Mondjuk fagyálló sem árt bele, meg télre feltölteni normális szintre az akksit mert
hamar lemerül ha alacsony az elektrolit szintje, de gondolom ezen is túl vagy csak
lemaradt a felsorolásból
Én még a helyedben megnézném a fékolaj szintet is, azért az sem elhanyagolható
biztonsági szempontból
a pro link.es láncfeszitőt is utánna állitanám ha szükséges és ahol lehet zsirozd le a csapágyakat is
(már ahol hozzá lehet férni szétszerelés nélkül is)
Októberben tulaja lettem egy 94-es Honda Nsr-nek. Egy barátomé volt nagyon korrekt állapotban van. Friss müszaki, uj gumik, uj akksi stb. Egyszóval eddig még nagyon teccik, de majd csak jövőre vizsgázik le igazán . esteleg vkinek extra infója mire figyeljek.
Láncspray egyértelmű, kenőolaj egyértelmű, hajtóműolaj egyértelmű, motor fordulatának használata egyértelmű.
Ha vki ezen kivűl felhivja vmire a figyelmem szivesen hallgatom.
Valaki tudna mondani egy net címet ahol egy 1992-es Honda NSR vízhűtéses motorhoz való Polini tuning hengerhez hengerfejtömítést tudnék rendelni ? A pinkmotors.hu és a nagyvas.hu -n nem tudnak és az italmondo.hu-n is csak februárba lenne. Fontos lenne .
Sziasztok. Eladó az NSR-em.91-es,nagyon jó állapotban.Műszaki van rajta.Hátul 99%-os gumi(2hónapos).
Elől már 1 éves körülbelül,de az is jó.Új üléshuzat,2 hónapos aksi. 200.000ft de az nagyon FIX-en.
Nagyon szép a vas, jó vételt csináltál. Hogy eloszlassam a kételyeket, valóban egy NS 125 R-rel van dolgod, az enyém is ilyen. Arról h mit meddig gyártottak, nem tudok mit mondani, tapasztalatokat viszont igen. Nagyon megbízható gép persze az összes japán, de ez híresen az. :) Az enyémben pl 60 ezer km van, 30 ezer óta tuti nem nyúlt hozzá a blokkhoz senki, ma vittem megnézetni: kompresszió: 10,5 és megy mint állat, nem csörög, power tökéletes, nincs semmi baja. Csak benzinre kell költeni, meg olajra... meg a kopó dolgokra, nekem a hátsó gumim fogyott el így télre. Ja és az enyém "88-as gyártmány. Kinézetre 250-es volt a legkisebb bemondás, de volt aki 400-asnak nézte (persze akik még nem láttak ilyet). Egy 400-as bandit mellett álltam a múltkor, nem mondtam volna meg h melyik a nagyobb. :) Egyébként minden igaz rá ami az NSR-re is. Motorja kb ugyanaz (ha jól tudom), kicsit korábban szabályoz le, ennyi különbségről tudok. Teljesítmény gyárilag 26 LE. Azt meg gondolom érezted h nagyon kezes, jól irányítható, ugyanaz mint az nsr... 30-nál simám mész kéz nélkül. :)
Szal grat a géphez még egyszer, sok örömöd lesz benne.
Én mindenképpen japánt kerestem megvétel elött és végülis csak hobbira kell igy maradt a max 125/50.
Mielött megvettem elég alaposan átnéztem, mivel 15 évesen már nem egy makulátlan motor, de úgy
összeségében totál nem látszik meg rajta hogy nagyon nyúzva lett volna és az előző tulaj műszaki
hozzáértéséből kiindulva nagy esélyt láttam rá hogy olcsón meg fogom úszni a javitást (végülis 2300,- ba megállt, ez is csak az olaj ára volt amit cseréltem a váltóban)
Na meg az akksi volt csontra lemerülve meg alig volt benne deszt.viz, mondjuk 12h töltés óta nem volt
vele gond, pedig folyamatosan rajta volt a világitás amióta próbálgattam itt a környéken.
Ráadásul fele annyiért vettem mint amennyire tartották a "95-s NSR-t (igaz azt még aznap megvették a tulajtól amikor kint voltam megnézni).
Szóval abszolút nem bántam meg, márcsak abból is kiindulva hogy a Mitsubishi-m is 20 éves van benne
vagy 140.000 km és még eddig sosem hagyott cserben.
Tulajdonképpen miért is volt két model ebből a tipusból, az NSR volt a drágább v. csak más
piacra gyártották, vagy az NS volt a régebbi és már kifutó modelnek számitott "91-ben ??
Én is ebből következtettem hogy valszeg nem NSR...
Elöl dupla tárcsafék, hátul dobfék, kocka lámpa elöl hátul, kickstart, stb...
Megnéztem elötte egy "95-s NSR-t, mondjuk az sem volt macskalámpás (ha valóban "95-s volt).
Viszont az öninditós és a spoilerezése is más volt, de az enyémről is hiányzik a két elem a spoilerek
és a tank közül (a felfogatások látszanak a vázon ).
