ha belerakta a kopott hengerbe a dugót, attól bizony törhet, mivel a prox csak nicasilos hengerbe gyárt dugót, vagy alapméretes hüvelyesbe, mert csak százados túlméretek vannak belőle.
Ezért kérdeztem az illesztést.....
több kérdés is felmerül, mielőtt ki lehetne jelenteni, hogy a dudó a hibás, mert álltalában nem az.
Milyen illeszéssel raktad össze a hengert?
Meg lett-e fúrva, vagy hónolva a henger összerakás előtt?
edig egy márka nékűli dugo volt benne azt legaláb kátszer gyűrúztem és semi baja nem volt neki belle vetem prox dugot 800km ment szerinte enyt ér a 23800ft dugo
sziasztok!
Lenne egy 125ös nsr amit meg tudnék venni. 2000es évj.
Egy olyan problémája lenne ennek a motornak hogy a komplett első idomokat kéne cserélni mert csusztak vele. Két oldalsó idom, fejidom, lámpabúra. Szerintetek mennyiért lehetne ezt beszerezni és hogy egyáltalán megéri e ? Jah meg a munka vele....
Csak egy sport-,vagy univerzális dob kellene. Az meg van rohadva. Lefújtam hőállóval, meg felpolíroztam, de ugye az sem örökös. Még meg is jegyezték, hogy "Újat vettél?". Aztán mondtam,hogy sasoljon be a végén...:S
Viszont a lényeg, hogy jelenleg várom a cigánkőccsönt... vagy valami pénzbéli kisegítést. XD
Ha otthol csinálod te... a festék gitt, meg ilyenek kb 16 ból bőven kijön... nekem két színü a motorom... fekete fehér.. itt egy kép... :)
Én házilag festettem. ha festő csinálta volna.. olyan35 be állt volna meg.
Eladnám sok feleslegessé vált NSR alkatrészem nagyon olcsón.
Ennél olcsóbban garantálom hogy ezekhez az alkatrészekhez nem tudsz hozzá jutni.
Egyben van külön is.
Eladni szeretném nem árulni.
Csak ami a képeken van + egy macskalámpás segédváz.
hord93@freemail.hu
Én imádom a kék színt, főleg ezt a kéket, kb elélveztem mikor kész lett megvannak az eredeti matricái, de nem raktam fel nem tom miért, de maradt 1-2 képem az eredeti fényezésről, nem is tudom az se volt rossz...
nem nem érted M.O-on forgaloma állítva 50esként, szalmegállít rendőrbácsi a csessztetősebb fajta, bekérz a központba az alvázszámodat, visszaszolnak h nincs körözés kiadva és mittomén mikor 50esként forgalomba beírva... megfelel?
Van akinek az extra, mert elég sok motoros autós jogsival használja, és ezzel már nem kell babrálnia, használhatja 50-esként. Persze nem osztom ezt a véleményt, akkor már legyen jóféle 125-ös:))
Ezért kérdeztem az illesztést.....
Az is látszik, hogy alul akadt fel valamin.
ennek becsületes hangja is lehetett.
Milyen illeszéssel raktad össze a hengert?
Meg lett-e fúrva, vagy hónolva a henger összerakás előtt?
nem hüvelyes a motorod?
Akkor csinál ilyet, ha alul leér, vagy ha belefordul az ablakba.
Lenne egy 125ös nsr amit meg tudnék venni. 2000es évj.
Egy olyan problémája lenne ennek a motornak hogy a komplett első idomokat kéne cserélni mert csusztak vele. Két oldalsó idom, fejidom, lámpabúra. Szerintetek mennyiért lehetne ezt beszerezni és hogy egyáltalán megéri e ? Jah meg a munka vele....
Viszont a lényeg, hogy jelenleg várom a cigánkőccsönt... vagy valami pénzbéli kisegítést. XD
Van NSF 125 re való első féknyergem, hátsó fék és váltókarom eladó, gondolom nem sokban különbözik az NSR-től.
Mert az van itthol még 1 :P:)
Én házilag festettem. ha festő csinálta volna.. olyan35 be állt volna meg.
Ennél olcsóbban garantálom hogy ezekhez az alkatrészekhez nem tudsz hozzá jutni.
Egyben van külön is.
Eladni szeretném nem árulni.
Csak ami a képeken van + egy macskalámpás segédváz.
hord93@freemail.hu