Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát azt elfelejtettem.... megpróbálom leirni: a könyöktöl, ahogy beér a kiszélesedö részbe volt egy katalizátor szerű cucc, ami meg egy kb40es zárt csövel folytatódott és az ment ki hátul a dobba, szóval a rezó része nem igen volt kihasználva
Utána néztem ,tény hogy gyárilag 10w40-es olaj kell a gépbe,kicsit nem jól emlékeztem az én olajamra IPONE SAE 80/90-es volt benne amit egy 25 éve motorszerelő ajánlott nekem és nagyon elégedett voltam vele,télen is könnyen indult a motor.
átiratást az adásvételt követő 15napon belül intézni kell. Miután megvetted érdemes megnézni az első és a hátsó fékbetétek mivoltát, nehogy fejreállj vele. És az olajpumpát is célszerű megnézni, hogy jól legyen beállítva a motor, különben megakad. Talán ez a két legalapvetőbb dolog miután már hozzádkerült a motor.
Adás-vételi szerződésből új fajta van idén, én is megszívtam vele, mert bementem a hivatalba, és elküldtek azzal, hogy az új kell. Ez 4 indigós lapból áll. Nekem postáznom kellett Székesfehérvárra az előző tulajnak, hogy írja már alá.
A szimering felül nagyon fain, de a koszt tényleg ki kellene mosni. Viszont akkor ezek szerint maradhat így? Kijött minden folyadék?
Hali megint :)

Nézelődök, és véletlenszerűen bukkanok folyamatosan hasznos infokra, de esetleg mint öreg motorosok, tudtok mondani pár oldalt, amit hasznos olvasgatni kezdő motorosoknak? Karbantartás, vásárlás, felszerelések, jogi dolgok, miegymás :) Vagy mire érdemes keresni google-ben?
Célszerű a zaccot kimosni belőle, ráadásul, a szimmering is szinte garantáltan gatya, érdemes szétszedni, és rendesen megcsinálni.
Én olyan 40 körül jöttem ki a papírosokkal augusztusban.
Csók az NSR családnak!

Lehetséges az elméletben, hogy úgy cseréltem olajat az első teleszkópban, hogy: kikaptam a szimeringel rendelkező csavart.... majd vipoláncső és fecskendő segítségével leszívtam.

Na most. Én manualban úgy olvastam, hogy 2,6 deci olajnak kell lenni-e száranként. Én leszívtam az egyik szárból 0,5 decit, a másikból 0,7-et. A biztonság kedvéért 2 dl ment vissza. 15w40-ből. A villa kézzel történő összenyomásra 5 centi helyett 2,5 centit mozog... van videó is ha szükségeltetik a diagnózishoz.

Lehetséges, hogy maradt még benne olaj?
átiratást, amihez kell: -új műszaki (15000 körül van azt hiszem, de általában a motorokat még érvényes műszakival adják el így ez kiesik) - eredetvizsga, talán ez is 15000 körül lehet? Új törzskönyv és ccm vagy teljesítményadó (2500forint körül). Ezeket még biztos ki kell fizetni, de az árakban nem vagyok biztos.
Mindenképp tiszta papírost szeretnék, még akkor is, ha kicsit költségesebb. Jogsi, rendszám, miegymás. Nem akarok kockáztatni :) Tehát a konklúzió az, hogy mindenképp érdemes inkább vizsgáztatott, rendszámost venni?

Gondolom ilyenkor van valami adásvételi, ez külön kerül valamibe? Milyen költségeim lesznek? Amire eddig számoltam:
- motor vételi ára
- jogsi
- ruha, sisak
- alap felújítások
- benzinköltség
- biztosítás

Mit hagytam ki?:)
Nem. Sima 125ös, csak vagy nem volt jogsija rá a tulajnak, vagy alapból valami szürkeimport, olasz papírokkal, amit nem iratnak át, inkább írnak egy adásvételit amiben 50ccm szerepel, teljesen illegális, és a rendrők is simán rá tudnak jönni...
Nekem is volt ilyen motorom, kettő is, és hát eléggé parás...
Szia,

50-es gép alatt 50-re leszabályzott nsr-re kell gondolni? Nekem még nem 100%-osan tiszta ez a 125/50 téma, de már kezdem sejteni :)
Hello.

