Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak kutyalámpás van Niretházán
Sziasztok!
Nyíregyházán van valakinek macskalámpás NSR?
Minden karbi úgy van kitalálva, hogy a keverékcsavar valahol az elején van, akkor jó a gázreakció, és az alapjárat.
Ha nagyon máshol jó, akkor lehet élni a gyanúperrel, hogy akarbi beállítása nem oké.

szóvba, beálílgtákor, első körben a muálban mondott ufószintet kell belőniu, keverékcsavar valahol a tökig betekerttől 1,5-3 ra kifelé nél, tű amauálban mondott hylen, vagy középnél egyel dúsabb állásban.

Beállításkor én először a tetejét állítom be, ahogy azt próbálgatom, kialakula többi reésze is.
Ahogy melegszik a motor, lehet érezni, mennyire sok vagy kevés az alapjárati keverék, hogy reagál a gázra.
Ha négyütemezve veszi fel hrteen gázra a ordulatot, akkor sokal, ha befulad gyos gázra, de lassúra veszi, akkor kevesel.
Alapjáérat és részterhelésen a gyertya színe nem mérvadó.

Bemelegedés után le lehet próbálni , hogy hirtelen gázrahogy reagál, és magasabb fordualtról hogy ejti el a fprdualtot.
HA nagyon lassan, és bizonytalanul csökken a fordulat, kevesel.
Az eddig leírtakat főleg a keverékcsbarral és alapjárati fuvival eleht szabályozni, és kis mértékben a tűvel.
(nagyobb mértékben a tű alakjával)

HA már az alja,a gázreakció, és afordulatejtés kb oké, ki lehet próbálni.
Lehet, hoyg szegény lesz, ha hirtelen gázra tarakírozással válaszol, akkor sok, ha befullad kevés.
(rendszerint terhelésre hangyányit több kell, mint állóhelyzetben terhelés nélkül)
HA a gyorsítás is oké, mehet a teteje.
A tetejét mindíg föntől lefelé kell fúvókázni, a túl agy tóla kiesbb felé

Legfelülre pusztán bátorság kérdése, hogymenynire mered elvékonyítani.
Itt egy pár kilométeres menet után már lehet gyertyát nézni.

HA középgázról hitelen nyélretépve berángat, de egyenletesen gyorsítva nem, akkor a jet kicsi.

Középról, és nyélről is meg kell próbálni elereszteni, emmyire ejti egyenletesen a fordulatot, mekkorát rán, újra rátéve a tüzet.
Ha ránt egy rendeset, akkor vélhetően sok a teteje-hárombegyede.
ezt a jetel, a főfuvival, és a tűvel lehet kiszedni.
Csak annyi kéne hogy az elején a levegőcsavar és alapjárati csavar mennyire van kitekerve beszerelés elött ontantól tudom csak erre nem emlékszem!
Huúúú.

Itt a greg bender oldalon megtalálod az ufószintet azt érdemes lelelenőrizni, utána nem tudok mást mondani: érzéssel.

A karbi beálíltás ha csak nagyjából írom le, akkor is egy gépelt oldalba nemigen fér bele...
Bull adsz egy e-mail cimet vagy valamit mert van kezelőszervem amit keresel?
Üdv
Ok kösz! Megcsináltam. Légyszi azt mond már meg, hogy álitsam be karbit?
Ne mond neki, hogy szívócsonk, mert kivágja a membránházból az áramlásterelő elemet:)
Köszi.
Itt látszik amiről értekeztünk:
link
szivócsonk, kipufogó, gyujtás elektronika
Hali!
Én úgy hallottam, hogy a Mo.-ra beszállított macskalámpás NSR-ek le vannak fojtva.
Hol van bennük ez a fojtás?
Szasz!

Feltételezem, hogy eredeti karbi van a moccodon
(delrrotyó phbh 28akármi)

Pont mint a többiek is írták, itt a főfuvi tartója egyben az ufóházat is rögzíti.

Kiveszed a hatlapfejű izét, csavhúzóval kicsavarod belőle a főfuvit, beteszed amit csináltam, és ha beleteláltál a méretbe akkor szüret.
Főleg a talp rész érdekel. De esetleg még a magasságát is megmérhetnéd a talptól a tetejéig, meg a teljes magassága se lenne rosz, esetleg a tetejének a befoglaló méretei és ott is a furattávolságok. Bár a teteje annyira nem lényeg.
Ráér. Nem sürgős a dolog. Csak tényleg akkor ha van rá fölös időd.
Nekem van bal oldali kezelőszervem.
Ha érdekel dobj 1 e-mailt.
hord93@freemail.hu
holnapra tényleg megmérem a hengert
csak a talp részét kell?
Hatlapfejű csavar, amiből szépen ki lehet laposfejű csavarhúzóval csavarni a fúvókádat, az a hatlapfejű csavar csak arra szolgál hogy gyorsan lehessen fúvókát cserélni
az a nagy csavar ami fölfogatja az uszóházat az a főfuvóka vagyis abbol még ki kell valahogy csavarni a fuvókát és belerakni az ujat
Aki nsr 125f et bont szoljon! Kormány ball odlali kezelőszerve kéne meg a fényszoró és a konzolja!
Szia! nem jó a fúvoka phbh 28fs karbim van annak egy ien hatlap fejü csavar a fuvókája! Van iened? Ha igen akkor holnap reggel vissza teszem a ládába ami most nálam van!
kipufogó henger reszelés,péssáv,könyítések,polír karterház összébb vétele,de gondolom te értesz ezekhez ha tuningolni akarsz!....
Sziasztok!
Keresek, egy jó állapotú komplett blokkot! Karbi és gyújtás nem lényeg de akár azzal együtt is érdekel! Csak kifogástalan állpotú érdekelne olyan tulajtól aki garanciát is vállal rá, hogy rendben van. Ha van valakinek eladó vagy láttatok valahol, tudtok valakinek szóljatok. Az árban biztosan megegyezünk!
Ha van hozzá egy sport kipufogó rendszer az is jöhet!

Írjatok!
Légyszíves
NAmostakkor kell a krazhengerméret vagy nem?

Szóval lecentizzem az nsr henger likait?