Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

legalábbis tartósan
Inkább vegyél egy nagyobb motort, vagy vegyél erre nagyobb hengert, 160as, 180as hengereket lehet rá kapni.

Vagy ha 125öst akarsz tuningolni, akkor ami még értelmes, az nagyobb karbi, membrántuning, rezó. De 125öst tuningolod akkor növelni kell a fordulatszámot, egyre pörgősebb gépet kapsz, csodák nincsenek, így alul meg nem fog menni... Ami utcán nem nyerő. Nem véletlenül vannak ezek 30 Le környékén, ez az ésszerű határ amit utcára ennyi ccmből ki lehet hozni.
Ez nem olyan szerkezet, hogy az ember nekiessen egy patareszelővel. A Szimónál is, de itt főleg nagyon pontos számítások vannak, ahhoz, hogy tökéletesen működjön a motor. Ki tudja, hogy az ember miféle galibát okoz egy síktetős dugóval. Persze a gyártók is készítenek ilyesmit, de azután van számolva(Prox és társaik)....
hát a henger reszelésen gondolkoztam csak nem nagyon merek belevágni:D a karteres témárol nem halottam még:D simonak csinálta haver ezt a reszelés de a dugó tetjét is reszelte 2 napig birta aztán meghalt a simo:D
azért vettem a régit mer egyszerübb mint az ujabb
nincsen benne fojtás
Nem vagyok egyedül hadilábon a kilométerekkel...
Helló nekem 90-es kör lámpásom van 17 e vettem 3 éve 27 volt most benne most esett át a generálon de 13-38 as áttétel megy 140 et :D kényelmes én nem fáradtam el rajta eddig én is gyári festéssel vettem
meg ha kapja a jó olajat akkor igazából kínozhatod is mert nekem még nem volt hajtórúd se cserélve cseppet se lötyögött és pörgettem mindig most sajnos 1 kicsit vissza kel fognom magam :S
meddig tart a bejáratás alu hengernél ?
áá látom írkáljátok kiében hány kmer van.
nos az enyém egy 92 es F tipus, és röpke 58200 kmer van benne.
és a mi napig is a környék legjobb motorja. haver 5 ével fiatalabb RS ét megfogom vele.
vége 160 körül van. és minden pöpec rajta.
igaz én úgy vettem meg a gépet hogy kb 5000 kmer lehetett az egész blokkjában mert előző tulaja szinte az utolsó csavarig cserélt benne mindent. a váltótól a dugóig a főtengelyen át a csapágyakig mindent, szóval nagy szerencsém volt vele.
de ha rajtam múlik ez a motor amíg nálam lessz kitűnő műszaki állapotnak fog örvendei azt garantálhatom.
Plusz benne az a 17es felni, az jól tud jönni ha nem kell napokat keresgélni hogy normális minőségű és emellett normális árú gumit találjon az ember.

Sajna másról nem tudok írni mert nekem csak régi kockalámpás volt. De a váz és a futómű is más, így talán stabilabb lehet. A blokk meg alapjaiban ugyanaz. De ha egy budapesti odaadja egy karikára a macskalámpását én nagyon szívesen megírom hogy mennyire érezni a különbségeket
Kinézet izlés kérdése. Nekem nem tetszik a cicalámpás, rühellem a macskákat, ne legyen már a motornak is macskaszeme
Csoki elfogult vagy eléggé a dupla körlámpások mellet gondolom azért mert neked is az van de ha belegondolsz józan ésszel akkor valószínűleg jobb az újabb mint esztétikára mint felszeltségileg.
De ez eléggé szubjektív.
Az enyém 93-as, és sajnos 43000 km van benne.:S
Kicsit csörög talán. Vagyis a láncvédő csörgött, de az már elcsitult, mert meg lett igazítva, szóval a zaj mérséklődött, de a 160-at viszi mindenképpen. Egy festés ráfért, ezért most csavarjaira van bontva... vagy inkább lenne, ha minden csavar benne lenne. A vázból is hiányzott pl.
Itt jön be az "előző tulaj" dolog.
enyém már 18 éves és csak 19000km van benne festése is gyári
régebben egy lány használta aztán 6 évet ált
énmeg megvettem tőle tavaj, akkor volt benne 13500km
szerintem valós km van benne mer egyszer szétszedtem a műszerfalat hogy kitakarítsam a port meg ki kellett cserélni egy égőt
és nem láttam semmi gányolást
tavasszal ráférne már egy dugó csere mer kicsit csörög meg már nem ojan erős 6.-ba mint amikor vettem
majd tavasszal megnézem mijen dugattyu van benne és akkor kiderül hogy tényleg lehet-e benne ennyi km
LIKE az utolsót.... így van a dolog. Viszont hozzátenném, hogy valószínűleg az újabb nincs úgy széthajtva és szebb is... bár ez ugye függ a tulajdonosoktól.
a régebbi olcsóbb az ujabb meg drágább
a régebbi erősebb az uj meg gyengébb, bár vannak ojanok akik már minden fojtást kiszedtek belőle
meg azt mondta valaki hogy az ujabb az nem kényelmes
és az ujabnak nagyobb a csomagtartója de nem sokkal
és az uj tele van bonyolult elektronikával: nem indul el középsztenderen a régi meg megy mindehogyan
a régebbinek nagyobb a hátsó kereke 18" az ujnak meg 17"
Mégis miben tud többet?:) Van valahol erre valami összehasonlítás esetleg neten?
Szerintem az újabbat vegyed, ha van rá lehetőséged!
Azért milyen durva lehetett 94-ben a trabik meg a skodák mellett.
Ezek szerint 1994-ben volt komolyabb típusváltás? A típusokon belül pedig jóval kevesebb a különbség? Megéri ezek szerint a macskalámpást venni inkább, ha találok olyat is olcsóbban?
Van a macskalámpás, ami az új, meg van a régi, a duplakereklámpás és kockalámpás, ami ugyanaz, csak az egyiken nincs idom, az az F-es, nekem ilyen volt.
A macskalámpást 94-től 03-ig gyártották.
Jól sejtem, hogy ez összefüggésben van a gyártás évével?:) Gondolom ezek újabbak, 2000 körüli verziók tán :) Akkor van a kerek, a szögletes, és a macskalámpás? (Meg mint tudjuk nyíregyen a kutyalámpások :D )
Ezt. :)
Villámkérdés: mit hívnak macskalámpás NSR-nek?:)
Valaki nem tud nekem 125 f jc 20 hoz első lámpát lámpa tartóval együtt kábelel mindenestül és kilométer óra alatti müszer falat?
ok köszi!