Minden karbi úgy van kitalálva, hogy a keverékcsavar valahol az elején van, akkor jó a gázreakció, és az alapjárat.
Ha nagyon máshol jó, akkor lehet élni a gyanúperrel, hogy akarbi beállítása nem oké.
szóvba, beálílgtákor, első körben a muálban mondott ufószintet kell belőniu, keverékcsavar valahol a tökig betekerttől 1,5-3 ra kifelé nél, tű amauálban mondott hylen, vagy középnél egyel dúsabb állásban.
Beállításkor én először a tetejét állítom be, ahogy azt próbálgatom, kialakula többi reésze is.
Ahogy melegszik a motor, lehet érezni, mennyire sok vagy kevés az alapjárati keverék, hogy reagál a gázra.
Ha négyütemezve veszi fel hrteen gázra a ordulatot, akkor sokal, ha befulad gyos gázra, de lassúra veszi, akkor kevesel.
Alapjáérat és részterhelésen a gyertya színe nem mérvadó.
Bemelegedés után le lehet próbálni , hogy hirtelen gázrahogy reagál, és magasabb fordualtról hogy ejti el a fprdualtot.
HA nagyon lassan, és bizonytalanul csökken a fordulat, kevesel.
Az eddig leírtakat főleg a keverékcsbarral és alapjárati fuvival eleht szabályozni, és kis mértékben a tűvel.
(nagyobb mértékben a tű alakjával)
HA már az alja,a gázreakció, és afordulatejtés kb oké, ki lehet próbálni.
Lehet, hoyg szegény lesz, ha hirtelen gázra tarakírozással válaszol, akkor sok, ha befullad kevés.
(rendszerint terhelésre hangyányit több kell, mint állóhelyzetben terhelés nélkül)
HA a gyorsítás is oké, mehet a teteje.
A tetejét mindíg föntől lefelé kell fúvókázni, a túl agy tóla kiesbb felé
Legfelülre pusztán bátorság kérdése, hogymenynire mered elvékonyítani.
Itt egy pár kilométeres menet után már lehet gyertyát nézni.
HA középgázról hitelen nyélretépve berángat, de egyenletesen gyorsítva nem, akkor a jet kicsi.
Középról, és nyélről is meg kell próbálni elereszteni, emmyire ejti egyenletesen a fordulatot, mekkorát rán, újra rátéve a tüzet.
Ha ránt egy rendeset, akkor vélhetően sok a teteje-hárombegyede.
ezt a jetel, a főfuvival, és a tűvel lehet kiszedni.
Főleg a talp rész érdekel. De esetleg még a magasságát is megmérhetnéd a talptól a tetejéig, meg a teljes magassága se lenne rosz, esetleg a tetejének a befoglaló méretei és ott is a furattávolságok. Bár a teteje annyira nem lényeg.
Hatlapfejű csavar, amiből szépen ki lehet laposfejű csavarhúzóval csavarni a fúvókádat, az a hatlapfejű csavar csak arra szolgál hogy gyorsan lehessen fúvókát cserélni
Szia! nem jó a fúvoka phbh 28fs karbim van annak egy ien hatlap fejü csavar a fuvókája! Van iened? Ha igen akkor holnap reggel vissza teszem a ládába ami most nálam van!
Sziasztok!
Keresek, egy jó állapotú komplett blokkot! Karbi és gyújtás nem lényeg de akár azzal együtt is érdekel! Csak kifogástalan állpotú érdekelne olyan tulajtól aki garanciát is vállal rá, hogy rendben van. Ha van valakinek eladó vagy láttatok valahol, tudtok valakinek szóljatok. Az árban biztosan megegyezünk!
Ha van hozzá egy sport kipufogó rendszer az is jöhet!
Nyíregyházán van valakinek macskalámpás NSR?
Ha nagyon máshol jó, akkor lehet élni a gyanúperrel, hogy akarbi beállítása nem oké.
szóvba, beálílgtákor, első körben a muálban mondott ufószintet kell belőniu, keverékcsavar valahol a tökig betekerttől 1,5-3 ra kifelé nél, tű amauálban mondott hylen, vagy középnél egyel dúsabb állásban.
Beállításkor én először a tetejét állítom be, ahogy azt próbálgatom, kialakula többi reésze is.
Ahogy melegszik a motor, lehet érezni, mennyire sok vagy kevés az alapjárati keverék, hogy reagál a gázra.
Ha négyütemezve veszi fel hrteen gázra a ordulatot, akkor sokal, ha befulad gyos gázra, de lassúra veszi, akkor kevesel.
Alapjáérat és részterhelésen a gyertya színe nem mérvadó.
Bemelegedés után le lehet próbálni , hogy hirtelen gázrahogy reagál, és magasabb fordualtról hogy ejti el a fprdualtot.
HA nagyon lassan, és bizonytalanul csökken a fordulat, kevesel.
Az eddig leírtakat főleg a keverékcsbarral és alapjárati fuvival eleht szabályozni, és kis mértékben a tűvel.
(nagyobb mértékben a tű alakjával)
HA már az alja,a gázreakció, és afordulatejtés kb oké, ki lehet próbálni.
Lehet, hoyg szegény lesz, ha hirtelen gázra tarakírozással válaszol, akkor sok, ha befullad kevés.
(rendszerint terhelésre hangyányit több kell, mint állóhelyzetben terhelés nélkül)
HA a gyorsítás is oké, mehet a teteje.
A tetejét mindíg föntől lefelé kell fúvókázni, a túl agy tóla kiesbb felé
Legfelülre pusztán bátorság kérdése, hogymenynire mered elvékonyítani.
Itt egy pár kilométeres menet után már lehet gyertyát nézni.
HA középgázról hitelen nyélretépve berángat, de egyenletesen gyorsítva nem, akkor a jet kicsi.
Középról, és nyélről is meg kell próbálni elereszteni, emmyire ejti egyenletesen a fordulatot, mekkorát rán, újra rátéve a tüzet.
Ha ránt egy rendeset, akkor vélhetően sok a teteje-hárombegyede.
ezt a jetel, a főfuvival, és a tűvel lehet kiszedni.
Itt a greg bender oldalon megtalálod az ufószintet azt érdemes lelelenőrizni, utána nem tudok mást mondani: érzéssel.
A karbi beálíltás ha csak nagyjából írom le, akkor is egy gépelt oldalba nemigen fér bele...
Üdv
link
Én úgy hallottam, hogy a Mo.-ra beszállított macskalámpás NSR-ek le vannak fojtva.
Hol van bennük ez a fojtás?
Feltételezem, hogy eredeti karbi van a moccodon
(delrrotyó phbh 28akármi)
Pont mint a többiek is írták, itt a főfuvi tartója egyben az ufóházat is rögzíti.
Kiveszed a hatlapfejű izét, csavhúzóval kicsavarod belőle a főfuvit, beteszed amit csináltam, és ha beleteláltál a méretbe akkor szüret.
Ha érdekel dobj 1 e-mailt.
hord93@freemail.hu
csak a talp részét kell?
Keresek, egy jó állapotú komplett blokkot! Karbi és gyújtás nem lényeg de akár azzal együtt is érdekel! Csak kifogástalan állpotú érdekelne olyan tulajtól aki garanciát is vállal rá, hogy rendben van. Ha van valakinek eladó vagy láttatok valahol, tudtok valakinek szóljatok. Az árban biztosan megegyezünk!
Ha van hozzá egy sport kipufogó rendszer az is jöhet!
Írjatok!
Szóval lecentizzem az nsr henger likait?