Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Eladó a motorom

Itt van 1-2 kép:

http://www.sportmotor.hu/motor...

Extrák: riasztó, 50esként forgalomba iratva! tuning elektorinika, 50es számlap, 2000Km-e volt Új dugó és kuplunglamellák, ha érdekel írj mailt! Megtekinthető Bp 3. ker.

I.Á.: 200e

pckam [kukac] freemail hu -ra
városba poroszkálni nem kell nagy fordulat én 4000-6000 között szoktam tartani
ha meg városon kívül megyek akkor jobban megnyitom a gázt
Mondjuk már a 13-14 is elég kicsit, messze az ideális érték alatt van. Csak hát a súly, meg drágább is lenne egy nagyobb lánckerékpár, meg rondább is
osztom a véleményed haver vagy babetta azzal is lehet spórolni és még átételeznie sem kell
ő csoki nekem egy 165 ös új polini henger van rajta meg elég jó beálítás és kis fordulaton is nagyon jól megy talán 3-7 ezer közt megy a legjobban nyomatékból
értem:)köszi az infot:D
2500 forint és nincs kisebb 12-esnél!
Azért kell rá kisebb hogy jobban gyorsuljon, a végsebesség meg úgyis mind1. Ha poroszkálni akarsz akkor meg így is feljebb tudsz váltani egyet...
Most akkor azt mondod 5000 alatt nem megy, de 6000ig minek kihuzatni?
Én amikor spórólósra vettem a figurát akkor olyan 7-8ig forgattam. Ennyi meg kell neki, mert fordulatra tervezték, ha nem húzod neki akkor nem ég ki rendesen a gyertya meg a kipuffba is jobban rakódik a szmötyi. Spórolni ott van a cbr 125
Még véletlenül se bántanám őket. Éppen csak nemszeretem... A kutyákat és a macskákat... Törpenyulam van, halaim vannak, hugom deguit is csípem, kis guccsipatkányok , a tengerimalacokat meg egyenesen imádom Tehát igazából állatbarát vagyok
szerintem városba tök mindegy mijen van rajta
én nemszeretek városba menni mer mindíg váltogatni kell oda-vissza meg ha elkzd húzni 5000-nél és elváltom akkor kicsit már be lassul aztán megint megindul 5000-nél
az alatt meg nem igen produkál sok mindent
6-7ezerig meg minek kell kihuzatni csak többet fogyaszt
és milyen árba van a 12-es fogaskerék?annál kisebbet lehet még kapni? csak ugy kiváncsiságbol kérdezem:D
nekem is gyári áttétel 13-35 van fönt és 11000 ren megy vele 160 at de van még előre 12 es fogaskerekem azzal 152 mentem,14 esel 165 öt bár szerintem ment volna 170 et elég hideg volt már és az út is elfogyott így nem kínoztam tovább.de szerintem kétkörlámpásra városba 12-35 öt ajálok ha vegyesen mész akkor 13-35 öt.
te nem vagy álatbarát?
nekemse teccenek a mostani motorok
amit ebben az évzredbe csináltak már elég hűlyén néznek ki
még talán 2003-ig jók aztán az után ritka ronda motorokat csnáltak és ez egyre rosszabb lessz
a cica lámpásé annyi
de a régebbié az amit irtam
én amikor vettem a motort megnéztem egyet ami esztétikailag eléggé rosszul nézett ki de elmentem megnézni
beindították, ojan csapágy hangja volt hogy inkább kise próbáltam
aztán megnéztem egy másikat amit meg is vettem
azon minden ugy ált ahogy kell meg a hangja is jó volt
ha kicsit csörög túráztatásnál az még nem nagy baj
ha alapjáraton is csörög az nem jó, azt inkább ne vedd meg mer fel kell ujítani
amit érdemes megnézni még vásárlásnál:
lánckerekek mijen hegyesek, ha nagyon hegyes akkor azt cserélni kell
gumik, ezen nincsen sok néznivaló ugyis látod ha nagyon kopott
féktárcsák, ha igen méj karcolások vannak akkor az a motor sokat ment 40-50ezer km még ha az órája kevesebbet mutat akkor is több km lehet benne, és 5mm vastag a jó féktárcsa
teleszkópokat is megnézheted ha az első ereszti az olajat akkor azt fel kell ujítani nem nagy dolog 4000ft az egész, ja és az tök természetes ha kopog, zörög az első teleszkóp mer ez a tipus ijen de attól még jól rugózik meg csillapít csak kicsit zörög benne valami
a hátsó teleszkóp szokott még elromolni enyém is pattog a hosszu zöttyenőknél de a kis gödröket nem nagyon veszi észre
a kulcsoknak eredetinek kell lenni az a jó
ha ezek közül valami nem stimmel akkor még érdemes megvenni csak alkudozni kell
és jó ha ojat veszel amin van sztender mer akkor télen nem lábon ál a motor meg a kereket is ki lehet venni, persze csak egyet
utólag itt sok alkatrészt be tudsz szerezni elég olcsón
hát nekem a kétkörlámpásom van nekem is sportrendszervan rajta(arrow) de nekem elöl 13 as fogaskerék van hátul nem tudom nem néztem még..a sportlégszürő meg dologba van szoval egyet beszerzek:)
Ha karbit cserélsz nemlessz jobb.. Ha karbit cserélsz.. akkor már tegyél rá sport rendszert. meg esetleg sport légszürőt is. akkor lenne valami értelme.
áttételböl 14-36 az arany középút. úgy jólis gyorsul meg végre is nekem a macskalámpásom 165 öt megy.. igaz sport rendszer van rajta.. meg sport lgszürő 150 es fuvoka. .. stb. :)
Kutyákat sem szeretem Kb annyira nem, mint a macskákat, vagy talán egy picit mégkevésbé szeretem őket. Így ez nem segít. Amúgy meg van egy nagyon erős retró mániám. Sajnos egy olyan betegségben szenvedek hogy nem igazán jönnek be a 90 után készült motorok. Persze van pár kivétel, de az esetek 95%ra igaz ez.
hát először én is áttételt akarok cserélni.. mert a kaerbi az macerásabb sztem vagyis sokan mondaták
Am ja. Ki miben hisz. Van aki Castrol, van ki Repsol, Ipone, Motul és van, aki Stihl párti, meg a többi. Kinek mire jut, vagy miben bízik.

Szerint minden vallás alapja, hogy az Arol2T az nem a mi barátunk...
Ha csak nagyobb karbit raksz rá az nem lesz jó...
14-36 a gyárii áttétel. :)
ez vallási kérdés. Én csak a motul olajat szeretem, abból a 710es tökéletes, 3600 forint literje.

Havernak volt ipone olaj, eper illatú volt tőle a motor, de az 5000 körül van...
2 véglet szokott lenni. 1. aki ajánlja a Sthil olajat, mivel a sthil folyamatosan 13-14ezres fordulaton pörög:: :ezért midnen bizonnyal olyan olajat fejlesztettek ki hozzá? hogy ne főjjön meg a motorja. Tehát sokan ajánlják ezt a 2t motorokba is. (Olcsóbb is)
A 2. véglet meg aki ajánlja a full szintetikus olajat. merthogy ennek a papirjára azvan irva hogy "Full szintetikus".
Tehát... mind a 2 jó bele... én mind a 2 őt kipróbáltam már.. .én jobban megvoltam elégedve a sthil olajjal. De kinek mi. :)
okés,köszi,majd nézek vmit