Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit elgépelted.
Nagyon drága volt de megvan az a lényeg.

464-e
Munkám miatt nap mint nap szervizekbe, kereskedésekbe járok. Sokszor hallottam már a használautó/motor piaccal kapcsolatban, hogy ha már az évjárat stimmel, akkor az jó :) :)
Persze nyilván orvos családtól, hétvégi használatban, keveset futott, garázsban tartott nem dohányzó, vezetett szervízkönyves, rendszeresen karbantartott, sérülésmentes, megkímélt motor eladó kihasználatlanság miatt hölgy tulajdonostól:)
enyém is megragadt uj henger minden azt mondta szerelő olyan 150 körül lesz.
2001-be gyártották le az utolsó nsr-t
Hali! Kis segítséget kérnék,vettem egy 2006-os 125 ös nsr-t.Ötvenesként szeretném használni,van valakinek tapasztalata?Előre is kösz
vegyél fel msn re bjanika25@freemail.hu
pontosan miböl áll a felújítás?
nekem is van egy hengerem ami megragadtt és az enyémen is pont ott a kipufogó gátnál van lepattanva, meg lett hónolva
majd tavasszal rakom össze és kipróbálom
ugy tudom hogy a gyári hengerrel és dugóval megy 20-25ezret
túlméretessel max 20ezer de szerintem nem érdemes várni annyit ha már hallani az előjeleket
Egy ragadás nyoma látszik rajta és a kipufogó nyílások között meg van pattanva kicsit a nicasil réteg.
Neked lenne eladó blokkod? Mennyiért adnád? Most 125000 a felújítás akkor már mindegy ha teszek mellé egy kicsit és veszek egy újat.
1-2 helyesírási hiba bocs csak most nem olvastam át
Nem kell azt cserélni évenként...ha frissen hónolják új normális dugószettel(wössner,vertex...) 25-30 000km et el kell mennie...
ok elhiszem de nem tehetem meg h minden évbe cseréljem ezért inkább kényelmesebben megyek vele persze azért én is húzom neki ne lustuljon de most piho van új lamellák kellenek nem birják az ujjonan jött erőket majd karácsony
azt én is tudom hogy nem megy annyit de a többi az simán megy annyit
Hülyeségeket beszélsz...nekem a dugattyúba 15 000km van...gyűrűhézag 0,4mm(0,2-0,7 ig megfelelő) általában sőt szinte mindig a dugattyú 1szerre kopik el a gyűrűkkel! 11000ig még 6.ban is képes kiforogni+60(twhát 145 kg vel)! Nekem crm van 11000en megy 130at...volt egy tuaregünk abb már 20 000on felül van és gyereknek mindig nincs semmi panasza rá...Nem "alapjáraton" voltak használva...meg miért bánná ugyan meg a nikasilos henger,ha esetleg már sok km van a dugószettben? Magyarázd már el....
10000-15000 ezrenként nem árt dugót cserélni mert ha többet mész vele akkor a kis nikacilos hengered meg bánhatja csak azért mondom mert kb 10 éve nsr ezek és volt már pár ilyenem.....
szerintem meg ha télleg jól használod magyarul nem 100 km át pörgeted határig akkor képes annyit el menni én is most újítottam 27 e km vel hajtókar cseppet se lötyög jó olajat kap a dugattyú közepe olvadt meg mert 6 os gyertya volt benne meg a csapággyal volt gond
Az új henger dugóstól 70 ezer ...............
30-40 ezret akkor sem megy el mert a dugatyú nem bír enyit te nagyon okos!csak ha alapjáraton jársz vele.....................
felújítás most írtam le egy henger vagy 70 ezer hajtókar vagy 25 tömítés készlet 6800 csapágyak főtengely 7000 enyi egy felújítás plusz munkadíj az kb 10 ezer!de mi a baja a hengerednek az is szétment?
munkadíjat nem tudom de az nem lenne sok
hajtókar 22000ft
dugattyu 24000ft
uj henger 70000ft
tömítés szett 4500ft
csapágyak meg szimeringeket nemtudom, talán 8000ft
ez idáig 125000ft csak anyag
de ha ez mindet megvennéd akkor elég sokat menne hiba nélkül 30-40ezer km
Jelenleg másfél egy komplett ami a motorban van és egy darabokban de az is teljes. Valószínüleg mindkettő hajtókaros, mert mindkettőnek ugyanolyan kereplő hangja van.

Egy felújítás mennyiből jönne ki? Főtengely felújítás, új henger és dugattyúszett, tömítések akkor gondolom csapágyak szimeringek? A kuplung tökéletes a váltóval van egy kis bibi az 1-es néha többszöri próbálkozásra veszi be de az a másik blokkban jó.

Kb. mennyibe lenne így munkadíjjal?
küld el nekem a ramaty blokkokat aztán összerakok belőle egy normálisat
akkor nem kerülne sok pénzedbe meg nem kell szerelned
mennyi blokk van nálad?
Na igen ha jó...... Fél éve vettem egyet az is tökéletes volt elvileg aztán kiderült ugyan olyan vacak mint a régi.
De nem azt mondom hogy 70-nél többet nem adok érte a dupláját is kifizetem csak jó legyen. Nem arra hajtok hogy zsír új legyen egy 10-20 erez km-ert futott blokk ha jó gazdája volt még szinte tökéletes.
és persze abban semmi nem új gondolom amit a bontóban adnának