Ilyen elemeket be lehet valahonnan szerezni ?
Hosuba-nál próbáltad már ?
Vagy vegyél egy szilikongumi lapot és vágd ki magad (DIY mdszerrel:)
Esetleg hőálló tömitőpaszta, ha nem kapsz sehol...
www.hosuba.hu
Üdv,
Nord
hamar lemerül ha alacsony az elektrolit szintje, de gondolom ezen is túl vagy csak
lemaradt a felsorolásból
Én még a helyedben megnézném a fékolaj szintet is, azért az sem elhanyagolható
biztonsági szempontból
a pro link.es láncfeszitőt is utánna állitanám ha szükséges és ahol lehet zsirozd le a csapágyakat is
(már ahol hozzá lehet férni szétszerelés nélkül is)
Üdv,
Nord
Nagyon fazsa kis motor ez, és bírja a strapát.
Októberben tulaja lettem egy 94-es Honda Nsr-nek. Egy barátomé volt nagyon korrekt állapotban van. Friss müszaki, uj gumik, uj akksi stb. Egyszóval eddig még nagyon teccik, de majd csak jövőre vizsgázik le igazán . esteleg vkinek extra infója mire figyeljek.
Láncspray egyértelmű, kenőolaj egyértelmű, hajtóműolaj egyértelmű, motor fordulatának használata egyértelmű.
Ha vki ezen kivűl felhivja vmire a figyelmem szivesen hallgatom.
Köcce : szevasztok
Egyébként a szám: 3692915
ha valakit érdekel, msn: menesimate@freemail.hu src="/img/smiles/09.gif" align=absmiddle>
Elől már 1 éves körülbelül,de az is jó.Új üléshuzat,2 hónapos aksi. 200.000ft de az nagyon FIX-en.
Nagyon szép a vas, jó vételt csináltál. Hogy eloszlassam a kételyeket, valóban egy NS 125 R-rel van dolgod, az enyém is ilyen. Arról h mit meddig gyártottak, nem tudok mit mondani, tapasztalatokat viszont igen. Nagyon megbízható gép persze az összes japán, de ez híresen az. :) Az enyémben pl 60 ezer km van, 30 ezer óta tuti nem nyúlt hozzá a blokkhoz senki, ma vittem megnézetni: kompresszió: 10,5 és megy mint állat, nem csörög, power tökéletes, nincs semmi baja. Csak benzinre kell költeni, meg olajra... meg a kopó dolgokra, nekem a hátsó gumim fogyott el így télre. Ja és az enyém "88-as gyártmány. Kinézetre 250-es volt a legkisebb bemondás, de volt aki 400-asnak nézte (persze akik még nem láttak ilyet). Egy 400-as bandit mellett álltam a múltkor, nem mondtam volna meg h melyik a nagyobb. :) Egyébként minden igaz rá ami az NSR-re is. Motorja kb ugyanaz (ha jól tudom), kicsit korábban szabályoz le, ennyi különbségről tudok. Teljesítmény gyárilag 26 LE. Azt meg gondolom érezted h nagyon kezes, jól irányítható, ugyanaz mint az nsr... 30-nál simám mész kéz nélkül. :)
Szal grat a géphez még egyszer, sok örömöd lesz benne.
Mielött megvettem elég alaposan átnéztem, mivel 15 évesen már nem egy makulátlan motor, de úgy
összeségében totál nem látszik meg rajta hogy nagyon nyúzva lett volna és az előző tulaj műszaki
hozzáértéséből kiindulva nagy esélyt láttam rá hogy olcsón meg fogom úszni a javitást (végülis 2300,- ba megállt, ez is csak az olaj ára volt amit cseréltem a váltóban)
Na meg az akksi volt csontra lemerülve meg alig volt benne deszt.viz, mondjuk 12h töltés óta nem volt
vele gond, pedig folyamatosan rajta volt a világitás amióta próbálgattam itt a környéken.
Ráadásul fele annyiért vettem mint amennyire tartották a "95-s NSR-t (igaz azt még aznap megvették a tulajtól amikor kint voltam megnézni).
Szóval abszolút nem bántam meg, márcsak abból is kiindulva hogy a Mitsubishi-m is 20 éves van benne
vagy 140.000 km és még eddig sosem hagyott cserben.
Made in Japan rulz
piacra gyártották, vagy az NS volt a régebbi és már kifutó modelnek számitott "91-ben ??
Bye,
Nord
Elöl dupla tárcsafék, hátul dobfék, kocka lámpa elöl hátul, kickstart, stb...
Megnéztem elötte egy "95-s NSR-t, mondjuk az sem volt macskalámpás (ha valóban "95-s volt).
Viszont az öninditós és a spoilerezése is más volt, de az enyémről is hiányzik a két elem a spoilerek
és a tank közül (a felfogatások látszanak a vázon ).
Ilyen elemeket be lehet valahonnan szerezni ?
Ja és a műszerfala is totál más volt