Szerintem a powert álítsd vissza!
Ha a powerrel gond lenne akkor 8000-ig sem húzna.
Mikor nyit a power(pl: 7000) előtte nem dadog meg erőtlen kb: 6000-től 7 ig és csak utánna húz?
nekem is volt ien nekem az volt a baja h az öninditoreléröl lecsuszott a vezeték de lehet h szénkeféd bár nemhiszem! vagy érintkezés baj van az inditomotoron
Hali Srácok!
Lenne egy kérdésem :Mitől csinálja azt a gép hogy 8000 nél megrángat aztán a mutató ugrál 8000-7000 között!Poweron mi az ideális beálítás ,ha tudtok vmi képet mutassatok ,mert azon állítottam aztán ezér csinálja!Nem volt nyomaték 8000 után azé állítottam most nagyon brutálisan huz de csak 8000 ig!
hali skacok! Tegnap el akartam indítani az nsr-em, önindítozott kb 1 mp-ig aztán egyik pillanatról a másikra abbahagyta , hiába nyomom az önindítot nem csinál semmit csak az akku felöl jön egy nagyon halk kattogó hang, a lámpa is csak menet közben világít, álló helyzetben egyedül a visszajelzők működnek de azok is csak néhány másodperc után gyulladnak ki. Az akkut feltöltöttem de nem oldódott meg a probléma, de amúgy tolásra indul a gép. Előre is kössz a válaszokat!
csáó!
Mondjuk a 2000es évjáratú honda NSR alapjáraton, tuningok nélkül meg mit tom én kb mennyit megy???És milyen hangja van a mocinak mert én azt szeretném 1szer meghallgatni?
Ezt az NSR-t néztem:http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=44991
Sztetek mennyi bele az a gyújtás elektronika ami a tiltás kiveszi belőle?? mert ez az nsr csak 110et megy
Most szeretnék venni egy másik motort de nem tudom hogy milyet vegyek
Egyik haveromnak van egy Cagiva mitója megvette 280 000 ft ért és utána egyből ráköltött 100 000 ft(meg kellett furni) de csak 25000 km t ment
Egy másik haverom meg van egy suzuki rg je és abban is van 20000 km és még nem volt szétbontva
Nem tom hogy a japán motorok megbizhatobbak mint az olasz motorok???
120 000 ft ért már jó honda nsr t adnak vagy mtx et???
Vagy esetleg!Még arra gondoltam hogy fognak két gyűrűt mind a kettőt lecsiszolják a felére és 2 fél gyűrűből tesznek össze 1-et amit két klön pózba tudnak forgatni így nem lessz rés a gyűrű hézagánál megmarad a kompresszió és csökken a súrlódás!én még erre tudnék tippelni
Szevasztok!
Most akarok venni 1 honda NSR 125 2000es évjárat körülit! Nem vok valami nagy motor szakértő de meg tudnátok mondani hogy mit nézzek meg a vételnél és hogy milyen hangja van a mocinak mert én azt szeretném megtudni a legjobban hogy milyen a hangja?Köszke
Amit én láttam egygyűrűs dugot az ugyanugy nézett ki mint a többgyűrűs!De ha belegondolsz a 4 üteműnél csak azért van több gyűrű mert a kompresszió gyűrű mellett még van egy olajlehuzó és egy olajátersztő gyűrű.Elvileg az egy gyűrű is tud elegendő kompressziot csinálni csak az élettartalma csökken jelentössen de vele eggyütt a surlodás is!
Sziasztok!
Lenne egy fontos kérdésem!
Valszeg jövőhéten veszek egy Honda NS 125 F tipusú motort, és szeretnék hozzá egy olcsó, de jó :P kipufógórendszert vagy csak végdobot.
de nem tudom milyet milyen márkát és hol vegyem...
ebben kérném segítségeteket
mindenkinek előre is köszönöm!
Gondoltam!
Azt nem értem hogy: a 2 ütemű motoroknál a gyűrűk fixen állnak( hogy ne akadjanak be a szívócsonkba meg ilyesmibe asszem ) nem úgy mint a 4üteműeknél, azért 2-3 gyűrűsek a kétüteműek mert a gyűrűk nem érnek teljesen össze és ott elmegy a kompresszió ezt kiküszöbölték mert a több gyűrűt külömböző állásokban tettek bele így jobban zár, nem szökik el a kompresszió csak nagyon minimális mértékben(már szinte jelentéktelen) de ha egy gyűrű van akkor annál már azért eléggé elszökik ezért vagyok kíváncsi hogy mien megoldású a gyűrűzése a motornak!Vagy gyárilag olyan hogy teljeskörben rá van öntve?
De az sem jó mert a gyűrűnek más a hőtágulása mint a dugattyúnak!
Ezt nem vágom!
Mien az az egygyűrűs dugó?Gondolok valamire de ha az amire gondolok akkor annak nincsen sok értelme.
azt gondolom hogy 2-3 gyűrű helyett egy van de az mien?
Szerintem is.
2003-nál fiatalabb 125ccm-es hondát csak cbr-ben láttam!Az meg... mindegy ezt inkább hagyuk(:
De biztos hogy anyira új motort akarsz venni?
Ha igen mi miatt?
Hello! tudna valaki nekem egy képet küldeni a power (RC) szelepről, vagy el tudná mondani h hol van a motorban (gondolom a karbinál lehet)? (egy 90 es honda nsr125r-röl van szó) Meg esetleg azt h a hengeren van egy RC feliratú fém fedél és alatta van egy tárcsa szerű valami, amibe kettő bowden megy be. Ezzel lehet állitani a kipuff szelepen?
kicsit szalacsisra sikerült :D
Ha a powerrel gond lenne akkor 8000-ig sem húzna.
Mikor nyit a power(pl: 7000) előtte nem dadog meg erőtlen kb: 6000-től 7 ig és csak utánna húz?