Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

power széria tartozék, de szerintem apró félreértés van itt... Én maradnék a kipufogó szelep elnevezésnél, és a kipufogó szelep arra jó hogy alacsony fordulaton is használható lehessen.
25 ezer kmnél már illik dugattyút cserélni benne. Tehát ha ezt még nem tették meg, akkor rögtön ezzel kell kezdeni. Egy dugó olyan 20-30 márkától függően, hónolással+szervízdíj amiért szétkapják a motort+tömítések+hűtőfolyadék.
Fojtatlan NSR 27 paci, ez az SP 33 körül van.
a blokk ugyan az a régibe és az ujba is csak az uj le van fojtva hogy ne legyen ojan erős meg sok rajta a biztonsági elektronika
a régi motorokat nem fojtották és azok gyárilag 30le
Baszki ez egy limitált NSR 125 SP. Kurva ritka, gyárilag sport kipufogó, 100% fojtatlan, komolyabb CDI mint a sima "R" változaton, módosított hengerfej stb.. Ha ezen minden rendben lenne 180 at menne végre.
Helló.
Szeretnék venni egy 1999 nsr.(Még nem választotam)
Segítséget szeretnék kérni a választásban és a vételben is tőletek.
Még nincs tapasztalatom ilyen téren(mikor jó,nem jó a gép)
Nagyon nagy gond-e a 25e feleti -km, már úgyértem kb menyit bir le menni. Mondjuk 30e van benne normál hajtásal gyári álapot...menyit birnák még bele hajtani?
A szervízelés menyibe fog nekem fájni. Megbízhatóság_? Fel fóralni menyire nehéz? Látható,halható jelei a lehajtot motornak_?
Tipus hibák? stb.

Ja és a power az széria tartozék vagy nem__?
Valaki ha tudna egy részletes infót adni azt meg köszöném...
Szerintem semmivel sem volt benne több anyag...
régebbi nsr ekre mondják hogy azok még anyagból voltak...mi a külömbség? oktassatok:D
köszi szépen:)....énis beleszerettem csak ugye azt nem tudom hogy miaz amiben más mint egy eredeti macskalámpás és tuti hogy fojtott mert power sem nyit teljesen ki kipufojtás is van benne meg elektronika fojtás és végét még nem próbáltam igy télen de már 140 felett mentem vele...kicsit félve:D
igen igen ezaz az enyém 93 as mondjuk :) de ő az
fasza,jól néz ki(Y)
aa berugós? ilyet se láttam még macskalámpásba
http://www.motorcyclespecs.co....

régebbi sp. ez is berugós :)
gyári blokknak kellene lennie mert átment az eredetiségi vizsgán és az sp-k berugósak és öninditó mentesek de megvan a heje ..
De tetszik hogy van rajta berugókar
Érdekes. Élőben még nem is láttam ilyet
Hát ha jobban belegondolok, mivel ez rendszámos, és gondolom feltűnt volna ha nem stimmel a blokkszám, ezért lehet csak annyi a megoldás hogy crm jobbos dekli van fent, és van egy tippem rá hogy a honda ugyanazt a blokkot használta fel itt is, de ezt nem tudom :P
Vagy nagyon kellett valakinek a berugókar, vagy eldobták és ez a dekli volt kéznél ki tudja :)
Hát crm blokk gyanús.
sztem ebbe nem gyári blokk van
nem láttam még macskalámpásbol berugósat
biztos hogy ez fojtott motor?
mer szerintem ez nincsen lefojtva
mennyi a végsebessége?
ezekhez elég ocsón lehet venni alkatrészt
kopó alkatrészeket sok helyen árulnak
ami meg nem kopó azt használtan meg bontásbol lehet venni
köszi szépen dobom be könyvjelzők kőzé és nézegetem...csak haverom tette a bogarat a fülembe hogy nemkapni hozzá alkatrészt..mondjuk nem széthajtani akarom de hát henger dugó meg ijenek:D
ha minden igaz mennek a képek...
nemtudok róla hogy lenne magyar leirása
én csomó ideig nem tudtam semmit az enyémrőm mikor megvettem de lassacskán rengeteg mindent megtudtam róla itt a fórumon meg más külföldi oldalakon
keresgetni kell és akkor te is találsz
hirtelen ezeket tudom mutatni:
http://www.125stradali.com/cat...
http://www.motorcyclespecs
.co....
Dobsz fel képeket?
kiváncsi vagyok rá
üdv skacok szert tettem egy fojtott 125 ös honda nsr sp re...macskalámpás ez mivel kölömbösik a többi macskalámpásról?...magyarul nemigen találtam rolla igy hirtelen olvasnivalót tudtok nekem linkelni? előre is örök hála