szia szóval egy új henger 70 ezer egy főtengej prox erősített hajtókar 25 ezer csapágyak koyo 10 ezerkörül plusz ez egy blokk szal a 60-70 ezeres ha jó akkor vedd meg mert anyiért ajándék.
Igen de csak hibátlan állpotú érdekel! Kifizetem amennyit kérsz de csak úgy ha garanciát vállalsz rá, hogy minden rendben van benne. Ha megérkezik átnézem, beszerelem pár napon belül, de pl ha hibás a nicasil réteg nincs benne kompresszió, rossz a váltó vagy a főtengely, ereszetenek a szimeringek, csörög vagy bármi hibát találok már küldöm is vissza.
Nézelődtem eddig két helyen találtam komplett blokkot jc22-esekből az egyiket 60-ért a másikat 70-ért adnák. De ezek állapotáról még nem tudok semmit egyenlőre. Nem tudom mennyire tartod a tied de biztosan meg tudunk egyezni.
Üdv mindenkinek olyan kérdésem lenne hogy szeretnék venni motort 90 100 e forint értékben de csak autós jogsim van ezért 125/50 80/50 ccm-es nsr re gondoltam nem tudom hogy mi lenne a legjobb vagy hogy oldható meg,ja és pesrze a bokámat se üssem meg
A hengerem még elmegy a dugóban sincs még 1000km-sem. De van rajta már egy kis kicasil hiba a két kipufogó nyílás között. De az igazság az, hogy nincs kedvem nekiállni felújítani. Eddig minden motoromnál ezt csináltam már unom a sok szerelgetést. Az Apriliámat is 0-ról építettem újjá. Most megtehetem, hogy vegyek egy új jó blokkot meg egy két apróságot. Semmi kedvem a régivel küszködni. Majd megmarad tartaléknak.
szerintem egyszerűbb ha a 250 es nsr blokkot rakod bele.
az sokkal jobb.
menne elég rendesen a gépezet.
mert azért a 125 ös cbr blokk, hát... akkor már inkább megyek babettával.
Ne viccelj ezért már veszek egy új motort. Még ha 100.000Ft-ot mondanak rá akkor elgondolkozok rajta de azért ez irreálisan sok.
Egy 8-10 ezer km-ert futott blokkot adna valaki 80.000Ft körül akkor azt mondom oké az még reális, 70-ért árulnak cbr125 blokkot akkor inkább beleoperálom azt!
50-esként megy és élő biztosításom van rá amire eddig csak az alvázszámot kellett feltüntetni szóval a motorszám nem lényeg. Felújítani nem akarom a henger sem 100%már szóval egyben akarok egy új blokkot a régivel nem szenvedek.
Azt mondtad van neked otthon még pár cuccod hozzá. Na most ha veszel egy új blokkot, akkor azon nem fog stimmelni a motorszám, ez még 50esen is probléma lehet, mert biztosítónál már egy másik motorszám van lejelentve, vagy már idén vetted? Mert ha jól rémlik akkor idéntől már nem kell beleírni a motorszámot az adásvételibe. Amúgy amennyi idő alatt hajkurászol egy blokkot, már rég kész lenne a felújított blokkod, ami biztos hogy jó, és ha már úgyse számít a pénz...
Amúgy nem tudom mi baja a gépednek, de egy dugó csere és egy főtengely felújítás legrosszabb esetre számolva 60, erre rájön egy tömítéskészlet, meg olaj, bár ugye az egy bontott blokknál is rájönne, de ha minden csapágyat és szimeringet kicserélsz benne akkor is kijösz 90 alá, és akkor egy vadi új blokkod van.
Ha a hengered is kuka, az más kérdés :) Akkor már tényleg megéri egy másik blokkot venni.
Igen de csak hibátlan állpotú érdekel! Kifizetem amennyit kérsz de csak úgy ha garanciát vállalsz rá, hogy minden rendben van benne. Ha megérkezik átnézem, beszerelem pár napon belül, de pl ha hibás a nicasil réteg nincs benne kompresszió, rossz a váltó vagy a főtengely, ereszetenek a szimeringek, csörög vagy bármi hibát találok már küldöm is vissza.
Nézelődtem eddig két helyen találtam komplett blokkot jc22-esekből az egyiket 60-ért a másikat 70-ért adnák. De ezek állapotáról még nem tudok semmit egyenlőre. Nem tudom mennyire tartod a tied de biztosan meg tudunk egyezni.
Előre is köszi
az sokkal jobb.
menne elég rendesen a gépezet.
mert azért a 125 ös cbr blokk, hát... akkor már inkább megyek babettával.
Egy 8-10 ezer km-ert futott blokkot adna valaki 80.000Ft körül akkor azt mondom oké az még reális, 70-ért árulnak cbr125 blokkot akkor inkább beleoperálom azt!
akkor most mi? ez 100% os ilyet kerestél.
Tudok hozni gyári új komplett ára:425.000ft.
Ennyiért már veszek a 3x komolyabb motort.
Amúgy nem tudom mi baja a gépednek, de egy dugó csere és egy főtengely felújítás legrosszabb esetre számolva 60, erre rájön egy tömítéskészlet, meg olaj, bár ugye az egy bontott blokknál is rájönne, de ha minden csapágyat és szimeringet kicserélsz benne akkor is kijösz 90 alá, és akkor egy vadi új blokkod van.
Ha a hengered is kuka, az más kérdés :) Akkor már tényleg megéri egy másik blokkot venni.
Nekem Raidenem van abba is lehet?
Üdv
Nsr-re van egy eladó kipufogóm, fojtott.
4ezer az ára!
e-mail: cicfarok2@citromail.hu