Télen tényleg kicsit olcsóbbak szoktak lenni, viszont pont ezért kevesebben is árulnak motorokat, viszont jó kis dolgokat ki lehet fogni. Viszont ha bejön a nagy hideg, akkor tapasztalat nélkül, mivel ugye nincs jogsid elég necces motort próbálgatni, anélkül meg kockázatos megvenni egy gépet. 50es gépeket meg gyakran azért 50esek mert valami gond volt a papírjaival, tehát ha rendszámosat akarsz szerintem felejtsd el...
Sziasztok:)

Teljesen új vagyok mind motoros körökben, mind NSR téren. Az elmúlt hónapokban valamiért elkezdtem használt motorokat nézegetni neten, és egyszer csak megpillantottam, egyszerűen egyből beleszerettem, és azóta is ilyet akarok:) (Konkrétan egy NSR 125 R volt az, amit megláttam:))

Semmi tapasztalatom nincs még, jogosítvány se, szerelési tapasztalatok se, de műszaki hátteremmel úgy gondolom elboldogulok majd vele.

Látom már bőven sokan írtatok a témában, ha nem haragszotok, most nincs kedvem végiglapozni 1200 oldalt, hogy van-e releváns információ nekem:)

Eddig letöltöttem a service manualt, olvasgatom, nézegetem, és várok a decemberre, hogy legyen pénzem, illetve azt hallottam, hogy télen nyilván olcsóbbak a használt motorok, mert télen senki nem használja őket (ez mennyire helytálló?)

Találtam már mindenféle árakat, de nem tudom, hogy milyen áron lenne érdemes megvenni a gépet. Mindenképp 200 alatt szeretnék rá költeni legelső körben, találtam többfélét is már így novemberben, van rendszámos, rendszám nélküli, agyonhasznált, meg állítólag jó állapotban levő.. Mennyit érdemes rákölteni egy vásárlásra? A télen még tudok hozzávenni alkatrészeket, és legalább bütykölni is megtanulom reményeim szerint:)

Másik, hogy rendszámmal szeretném használni majd, 125-ösként. Érdemes eleve rendszámost venni, vagy ha nem, akkor mennyibe kerül a rendszámoztatás, avagy mennyivel érdemes rendszám nélkülit olcsóbban megvenni, mint rendszámost? Az járja, hogy ha rendszámos, akkor a papírok biztos rendben vannak, és csak ezért is megéri rendszámost venni használtan. Erről mit gondoltok?

Mindenfajta tanács jól jönne igazából, bármi, ami hasznos lehet:)
körlámpás nsr-hez van valakinek elfekvőben tank?
jaja az a bilincs hiányzik róla amivel a hengere lehet fogatni.
na de már megoldottam. elég maszek megoldás de a francba is működik.
hello mindenki nekem kellene egy honda nsr 125 re visszapillantó tükör ha tud valaki segitsen elöre is köszönom
csináltál képet a belsejéröl?
vagy arrol hogy mi volt benne
nem tudom pontosan hogy mire gondolsz
az a bilincs nincsen meg ami rászorítja a kipufogót a hengerre?
vagy a tömítés? mer amit vissza irtak neked ott a tömítést irták hogy miböl lehet csinálni
nekem gyári matrica van a deknin ahol az olajat kell beönteni és ott castrol gtz 10w40-es olajat ir bele 7,5dl
igen jó mindegyik hezz legalább is nekem 165 ös van eladó az jó mindegyikre sőt a honda crm 125 re is
sziaztok jo lenne ha tudna segiteni sajnos nen értek a hengerekhez -honda nsr125 hengert ajálotak polini henger az jo e? mert az enyém -92-93-évi kőrlámpáshoz akkarom megveni
oylasmi lesz.
Azért, mert homoszekszuális digó szemétládák :)

NAmost, az semmi, hogy 0,75 valaminek az emelkedése(ami nyilván az 0,8 ba bele fog menni ha kicsit is laza valamelyik, és méret alatt van)

szóval, az egyik karburátorgyár, vidám 5,5x0,75 ös menetü fuvikat gyárt.

Há nóórmális?

Ilyen buzi metsző a földön nincs.
(illetve van, csak hülyének néznek, ha iylet akarsz venni:)

Szóval szerintem azért van ez így, mert ha normál menetű cucc lenne, minden ezstergályos fosná a fuvikat, így meg nem, mert meg kell hozzá venni a drága metszőt.

Tehát szépen megveszed a gyártól a kb 50 forint értékű fuvit 600 forintért.
(vagy veszel attól a geci neppertől, aki rárállt némelyik fuvira)
Tehát tőlem:)