A powert csak menetben tod igazán letesztelni leginkább 2-3ban. megérzed ha nyit(7-8000). Ha elvigyorodsz jó, egyébként nézz másik vasat...
közkérdés : a macskalámpást 93-ban már gyártották?
Sziasztok.Valaki aki tud honda nsr-t eladot az írjon a maks@freemail.hu -ra
Kb.fél milla magaságáig 2002 es évjárattól!!
Akit érdekel Aprilia af1 50 az is írjon!!
Hát kérlek!
Kikúrtúl fogalmam sincs hogy lehet megnézni hogy menyi idős, talán ha megmutatod egy olyan szerelőnek aki kifejezetten hondaákkal foglalkozik akkor szerintem biztos talál benne olyan gyári alkatrészt ami a tiedban van de egy régebbe vagy újabb nsr-ben más vagy nincs és ez alapján megmondaná hogy mikori!
Én csak erre tudnék gondolni!
Ezért meg nemhiszem hogy kérnek pénzt hacsak nem kell hozzá szétszedni!
Fúúú!Évjárat?
Azt majd holnapra kitalálom
Megnézem a mocimat hátha van rajta valami érdemleges amiből lehet következtetni és akkor szólok hogy mit lehetne megpróbálni!
Mert igazán ezzel én még sosem foglalkoztam, de anyit tudok hogy a simpsonon az alvázszámmal együtt volt az évjárata meg a súlya egy aluminium lemezen, legalábbis nekem úgy volt!
Majd nézek valamit!
Hát... a szelep ellenőrzéséről anyit tudok hogy ha ráadod a gyújtást akkor kattan egyet(ellenőrzi magát) vagy ha lecsutkázod akkor jobb oldalt van egy pici átlátszó müanyag az a power vezérlője(asszem) és ott egy kis göbnek vagy rúdnak mittom én mien kell hátulról előre mozogni ütközéstől ütközésig egy ilyen kis sínszerűségben ha nem akkor az hibás vagy le van tapadva!
Ha nem jól tudom akkor javítsatok vagy egészítsetek ki mert nem vagyok benne 100%-ig biztos
Mit kell még részletezzek?
Mostmár kicsit zavarban vagyok mert nem tudom hogy mi van
Ha egy kicsi idom meg van repedve akkor szard le mert festéssel együtt meg müanyagmunkával egyött kijön kb 5ezerből
Vagy inkább írd le hogy mit akarsz még tudni és amiben tudok segítek!
sqab::::nekem a power szelep 8000-körül felett nyit
ha nyittatod a szelepet mértem egy átlagfogyasztást és akkor 8-10 litert evett. de ez csak pillanatnyi fogyasztás volt
ha nem nyit akkor olyan 5 liter
nekem végülis ennyit eszik de nekem más mint a többi régebbi NSR.
de majd meglátod
sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem körlámpás nsr-em van.hogy tudok rajta hüttővízet csrélni???
Már nézegettem de sehol nem találtam leeresztőt.
Ja és hol lehet feltölteni???az ülés alatt???
Az meg a másik hogy szét kell hozzá kapnom a fél mocimat
Köszönöm a segítséget! Azért még egy-párat kérdeznék ha nem gond.
A power szelepet hogy tudom ellenőrizni hogy jó-e? Odáig rendben, hogy a gyújtás ráadásakor hallani kéne egy kis zümmögő hangot (ha jól tudom), és 5-6000 körül bekapcsol-e. Ezenkivül?
Shephard: Tényleg kimeritő válasz volt! Azért egy picit részleteznéd mi az a csomó dolog amire figyelni kell (természetesen a felsoroltakon kivül)?
Davidbanner: Ha megkérdezhetem mennyi az a sok ha "nyittatom" a power-t? - és hány liter ha nagypapás vagyok?
Pincemély tisztelettel:
sgab
Ui.: Ha Sephard megint megcsillogtatja író-i vénáját (és szakmai tudását) akkor kérlek ne bántsátok, inkább rám haragudjatok!
Maximum tavasszal
most jön két hónap eltiltás péntektől
Tavaszra rakom rendbe a mocit(adig lesz zs)
Már nem olyan mint a képen! Kicsit törött itt ott és dugógyűrűs
Kérlek széppen most nem rég mért haver autóval melettem hídról le 100-105-öt csutkán
volt egy kis incidens és azóta nem megy csak anyit!
jelenleg örülök hogy egyáltalán beindul!
de az incidens előtt is szar volt a.azt mondta a fazon akitől vettem hogy 2000km múlva vegyek bele egy új dugógyűrűt!De szerintem attól már nem menne többet csak jobban mert akkor már túl sok lenne!
Ha tavaszra nem csavarokból fog állni akkor mehetünk ütni.
És a tied hol a adja le a 41 LE-t??? ha szabad kérdeznem .Nem raktam bele ricinust,98-as benzin+Castrol A747 és egy kevés oktánszám növelő adalék.De sima 95-ös +Motul 800-al is tudja a 185-t. Nem túlságosan gyári a gép SP kategóriának megfelelően van átépítve csak sajna most nincs fent csak az utcai henger ezzel ment 185-t és ad le 30 LE-t. a SP-hengerrel és az egygyűrűs dugóval nem tom pontosan hogy mik lesznek az adatok de a cél kb 42 LE főtengelyen és 200 km/h. De ha jól látom debreceni vagy ha gondolod egyszer összefuthatunk.
Amugy a két gép ugyanaz csak az idom más .most jelen pillanatban 185 km/h a vége olyan 30 LE környékén van és kicsivel 130 kiló alatt van.Most sajnos egy kicsit gyengécske meg sok a plusz súly de télen elég komoly változások lesznek
közkérdés : a macskalámpást 93-ban már gyártották?