Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nekem full alapként ment ora szerint 145-150 körül de nem akarok hülyeséget mondani.. most nyáron lett teljesen felujjtiva ujj henger dugo minden mert megszorult és most még nem koppoltam de nyáron kapott még egy arrow rezot csak a dob az ilyen "házi"gyátmány:Dde 12-ig leforog egész hamar:)
én repsol moto competiciont szoktam rakni bele
olcsóbb mint a castrol power1 2t de szerintem ugyan ojan jó mindegyik
meg agip speed 2t is jó bele azt még nem próbáltam
van aki meg azt valja hogy motul a leg jobb
szóval min 150 az alap,mondjuk elég komoly gép már.nem szeretném hogy szétesne alattam.és 150 annak mennyire tip-top állapotnak kéne lennie?jó gumik,motorikusan jó, csak esztétikai hibákkal?
gyári áttétellel van akinek megy 160-at
enyém csak 150-et ment a nyáron mert 11000-nél nem pörög tovább
és gyári áttételem van 13-35
oksa
thx
Az angolok "rókaszemű"-nek mondják pl. . Magyarföldön meg mindenki másképp.
a stihl az stihl-hez van kifejlesztve
az akármijen moto 2t az meg direkt nagyteljesítményű motorhoz
egyik spanomnak a 125-ös af1-én olyan van már bizniszbe akartam verni vele csak hát neki is kell:D de ha vkinek van esetleg csere érdekel ha ugyvan:)
a racing az nem jó bele mer azt a benzinhez kell keverni
ojat kell venni ami nem racing
Tehát a nevével van bajod ? :)
Ha kutyalámpásnak hívnák... akkor már tetszene ? :)
Asszem van dellotyónak 39-es VHSB-je, talán rámegy, meg ennek kisebbjei 34-es pl az Apriliákról. Ha valaki biztosat tud, az ide is mondhatja...
jól mondod
van ameik elfordul és van ojan ami nem fordul
a fordulósbol van több
100-ért nem vennék ijet
műszaki nélkül 150 műszakival 250 a reális ár ha minden működik rajta és nem csörömpöl
Hát azért... annak ellentmondanék, hogy a régebbi jobban megy, a mai nsr ek 80% ába kb már nincs fojtás.
A kerék.. hát az meg ... szerintem jobba 17 es... Utazás szempontjából is.. és döntögetés szempontjából is.
Mellesleg... sokkal könnyeb rá gumit találni.. Mivel a mai sportmotorokon is 17 es felnivan. :)
Nahugye!
áttételből hanyas lenne az ideális h jol pörögjön és mennyen is? meg karbibol? most van rajta a gyári delorto 28-as. és itt a gépem:d h tudjuk milyenről beszélünk:D
azis igaz:S
Tökmind1, ha ránézel nem látszik, ha meg bevizsgálják ugyanannyira kapsz érte mintha 125ös lenne...
énis power 1 re gondoltam
Stihl-ről mit gondoltok?
Castrol Power 1 Racing 2T vagy Repsol
Sziasztok
szept 26-án vettem egy cicalámpást,tele olajtartállyal,azóta mentem vele 1100km-t és már kezd néha bevillogni az olajlámpa...akitől vettem a motort az külföldről hozta és kárdeztem is tőle hogy milyen olaj van bene és hogy milyet tegyek bele?

a csávó azt mondta h Stihl olajat vegyek bele,mert az a fasza,az a jó,azzal birja
nemtudom h mekreckírozzam vagy mik a tapasztalaitok,vagy mit tudtok ajánlani mit tegyek bele?

nem akarok kibaszni magammal se,meg a motorral se
125 vagy 160 teljesen mind1. 2kilóig annyit vernek rád már, ha csak 80ccm is, amennyit akarnak.
? Én ezt nem igazán ismerem így. Az enyém körlámpás és lehet állítani a dőlésszögét. Ha valaki érti az mondja el nekem is.

Én 120-ért vettem és kb annyi baja volt, hogy le volt lakva... időszakos dolgok nem voltak elvégezve, mint pl.: olajcsere, gyertyacsere, ki lett pucolva a karbi, meg kap egy festést és még pár dolog...
Értem:) hát köszi szépen mindenkinek!okosodtam ebből is:D csak ugye gondolkoztam én is nagyobb hengerbe csak igyis örülök h nem kurnak érte a rendőrök mivel "50"-es:D
szervusztok sokat olvasgattam régebben a forumot,és hát az MZ-t kihagyom,és nézek vlami JC20as Fes NSR-t
ügye ebből 2 fajta van?amelyiken elforog a lámpa,és amelyik fix?
100-150 körül mennyire éri venni egy ilyen gépet?írhatnátok pár infót
Jah!
Vagy ugye, ha tudsz az áttételezésen alakítani... akkor jöhet a nagyobb erő, mert nem fog túlforogni a motor.