Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A powert csak menetben tod igazán letesztelni leginkább 2-3ban. megérzed ha nyit(7-8000). Ha elvigyorodsz jó, egyébként nézz másik vasat...
közkérdés : a macskalámpást 93-ban már gyártották?
Szerintem nemmkapsz 2002-esnél fiatalabbat 500e alatt
Sziasztok.Valaki aki tud honda nsr-t eladot az írjon a maks@freemail.hu -ra
Kb.fél milla magaságáig 2002 es évjárattól!!
Akit érdekel Aprilia af1 50 az is írjon!!
Hát kérlek!
Kikúrtúl fogalmam sincs hogy lehet megnézni hogy menyi idős, talán ha megmutatod egy olyan szerelőnek aki kifejezetten hondaákkal foglalkozik akkor szerintem biztos talál benne olyan gyári alkatrészt ami a tiedban van de egy régebbe vagy újabb nsr-ben más vagy nincs és ez alapján megmondaná hogy mikori!
Én csak erre tudnék gondolni!
Ezért meg nemhiszem hogy kérnek pénzt hacsak nem kell hozzá szétszedni!
Fúúú!Évjárat?
Azt majd holnapra kitalálom
Megnézem a mocimat hátha van rajta valami érdemleges amiből lehet következtetni és akkor szólok hogy mit lehetne megpróbálni!
Mert igazán ezzel én még sosem foglalkoztam, de anyit tudok hogy a simpsonon az alvázszámmal együtt volt az évjárata meg a súlya egy aluminium lemezen, legalábbis nekem úgy volt!
Majd nézek valamit!
Hát... a szelep ellenőrzéséről anyit tudok hogy ha ráadod a gyújtást akkor kattan egyet(ellenőrzi magát) vagy ha lecsutkázod akkor jobb oldalt van egy pici átlátszó müanyag az a power vezérlője(asszem) és ott egy kis göbnek vagy rúdnak mittom én mien kell hátulról előre mozogni ütközéstől ütközésig egy ilyen kis sínszerűségben ha nem akkor az hibás vagy le van tapadva!
Ha nem jól tudom akkor javítsatok vagy egészítsetek ki mert nem vagyok benne 100%-ig biztos
Hi!

Bocsi csak egy picit félreértettelek!
Bár vagy 3-szor átolvastam a válaszod. (Amit ez úton is köszönök!)

Abban tudnál segíteni, hogy a power-t hogy lehet ellenőrizni vagy az évjárat pontos megállapításában?

Köszi.
Üdv.
Mit kell még részletezzek?
Mostmár kicsit zavarban vagyok mert nem tudom hogy mi van
Ha egy kicsi idom meg van repedve akkor szard le mert festéssel együtt meg müanyagmunkával egyött kijön kb 5ezerből
Vagy inkább írd le hogy mit akarsz még tudni és amiben tudok segítek!
Mire vagy még kíváncsi?
Én ezeket nézném meg első sorba!
Mert észrevettél valamit vagy én írtam hülyeséget ?
Ezt most nem értem!
Akarom mondani: nyit
Hi!

Én úgy emlékeztem, hogy 6000-nél nyít (ezekszerint rosszul).

Nem tudjátok véletlenül, hogy kiderül-e valamiből a motor gyártási ideje? (alvázszám vagy motorszám) - természetesen 125-ös NSR-nél.
Gyárilag 7000-nél nyit a szelep!
Sziasztok!

Köszönöm a választ! Az 5 liter nem veszélyes, de a 8-10 az már komoly.
Csak zárójelben: (az miért jó, hogy csak 8000-nél nyít a power?)

Üdv.
sgab
sqab::::nekem a power szelep 8000-körül felett nyit
ha nyittatod a szelepet mértem egy átlagfogyasztást és akkor 8-10 litert evett. de ez csak pillanatnyi fogyasztás volt
ha nem nyit akkor olyan 5 liter
nekem végülis ennyit eszik de nekem más mint a többi régebbi NSR.
de majd meglátod
Azaz Dj.Dr!
Hy Dr. DJ!
Leereszteni talán csak úgy lehet h leszeded a hűtőrácsról az egyik csövet azt annyi....
A tank alatt van a hűtősapka, ott tudod feltölteni.
sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem körlámpás nsr-em van.hogy tudok rajta hüttővízet csrélni???
Már nézegettem de sehol nem találtam leeresztőt.
Ja és hol lehet feltölteni???az ülés alatt???
Az meg a másik hogy szét kell hozzá kapnom a fél mocimat

üdv. Dj.Dr
Sziasztok!

Köszönöm a segítséget! Azért még egy-párat kérdeznék ha nem gond.

A power szelepet hogy tudom ellenőrizni hogy jó-e? Odáig rendben, hogy a gyújtás ráadásakor hallani kéne egy kis zümmögő hangot (ha jól tudom), és 5-6000 körül bekapcsol-e. Ezenkivül?

Shephard: Tényleg kimeritő válasz volt! Azért egy picit részleteznéd mi az a csomó dolog amire figyelni kell (természetesen a felsoroltakon kivül)?

Davidbanner: Ha megkérdezhetem mennyi az a sok ha "nyittatom" a power-t? - és hány liter ha nagypapás vagyok?

Pincemély tisztelettel:
sgab


Ui.: Ha Sephard megint megcsillogtatja író-i vénáját (és szakmai tudását) akkor kérlek ne bántsátok, inkább rám haragudjatok!
okés!Én a télen gyűjtök a felújításra!
Tényleg menyibe vetted?
Ok felőlem. De a télen én sem leszek tétlen
Maximum tavasszal
most jön két hónap eltiltás péntektől
Tavaszra rakom rendbe a mocit(adig lesz zs)
Már nem olyan mint a képen! Kicsit törött itt ott és dugógyűrűs
Kérlek széppen most nem rég mért haver autóval melettem hídról le 100-105-öt csutkán
volt egy kis incidens és azóta nem megy csak anyit!
jelenleg örülök hogy egyáltalán beindul!
de az incidens előtt is szar volt a.azt mondta a fazon akitől vettem hogy 2000km múlva vegyek bele egy új dugógyűrűt!De szerintem attól már nem menne többet csak jobban mert akkor már túl sok lenne!
Ha tavaszra nem csavarokból fog állni akkor mehetünk ütni.
És a tied hol a adja le a 41 LE-t??? ha szabad kérdeznem .Nem raktam bele ricinust,98-as benzin+Castrol A747 és egy kevés oktánszám növelő adalék.De sima 95-ös +Motul 800-al is tudja a 185-t. Nem túlságosan gyári a gép SP kategóriának megfelelően van átépítve csak sajna most nincs fent csak az utcai henger ezzel ment 185-t és ad le 30 LE-t. a SP-hengerrel és az egygyűrűs dugóval nem tom pontosan hogy mik lesznek az adatok de a cél kb 42 LE főtengelyen és 200 km/h. De ha jól látom debreceni vagy ha gondolod egyszer összefuthatunk.
Hogy a picsába megy 185-öt 30Le-vel?Az kurva sok az enyém 41Le és úgy mentem vele kb 2kilót!
Micsináltál vele?Raktál bele ricinus olajat?
Amugy a két gép ugyanaz csak az idom más .most jelen pillanatban 185 km/h a vége olyan 30 LE környékén van és kicsivel 130 kiló alatt van.Most sajnos egy kicsit gyengécske meg sok a plusz súly de télen elég komoly változások lesznek
Néztem a mocidat de nem a pályát hanem az utcait, mit megy az a gép?tulajdonságai ha szabad kérdeznem ?