De a ládába is bedobhatod tesom ott lakik nem fog eltünni! Beraghatom a zsetont én is és akkor oda mészkiveszed fuvit emg ott hagyod a ládába nem viszik ell! Nekem mindkettő variáció megfelel igazábol dönsd ell h jobb neked.
üdv mindenkinek! van egy nsr-em és motorikusan kicsit tuningolni akarom:D 125-ös 50-es papirokkal és ezért nemm is szeretnék nagyobb hengert bele rakni:Dezen kivül mit ajánlottok, mivel probálkozzak?
Szigetszentmiklóson lakom csak még oda vagyok bejelentve! DE csepelen edzek kajak-kenu telepen reggel 9 és délután 3 egésznap csepelen tartozkodok ha egy találkát megtudunk beszélni az is jó!
Hát kíváncsi volnék a hengertalp furatátmérőire, és a furattávolságokra is. Meg igazából a hengertalpnál a felömlők méreteire, legalább úgy nagyjából. Azt tudom hogy van itt az oldalon egy 360as NSR de annak a tulaja nem ír túl gyakran, meg elég lenéző is, hogy minek is akarok én faragni az faszság, hát persze, ha más csinálja akkor igen. Na de a lényeg hogy nsr 125 hengerből kicsit sokkal több van mint a 250es hengerből, hajtókart meg úgyis cseréltetni fogok(125ös nsr csapszegje úgy tudom nem akkora mint a 250esé, ennek utánnajárok).
Nsr 125 henger lenne jó. Valami azt súgja hogy nem hasonlít erre az rd125 dx egyik hengere sem Vagy van otthon a polcon 125 nsr henger? Nekem csak suzuki rg henger van a polcon
Csomagtér az akkor hogy legalább egy eü/forgalmi/jogsi/snickers kombó belefér.
Utas meg súlyfüggő, arra szerintem eléggé érzékeny. Egy 50 kilós csajszi(vagy nemcsajszi) nem vészes, gyorsulásból elég sokat levesz, meg fekvőrendőrőkön érdemes vigyázni. Nehezebb emberrel meg szerintem már elég vacak. Mondjuk én alapból 100 kiló környékén vagyok. Emellé még 80 kiló felül hátra, ha havert le kell dobni a buszmegállóba mondjuk, akkor az még belefér, de így 5 kmnél messzebb nem mennék vele az tuti.
Próbálj ki valamit. Egy fecskendővel küldj be a gyertyanyíláson egy kis benyát, de óvatosan, a mocskot ne mosd bele, csak a furatba spriccelj( ). Aztán indítózz, ha beindul, márpedig illik neki párat durrantania, akkor valami a benzinellátással lesz, ha így se csinál semmit, akkor lehet valami komolyabb. De akkor sokminden lehet, főtengelyszimering, rossz karbibeállítással együtt nem valószínű hogy beindul a gép. Vagy hengerfejtömítésnél kifúj, bár ezt azért észre tudod venni, a hűtővizet azért nézd meg milyen színű, hirtelen több tippem nincs. Ha szikrád ad akkor valószínű hogy jó helyen is adja, mivel ezeken nem lehet elállítani, és én nem láttam még olyan cdi hibát hogy szikrát adjon de rossz helyre, akkor inkább egyáltalán nem ad. Persze attól még hogy én sosem hallottam ilyenről...
ahogy tanulmányozom a dolgokat, egyre több dolog merül fel bennem. Csomagtér:) Van NSR-ben? Mekkora? Mi fér bele gyakorlatban? A plusz terhelések (csomag, utas) mennyiben befolyásolja a gép fogyasztását/manőverezhetőségét? Bocs, ha megint amatőr kérdések:)
Akkor holnap du. beteszem a postaládába.
mit mérjek?
Hát kíváncsi volnék a hengertalp furatátmérőire, és a furattávolságokra is. Meg igazából a hengertalpnál a felömlők méreteire, legalább úgy nagyjából. Azt tudom hogy van itt az oldalon egy 360as NSR de annak a tulaja nem ír túl gyakran, meg elég lenéző is, hogy minek is akarok én faragni az faszság, hát persze, ha más csinálja akkor igen. Na de a lényeg hogy nsr 125 hengerből kicsit sokkal több van mint a 250es hengerből, hajtókart meg úgyis cseréltetni fogok(125ös nsr csapszegje úgy tudom nem akkora mint a 250esé, ennek utánnajárok).
És igen van nsr hengerem, kérlekszépen:)
(just jóvoltából két darabban:)
("makesztem bazeg?" :)
Volt már rá példa, hogy lelevegősödött a tank. pl.
Velem is megtörtént már!
Nincs véletlenül valamelyikőtöknek egy jó állapotú hátsó féktárcsája a JC22-hez?
Köszi előre is a választ!
Utas meg súlyfüggő, arra szerintem eléggé érzékeny. Egy 50 kilós csajszi(vagy nemcsajszi) nem vészes, gyorsulásból elég sokat levesz, meg fekvőrendőrőkön érdemes vigyázni. Nehezebb emberrel meg szerintem már elég vacak. Mondjuk én alapból 100 kiló környékén vagyok. Emellé még 80 kiló felül hátra, ha havert le kell dobni a buszmegállóba mondjuk, akkor az még belefér, de így 5 kmnél messzebb nem mennék vele az tuti.
ahogy tanulmányozom a dolgokat, egyre több dolog merül fel bennem. Csomagtér:) Van NSR-ben? Mekkora? Mi fér bele gyakorlatban? A plusz terhelések (csomag, utas) mennyiben befolyásolja a gép fogyasztását/manőverezhetőségét? Bocs, ha megint amatőr kérdések:)