Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bőrruha vs normál ruha

Sziasztok:)

A héten benéztem egy motoros boltba felmérni a terepet ruhaügyben, milyen árak vannak mostanság.
Mivel tapasztalatom nincs, ezért inkább titeket kérdeznélek. Amit eddig sikerült kihámoznom:
Sima anyagruha:
- kicsit kényelmesebb
- szellősebb,
- jobban idomítható időjárási viszonyokhoz (bélések, ilyesmi)
- általában vízálló
Bőrruha:
- tartósabb
- szebb
- általában nem vízhatlan
- külön kezelést igényel

Ezek alapján még mindig nem vagyok meggyőzve, hogy melyiket érdemes:) Most talán picit a rendes nem bőr ruha felé hallok, mert szeretném gyakran használni a gépet, munkába járásra is, naponta, és talán fontosabb, hogy alakítható legyen a környezetnek megfelelően.

Ti mit gondoltok?:)
sokszor én is ijen nagyokkal megyek motorozni
aztán mindíg lemaradok ha kiérünk egy falubol mert énnekem kell néhány km mire utolérem őket
még csak most lett vége a nyárnak te meg már megin a nyárra készülsz
amugy én a hidegbe is használom a motort nem kell várni arra hogy nyár legyen
bőrruha most pihen egy darabig de a cordura az nem
Egyszerű NGK BR9ECS-t ír normál, és BP10ES-t versenykörülményekhez a Bibliánk. Meg Denso-ék W27ESR-U -ja, és W37ESR-U -ja ajánlott.
Ha ismernél,megmosolyognád az első mondatodat. Akkor megyek kis fordulaton,ha valami falun,városon át kell óvakodnom. Amúgy meg, amit megy... Ezek erre vannak kitalálva,ezt szeretik. Ilyen társasággal járok motorozni,ami alant a képen van,ha nem muszály,nem hátráltatom őket túlzottan.
Akkor lehet nem forgattad a gépet.
Én utánnaérdeklődtem ám ezeknek a speckó gyertyáknak, platina, iridium, anyámkínja, azt mondták nekem, hogy az inkább versenyzésre való, ha mindig koppgázon közlekedsz.
Az én Wolfomnak nem tetszett a platinaelektródás NGK EVX 9,viszont gond nélkül ment kb 5000-et egy noname 6-os gyertyával. Fura,de ez van.
Akkor nagy mázlid van
nekem sokéig 6-ossal ment
Manuálban is benne van, télen 8as gyertya való bele, normális körülmények között 9es, és sivatagban mehet bele a 10es Legalábbis a 250es leírásában ez van. Nsr 125nél már nem emlékszem mit írnak elő gyárilag, de az tuti hogy hidegebb időben egyel kisebb kell bele.
Biztosan tudod milyen az, amikor vágysz valamire, de aztán sok sok várakozás után bebaszik az egész... én kétségbe estem.
vegyél bele egy uj gyertyát mer tavaj télen én is igy voltam mint most te
amikor bejött a hideg idő nem indult a motor sehogyan pedig volt szikra meg minden
simsonbol átraktam a gyertyát az nsr-be és elsőre indult
aztán vettem bele normális gyertyát
nem nem macskalámpáshoz
én még senkit nem vittem az nsr-el
akkor én is eladjam mer nincsen kihasználva?
ha te csak azért tartod a motort hogy mindíg fuvarozz valakit akkor nem vagy jó motoros
Nincsmit :D
Mind1 :D Majd kiderül most nem foglalkozok vele, majd ha jön a jó idő... mind1 azért köszi:)
Nézd meg ,hogy van e szikra haver. :):) ha nincs akkor trafó, v elektronika.
Barbit tisztisd ki.. azis baj lehet... nekem volt olyan h eltömödött, nemkapott benzint és nemindult. :) De ha nemjössz rá.. legegyszerübb elviszed Petinek... és megmondja a frankót :D:D
Eddig is így kellett tennem, mert haverom később fejezte be a jogsit, és nincs is vas alatt. Másik haver az meg soha sem ér rá.:S

Én meg mindenkitől messze vagyok....
Keress kontakt hibát. Ha indításkor leszívja az aksit, akkor valami zárja a kört. Ha tolásra sem indul, akkor meg végképp.
sajnos el kell,hogy keserítselek
az NS1 idomja nem jó az NSR-re.
ilyen állapotban amint írtad.örülj ha 50et kapsz érte de ez természetesen a vevőtől is függ,meg a motor további állapotától,gumik milyen állapotúak,az idomok jók e,stb......
Szia,

Lehet, hogy nekem lenne hozzá 50cc kell?
Sziasztok! Ma megpróbáltam be indítani a vasat... és semmi... :S Az aksi fel volt töltve... le is merítette... maradt a be tolás... tolom tolom semmi... :S feladtam... szerintetek mi lehet a baj? :S Lehet a hideg? nemvágom :S
*idomot
indomon nem tudjátok hol tudnék venni ?