratula, gyönyörű motorotok van :D (ez nem seggnyalás, csak kicsit beleestem a kicsikébe)
háá nemtom, most ok a vas, nagybátjám autószerelő és szerinte nincs gond az aksival, de majd holnap meghajtom egy kicsit jobban aztán meglássuk
gondolom már sok mindenkinek volt hasonló "leállósávbanmotortoszigálós" élménye, de...kurv@ sz@r mikor az autóval közlekedő punyadékok (tisztelet a kivételnek) arcán látod az elégedett vigyort: "haha nézd már a köcsög motorost"
Feltöltöttük az aksit és megmértük a töltést, de most minden ok.Én arra gyanakszok, hogy a gyertya miatt volt ez az egész szar.Motorozgatok, amíg itthon vagyok aztán meglássuk, hogy előjön e megint, de remélem nem.A gyertyát majd kicserélem tavaszra.Azért köszi, SEGÍTSÉGET!
hallod madog!
a biztosítékokat neézzed ét mert ha a világítás semm működig + stb... akkor szerintem az a baja! jah és mondjuk a töltésseddel is lehet ,hogy gond van ---persze ha az akssid rossz akkor az a gond ,de ha jó az akssid akkor biztosíték főleg ha be se bírtad indítani
Lehet a gyertyámal van gond ,hogy berángat!Lehet azon a fordulaton kihagy aztán amiatt!Szerintetek? légszürő nem lehet ,power se lehet ,marad a gyertya meg a karburátor ,de sztem a karbuláklásnál se rángatna ugy be ,inkább esne vissza a fordulat.
Hello! Átnéztem az önindítórelét de nincs kicsúszva egy vezeték sem, egyébként én az akkumlátorra gyanakszom, mert álló helyzetben semmi sem működik rajt. Szerintetek? Egyébként milyen akkumlátor kell egy 90es NSR125ösöbe, és kb mennyibe fog fájni? Mert most egy 100cc-s robogó akku van benn ami 12v-os és 3amperes.
Ja és állitottam a poweren most érezhetően 7-től megindul, de nekem nem rángat 8ezernél, és 120ig húz folyamatosan, utána meg igen lassan kúszik fel azóra150ig de sztem ez normális.
Ciao!
Nemrég történt velem egy igen furi dolog. Éppen 140-el csorgok a csabai úton mikor egyszercsak megáll alattam a gép. Hát egy csöppet meglepődtem, de nem lett semmi baj belőle. Utána mikor be akartam indítani, sehogysem akart sikerülni, majd azt vettem észre, hogy a nagy önindítózás közben már a lámpák sem világítanak. Aztán nagynehezen tolás közben sebességben beindult, de nem tudom mi lehetett a gond. Az aksinak ugye nem lenne szabad menet közben lemrülni, de nem tudom miért nem tölt.
Történt már valakivel ilyesmi? Ha igen mi volt a megoldás?
Nekem is ugyan az volt nem harapot vmi jól ,nah most állítottam rajta ,van vmi jelőláés rajta ,de így elég durván huz ,nagyyon fasza !!!Gondolom ez az alap beálítás!Igen ott a bal csavaron állítotttam hogy a kjelölés egymás melett legyen!De nekem rángat 8000 nél nem tom mér ,üresbe meg nem!
hello, írtad h állítottál a poweren, a hengeren lévő RC feliratú fedél alatti csavarokkal csináltad?
Mert én is akarok valamit kezdeni vele, mert pörgögni pörög mint állat, de közel se húz úgy mint a többi NSR.
a Powernek sztem nincs baja mert mondom beindul faszán 6000-7000 felé ,de nyolcnál letilt ,olyat csinál a fordulat számérő ,hogy vissza ugrik 7000 re ,aztán így rángat
a relé az a vázra van fogatva! egy ien kis dobozszerü vmi amibe vezeték megy kövesd azt a vezetéket ami az öninditotol megy fel ! szentem a kormánynyak körül van vhol a tank alatt
hondansr este fel tudsz jöni msn-re???jó lenne mere felvettelek és kérdezni akarok.
héé emberek!! van egy kérdésem.a hátsó lámpa fölötti idomom letört és kéne egy ujj. annak mi a neve?előre is köszi!!
gondolom már sok mindenkinek volt hasonló "leállósávbanmotortoszigálós" élménye, de...kurv@ sz@r mikor az autóval közlekedő punyadékok (tisztelet a kivételnek) arcán látod az elégedett vigyort: "haha nézd már a köcsög motorost"
VALAKI VÉLETLENŰL?
a biztosítékokat neézzed ét mert ha a világítás semm működig + stb... akkor szerintem az a baja! jah és mondjuk a töltésseddel is lehet ,hogy gond van ---persze ha az akssid rossz akkor az a gond ,de ha jó az akssid akkor biztosíték főleg ha be se bírtad indítani
Ja és állitottam a poweren most érezhetően 7-től megindul, de nekem nem rángat 8ezernél, és 120ig húz folyamatosan, utána meg igen lassan kúszik fel azóra150ig de sztem ez normális.
Nemrég történt velem egy igen furi dolog. Éppen 140-el csorgok a csabai úton mikor egyszercsak megáll alattam a gép. Hát egy csöppet meglepődtem, de nem lett semmi baj belőle. Utána mikor be akartam indítani, sehogysem akart sikerülni, majd azt vettem észre, hogy a nagy önindítózás közben már a lámpák sem világítanak. Aztán nagynehezen tolás közben sebességben beindult, de nem tudom mi lehetett a gond. Az aksinak ugye nem lenne szabad menet közben lemrülni, de nem tudom miért nem tölt.
Történt már valakivel ilyesmi? Ha igen mi volt a megoldás?
Mert én is akarok valamit kezdeni vele, mert pörgögni pörög mint állat, de közel se húz úgy mint a többi NSR.